Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Leuk al dat spektakel, maar 24 goals in 4 wedstrijden is natuurlijk totaal niet serieus te nemen zeg.

Stuk meer amusement dan die saaie playoffs 1; lekkere speelronde afgelopen weekend zeg :D

Edit: Je hebt overigens gewoon gelijk natuurlijk, viel me alleen op dat er nogal wat gelijkspelen met weinig doelpunten waren ^^

bewerkt door Sophomore

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Ik ook,echter in dit scenario maken wij het gelukkig wel gewoon af in de provincie.

In de provincie:r

Geplaatst

Joh waarschijnlijk woont ie zelf wegens tussen Nieuwe en Oude Pekela in

Geplaatst

Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg.

Geplaatst
Zonde. Te veel wedstrijden onnodig verloren. Te laat nuttige versterkingen gekomen. Net te weinig kwaliteit. Kunnen weer opnieuw gaan bouwen, want er zullen wel de nodige spelers vertrekken. Enige doorlopende contracten zijn De Kogel, Hendriks (ik verwacht dat minstens een van de twee vertrekt), Suk, Groenbast, Rexhepi, Fischer en Schenk. Schenk zal wel vertrekken, Fischer zou ook zomaar kunnen. Hopen dat je Duits kunt verlengen, net als Antonia, maar als die een mooi ander bod krijgen zijn ze weg.

Antonia gaat weg heeft hij al aangegeven. Schenk ben ik ook bang voor. Fischer mag weg wat mij betreft. Ik verwacht een beetje dit voor komend seizoen:

Zwarthoed

Groenbast - Rexhepi - aankoop - Achenteh

suk - aankoop aankoop

Marengo - Hendriks - Aankoop

Geplaatst
Is toch leuk man :-D Heerlijk dit soort wedstrijden.

Geeft wel weer aan dat de top 3 meer mag dan de overige clubs. Wel vermakelijke wedstrijd :)

Geplaatst
Iedere trainer of assistent, die reageert zoals Wouters, wordt gewoon weggestuurd door de scheids :cab:

Welnee

Geplaatst

Hij roept gewoon wat. Daarna een gesprek. Dan word je echt niet gelijk weggestuurd. Zie dat zo vaak gebeuren.

Geplaatst

Keepertje denkt ''Ah laat maar''? Trekt z'n handen terug. Commentator doet alsof Elia m in de kruising schiet uit het niks.

Volledig verdiend overigens, ik heb alleen de tweede helft gezien maar wat een rommel wedstrijd zeg. Sowieso vind ik dat Utrecht heel raar staat.

Geplaatst

Sowieso echt eem verschrikkelijke matige pot. Wel verdiende overwinning. Kampioenschap wel binnen daar in zuid nu

Geplaatst
Sowieso echt eem verschrikkelijke matige pot. Wel verdiende overwinning. Kampioenschap wel binnen daar in zuid nu

Ajax verloren dan?

Geplaatst
[quote name='Magikarp'] Ajax verloren dan? [/QUOTE] Nee, maar komende 2 potten zijn gratis punten coor Feyenoord. @Pinolero Hahahaha. Haphap.