Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vitesse is offensief echt heel matig zeg. PSV ook, maar die scoren zo nog wel. Simons speelt niet heel bijzonder, maar je ziet aan alles dat hij qua voetballend vermogen een klasse of drie beter is dan de rest van de spelers op het veld. Die is na dit seizoen ongetwijfeld pleite.

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
9 uur geleden zei putdus:

die regeer deed het toch ook niet zo slecht?

Heeft hij dit seizoen minuten gemaakt in het eerste?

zal het niet minder doen dan Mexicaantje.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Vitesse88:

Wat een enorme pauper camera positie zeg  

Beetje zoals fifa is dit toch?  Wel bijna verrekijker nodig voor mijn tv 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Vitesse88:

Wat een enorme pauper camera positie zeg  

Dat, maar die netten zo half in beeld is minstens zo irritant. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei delichris:

Omdat men zich niet kan gedragen. 

Ik snap de reden, ziet er niet uit op deze manier  

Geplaatst

Denk dat we nog nooit tegen zo'n zwak Ajax hebben gespeeld, en toch heb ik het idee dat ze nog gaan scoren.

;e

bewerkt door Beppu

Geplaatst

Nou daar is die inderdaad al. Ongelofelijk weer. 2e helft ook echt stukje minder.

Geplaatst
13 uur geleden zei JanVertonghen:

Wat een achterlijke overtreding dit zeg. Neem aan een potje of vier schorsing?

Zo dan. Dit was een hele smerige. Mendes 'maar' een maandje eruit na die tackle. Had langer verwacht.

Geplaatst

Denk dat we in de eredivisie nu weer rekening moet gaan houden met een daling in niveau. Denk dat we aantal mooie jaren hebben gekend. Maar dat we nu weer stapje terug gaan in niveau. Helaas is het tv contract pas binnenkort afgelopen en zal die weer in magere jaren hernieuwd moet worden.

principe van golf bewegingen hebben we hier in eredivisie altijd al wel. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Thierryvane:

Zo dan. Dit was een hele smerige. Mendes 'maar' een maandje eruit na die tackle. Had langer verwacht.

RIP:

Citaat

Rui Mendes is zeker twee maanden uit de running na de bizarre overtreding van Mauro Junior. De knieschijf is uit de kom geweest en de binnenband van zijn knie is beschadigd.

Geplaatst

Die Ron Jans joh, huilie. Vergeet waarschijnlijk even dat Vitesse een pingel niet kreeg, waar zijn ploeg er wel eentje voor kreeg.. En Ricky stond ‘gewoon’ buitenspel, met het oog niet te zien overigens. Vitesse kreeg hem bij AZ ook soortgelijk tegen dit jaar. 

Geplaatst
19 uur geleden zei Kelvin:

Gelukkig wordt Mauro keihard aangepakt met twee wedstrijden schorsing.

Wat een lachertje weer joh, mijn hemel

Geplaatst
19 uur geleden zei Vitesse88:

Die Ron Jans joh, huilie. Vergeet waarschijnlijk even dat Vitesse een pingel niet kreeg, waar zijn ploeg er wel eentje voor kreeg.. En Ricky stond ‘gewoon’ buitenspel, met het oog niet te zien overigens. Vitesse kreeg hem bij AZ ook soortgelijk tegen dit jaar. 

Vond dat interview van Vlapdrol nog veel schrijnender bij de NOS. Die hanglul heeft dit seizoen al een stuk of vijftien 100% kansen om zeep geholpen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

Vond dat interview van Vlapdrol nog veel schrijnender bij de NOS. Die hanglul heeft dit seizoen al een stuk of vijftien 100% kansen om zeep geholpen.

Maar echt hè, die heeft 2 (?) 100% kansen gemist. Iig ik kan me eentje herinneren van in de 1e helft.