Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Het gat tussen de top3 en de subtop is klaarblijkelijk te groot.

En meer wedstrijden tussen de subtop en de top-3 gaat niet helpen om de kloof te dichten?

Geplaatst

Ik vind Ayoub en Amrabat van Utrecht wel heel lekkere spelertjes, Van Geel ga eens informeren daar en ruil ze met Veji en Tapia.

Geplaatst

Het gat tussen de top3 en de subtop is klaarblijkelijk te groot.

Oh en de 3-1 zege van Vitesse op Feyenoord? Was die gat dan minder groot toen?

Dan helpt zulke wedstrijden juist toch? En ik vind het ook wel overdreven, niet alleen door jou maar beetje het algemene beeld van de media ook over de competitie. Is het niet zo dat er voor het eerst sinds tijden weer 3 clubs bovenaan staan die weinig te duchten hebben van de andere clubs? Heb het idee dat dat dit jaar inderdaad zo is maar daarvoor amper. Wedstrijden als Vitesse uit, Heerenveen, Utrecht, AZ waren toch altijd gewoon heel moeilijk voor de top 3?

Geplaatst

Eh? Wat weet jij, wat wij niet weten? In de beker was het 2-0... En het gaat hier over competitie!

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Dan helpt zulke wedstrijden juist toch? En ik vind het ook wel overdreven, niet alleen door jou maar beetje het algemene beeld van de media ook over de competitie. Is het niet zo dat er voor het eerst sinds tijden weer 3 clubs bovenaan staan die weinig te duchten hebben van de andere clubs? Heb het idee dat dat dit jaar inderdaad zo is maar daarvoor amper. Wedstrijden als Vitesse uit, Heerenveen, Utrecht, AZ waren toch altijd gewoon heel moeilijk voor de top 3?

Ja dat zijn lastige uitwedstrijden maar die clubs staan wel mijlenver achter op de top3. Ook financieel gezien. En dat Vitesse in beker won van Feyenoord, wil niet zeggen dat ze direct mee kunnen doen bovenin. Nee, het gat is gewoonweg veels te groot.

Geplaatst

Heerenveen zonder Ødegaard lijkt toch beter dan met. Vond ze de laatste weken totaal niet sterk vandaag laten ze wel zien wat ze kunnen.

Geplaatst

Ja dat zijn lastige uitwedstrijden maar die clubs staan wel mijlenver achter op de top3. Ook financieel gezien. En dat Vitesse in beker won van Feyenoord, wil niet zeggen dat ze direct mee kunnen doen bovenin. Nee, het gat is gewoonweg veels te groot.

Nee dat wil dat inderdaad niet direct zeggen. Net als dat Vitesse uit bij PSV met 1-0 verliest niet direct wil zeggen dat zij niet mee kunnen.

Geplaatst

Nee dat wil dat inderdaad niet direct zeggen. Net als dat Vitesse uit bij PSV met 1-0 verliest niet direct wil zeggen dat zij niet mee kunnen.

Nou als je gisteren gezien hebt, dan weet je genoeg.

Geplaatst

Ja en als ik Feyenoord thuis in de beker zag weet ik ook genoeg..

Haha wauw die Van Duinen, ontsnapt aan donkerrode kaart zeg. Blinde vink. ;e

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Daar had Van Duimen toch gewoon rood moeten krijgen?

Geplaatst

http://imgur.com/a/LzfdR

Wat vinden we hier van? Ik heb het idee dat die Excelsior speler al richting de grond gaat voordat Klaassen hem met zijn hand raakt (als hij hem al raakt). Desalniettemin wel een slaande beweging lijkt me. Kijken of de KNVB hier nog wat mee doet.

Geplaatst
KNVB maffia; optyfen met die nieuwe beloften teams zo hoog in de piramide.

waarom doe je dit in het Eredivisietopic en wat is de aanleiding van deze oh zo bruikbare post?

Geplaatst

waarom doe je dit in het Eredivisietopic en wat is de aanleiding van deze oh zo bruikbare post?

Kan geen KNVB Topic vinden en aangezien het voornamelijk over beloften van Eredivisie ploegen gaat dacht ik hier op de minst foute plaats te zijn. Excuses voor het eventueel verkeerd plaatsen van deze post.

Aanleiding ervan is de besluiten die zijn genomen op de vergadering tussen de BVO's en de amateurtak maandag jl. te Zeist.

Geplaatst

Blijkbaar dat reserve-elftallen hoger in de piramide mogen instromen ipv onderaan te beginnen zoals eerder door de KNVB was gesteld. Dat was toch niet zo moeilijk uit zijn post te halen?