Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Regis:

Nou nee dat niet nee, maar wat je zegt wat meer strijd verwacht je wel van zo'n ploeg in degradatienood. Zelfs Lucky Ajax zou hier niet in de problemen komen. Na rust dan toch maar Andy van der Meyde en ons Sjakie Swart op de flanken!

Ik denk dat Sjaak nog ergens in coma ligt na de zeperd van De Graafschap gisteren ;) 

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Higler en die VAR, sneue figuren zeg. ;(  Wel terechte rode kaart uiteindelijk, maar Jezus wat kut.

Haller, :-D. Die goal ook wel typerend voor zijn vorm de laatste weken

bewerkt door Regis

Geplaatst

Ja te hoog been. Domme, lompe overtreding.  Nu zo'n figuur van VVV die tegen Rensch schreeuwt in the streets i'll kill you my friend. :-D

Geplaatst

Volgend jaar naar Oss, Maasticht, Helmond... dit was weer zo slecht als we gewend zijn. Nu eerst de club redden en daarna met beleid weer kijken of je de KKD uit komt. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei MetalMichael:

Die mogen ze dan doorsturen naar Zeist. Wat een penaltybeslissing. :-D

Ik zie hem net man. Kan toch niet man. Wederom faalt die VAR. Net zoals de pingel die ADO kreeg.

Geplaatst

Je vraagt je af hoeveel fouten die scheidsrechters nog mogen maken voordat mijn eens gaat afvragen of van Egmond daar wel de juiste leider voor is. Ik bedoel als de spelers week in, week uit een wanprestatie leveren, dan gaat uiteindelijk ook de trainer eruit.

Geplaatst
2 uur geleden zei Aaron21:

zuur dat RKC ook voor staat. Emmen toch nog naar nacompetitie.

De kans is niet groot, maar we kunnen het nog steeds ontlopen. 

Geplaatst

Opzich is het Vitesse verder gegund hoor, prima seizoen gedraaid. Maar dat Europese avontuur gaat natuurlijk ook precies 2 wedstrijden duren. Zowel Bazoer als Tannane hebben al aangegeven weg te willen, dus dan blijft er direct wel heel weinig kwaliteit over. Benieuwd welke Oost-Europese B-ploeg ze gaat uitschakelen.

En voordat mensen leuk gaan doen: Voor de winnaar van de play offs gaat precies hetzelfde gebeuren.

Geplaatst
41 minuten geleden zei 007mark:

Benieuwd welke Oost-Europese B-ploeg ze gaat uitschakelen.

Dit kan nog eens best meevallen. De Europa League is behoorlijk gecastreerd, dus je kan prima ploegen tegen komen. Denk aan BATE Borisov, PAOK, Astana, AEK Athene, Molde, Rosenborg en andere ploegen die afgelopen jaren nog doodleuk in de CL- of EL-groepsfase acteerden.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Rogier.:

Dit kan nog eens best meevallen. De Europa League is behoorlijk gecastreerd, dus je kan prima ploegen tegen komen. Denk aan BATE Borisov, PAOK, Astana, AEK Athene, Molde, Rosenborg en andere ploegen die afgelopen jaren nog doodleuk in de CL- of EL-groepsfase acteerden.

Je weet dat Vitesse gaat spelen in de Conference League?

Geplaatst
3 minuten geleden zei 007mark:

Je weet dat Vitesse gaat spelen in de Conference League?

Precies ;) Dat zijn dus allemaal ploegen die de Conference League in gaan.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Rogier.:

Precies ;) Dat zijn dus allemaal ploegen die de Conference League in gaan.

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

Geplaatst
10 uur geleden zei 007mark:

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

Nee toch? Of nog niet per sé

Geplaatst

Bij goezoboyuk mag je blijkbaar iemand een klap geven, zonder dat je er een kaart voor krijgt. Goed om te weten

Geplaatst

Wat gebeurde er bij Feyenoord? Allemaal supporters op de tribune?  Benieuwd naar de ophef...

Geplaatst
Zojuist zei Regis:

Wat gebeurde er bij Feyenoord? Allemaal supporters op de tribune?  Benieuwd naar de ophef...

Diemers stond op het punt in te vallen. Supporters bestormen uit protest de Kuip.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Regis:

Jij bent wel het prototype Ajaxsuporter he. Piep piep hoi. :-D

Bizar hoe makkelijk ze het stadion inkwamen, benieuwd of de gezichtsherkenningscamera's aanstaan zodat ze allemaal een stadionverbodje kunnen ontvangen voor zover ze die nog niet hadden. Wat bezielt je ook om dan die brandende fakkels op het veld te gaan gooien. Mag daarnaast wel even heel goed naar de beveiliging van het stadion gekeken worden.