Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zeker, maar toch zeker wel een overtreding in mijn ogen. Misschien ben ik gewoon een mietje, dat kan ook ;c 

Edit: komt die Brouwers goed weg zeg, wat een dramatische bal.

bewerkt door JanVertonghen

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Tannane :-D :-D :-D

Edit: hahahahaha 4 minuten erbij. Waarom doen we niet hetzelfde als op het WK? Dat was een stuk beter. Zouden zeker 7 minuten bij moeten komen hier.

bewerkt door JanVertonghen

Geplaatst
2 uur geleden zei JanVertonghen:

Zeker, maar toch zeker wel een overtreding in mijn ogen. Misschien ben ik gewoon een mietje, dat kan ook  

Om naar te kijken heb ik graag Nijhuis als scheids, in m'n eigen wedstrijden liever het tegenovergestelde. :-D 

Geplaatst
19 uur geleden zei JanVertonghen:

Tannane :-D :-D :-D

Edit: hahahahaha 4 minuten erbij. Waarom doen we niet hetzelfde als op het WK? Dat was een stuk beter. Zouden zeker 7 minuten bij moeten komen hier.

Ajax was de tweede helft vrij dramatisch, maar Pol van Boekel... Ongekend joh. Sommige scheidsrechters in Nederland kunnen d'r echt geen klote van.

Geplaatst

Die Tannane leert het ook nooit, wat een ontzettend naar mannetje is dat toch ook. Meneer krijgt vervolgens rood en het is snel over met de pijn want dan is hij binnen 2 seconden in de benen. Vervolgens laat hij zich weer gigantisch gaan. Wat een ontzettende stumper.

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Die Tannane leert het ook nooit, wat een ontzettend naar mannetje is dat toch ook. Meneer krijgt vervolgens rood en het is snel over met de pijn want dan is hij binnen 2 seconden in de benen. Vervolgens laat hij zich weer gigantisch gaan. Wat een ontzettende stumper.

Zo’n jongen moet je toch per direct z’n contract ontbinden. Die leert het toch nooit.

Geplaatst

Hij weet toch dat hij dé persoon is die telkens gezocht word, door welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer van NEC, en B) hij laat zich het makkelijkste uit de tent lokken. Dat er dan écht niemand is die daar met hem aan kan werken, of wil werken, of dat hij zelf zo stug is om daar geen verbetering in te willen krijgen, zeg het maar.

Wat een totale klap idioot.

Geplaatst

Gisteren was het Heerenveen-AZ. Heerenveen begon beide helften vrij dramatisch. Dan mis ik Ole Tobiassen toch wel. Die liet zijn spelers lekker aanvallend voetballen. KvW wil liever de nul houden dan aanvallend voetbal spelen en tegen een counter oplopen. Tweede goal van AZ was mooi. Penalty gemist door Sarr, die mag ze niet meer nemen (miste tegen Twente ook een strafschop). Die speler afkomstig van Anderlecht vind ik wel een goede, Collassin. Alleen in de afronding moet het beter.

Ajax-Twente was gisteren ook wel een mooie wedstrijd. Twente vreemd genoeg met elf tegen elf veel beter dan toen ze met een man meer speelden. Die keeper van Ajax word ook een miskoop. Om over Bassie maar te zwijgen ;c

Geplaatst
2 uur geleden zei Jotew:

Hij weet toch dat hij dé persoon is die telkens gezocht word, door welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer van NEC, en B) hij laat zich het makkelijkste uit de tent lokken. Dat er dan écht niemand is die daar met hem aan kan werken, of wil werken, of dat hij zelf zo stug is om daar geen verbetering in te willen krijgen, zeg het maar.

Wat een totale klap idioot.

Toch wel teleurstellend dat Vitesse aanvallend zo weinig kon brengen. Eigenlijk heeft Vitesse ze niet in de problemen gebracht. Potver man, maak me wel flink zorgen. Programma met PSV uit, Twente thuis en Heerenveen uit is natuurlijk compleet kut. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Goal van Adekanye :<

Het is wel de zondag van de domme voetballers hè? Die Dogan kwam daar niet heel snugger in.

Vooral niet snugger inderdaad. Heb nou niet het idee dat hij daar echt bewust wil trappen, maar zo hoog en strak inkomen is natuurlijk altijd rood. Lekker als je 1-0 voor staat. 

Geplaatst

Bedankt Guus! Waardeloze speler. Wat lekker dit zeg:D.

Leek me dik buitenspel overigens. Had ook het idee dat ze niet naar die dieptebal keken bij de VAR.

bewerkt door Beppu

Geplaatst

Onbegrijpelijk dat daar geen buitenspel wordt gegeven. Zit niet een keer een PSV'er tussen (behalve Til, maar die raakt de bal dus niet ;c). Wel lekker dit.

Geplaatst

Gefeliciteerd feyenoord met het kampioenschap. Wat een ongelooflijke afgang voor Ajax zeg. Iedereen ontslaan, de hele organisatie. 

Geplaatst

Gestolen puntje, maar wel leuk. Ook geinig voor die kneuzen voor me, die zo overduidelijk niet voor Fortuna waren. Uitgebreid juichen met gebalde vuistjes en dan niet snappen dat mensen je na vijf minuten eens vriendelijk vragen om je muil te houden en te gaan zitten.

Geplaatst
4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Gestolen puntje, maar wel leuk. Ook geinig voor die kneuzen voor me, die zo overduidelijk niet voor Fortuna waren. Uitgebreid juichen met gebalde vuistjes en dan niet snappen dat mensen je na vijf minuten eens vriendelijk vragen om je muil te houden en te gaan zitten.

Haha ik had er 3-4 naast me tijdens Sparta - PSV in de beker. Die konden ook op weinig sympathie rekenen :-D

Geplaatst
Op 19-1-2023 om 14:36 zei La Pulga:

Ik ken nog wel een Eredivisieclub die opzoek is naar een fatsoenlijke rechtsachter.

die regeer deed het toch ook niet zo slecht?