Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Vitesse88:

Ja maar heb je gezien wat voor 3 andere kneuzen we hebben? Die zijn nog slechter. Scherpen heeft zoveel potentie maar jeetje man, zulke momenten zijn zo killing.

Ik vind die Reiziger als die keept altijd wel een degelijke indruk maken.

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Iedere keeper met minstens twee werkende ledematen is wel een stukje beter dan Jeroen Houwen ja. De tering wat is die slecht :mrgy:

Geplaatst
1 uur geleden zei cimbomcu:

Ik vind die Reiziger als die keept altijd wel een degelijke indruk maken.

Reiziger is te klein, kwetsbaar en onzeker in de lucht. Dan heb ik nog steeds liever Scherpen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Vitesse88:

Reiziger is te klein, kwetsbaar en onzeker in de lucht. Dan heb ik nog steeds liever Scherpen.

Echt Kjeld? Zijn kamer lijkt op een vuilnisbjeld.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Thierryvane:

Makkelie fluit schandalig slecht.

Ongekend, heeft de helft niet gezien of verkeerd beoordeelt. 

Geplaatst

Luuk de Jong ook wel een geweldig eng ventje he :-D 

'9 minunten extra, schandalig'
'Sowieso deed Makkelie wel meer om te zorgen dat Feyenoord kon terugkomen'

Dan maak  je jezelf en je club ook wel erg klein.

Geplaatst

Los van of Makkelie nu heel erg 'pro-Feyenoord' floot, begrijp ik de kritiek op de 9 minuten niet? Veel tijdrek, meerdere blessurebehandelingen (incl. hoofdblessures), +- 4 minuten voor het rode-kaart-moment. Dacht dat het wel redelijk spot-on was eigenlijk.

Geplaatst

Vond die 9 minuten lang, maar niet heel erg overdreven. Zat zelf aan een minuut of 7 te denken, dan was ie ook gevallen.

Floot ook gewoon best prima. Heeft altijd wel zo z'n grillen, maar om nou te zeggen dat ie één ploeg benadeelde, nee. Die rode kaart vond ik misschien ook wel wat overdreven, maar goed, zeker in slowmotion zo met die VAR kan je hem natuurlijk geven.

Verder was het van beide kanten geen beste wedstrijd, maar de spanning vergoedde een hoop. Jammer dat we hem niet over de streep wisten te trekken, maar al met al toch wel een terechte puntendeling.

Geplaatst

Beetje een open deur, maar als die Tannane niet zo'n kronkel in zijn kop had was hij denk ik net zo goed als Ziyech? Die gast loopt gewoon met een pens over het veld, of zwart kleedt heel slecht af bij hem. 

Geplaatst

Zo, die ga ik eens even vanaf het begin aanzetten. Dacht sowieso pas dat het om 20:45 zou beginnen, maar goed :mrgy: Eens zien hoe Mijnans het doet :< 

Geplaatst

Wel stoer zo'n trainer wegsturen terwijl je 2 fouten maakt als ref.

Geplaatst

Wat vind je dan Cim? Had hij 3 fouten moeten maken en hem niet weg moeten sturen? Of mag je een zich misdragende trainer die weigert te luisteren alleen wegsturen als je geen fouten maakt?

Verder had hij op het moment van wegsturen die fouten natuurlijk nog niet gemaakt, dat maakt jouw hele opmerking een beetje vreemd.

bewerkt door Hwb

Geplaatst

Ik vond het ook wel een goed signaal naar trainers (en dan maakt deze het elke wedstrijd wel heel bont) die zich 90 minuten lang als een idioot staan te gedragen naar zowel scheidsrechters als 4e mannen.. In de rust een keer uitleg vragen op een normale manier is prima, maar na elke beslissing in woord en gebaar helemaal los gaan slaat natuurlijk nergens op. Richt je lekker op het coachen van je eigen team.