Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Dat is natuurlijk super onhandig aan het huren van een stadion. Zou zomaar ook bij Feyenoord kunnen gebeuren.

Denk t niet, dan gaan al die Quilindschys op de tribune de boel gelijk bezetten ;c 

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
11 uur geleden zei Arezo:

Dat is natuurlijk super onhandig aan het huren van een stadion. Zou zomaar ook bij Feyenoord kunnen gebeuren.

In theorie, ja. In de praktijk acht ik die kans bijzonder onwaarschijnlijk. Zodra Feyenoord uit De Kuip zou vertrekken heeft het stadion geen enkel bestaansrecht meer. Bij Vitesse kunnen ze er altijd nog een tweede Ziggo Dome van maken, want het straalt daar in niks uit dat je in een voetbalstadion bent. 

Geplaatst

El Yaakoubi is niet langer aanvoerder van Excelsior. Zeer benieuwd of Feyenoord iets vergelijkbaars durft (het antwoord hierop is zeer waarschijnlijk nee), maar toch mooi om te zien dat Excelsior zich bewust is van de impact. 

Geplaatst
11 uur geleden zei ElMarcos:

In theorie, ja. In de praktijk acht ik die kans bijzonder onwaarschijnlijk. Zodra Feyenoord uit De Kuip zou vertrekken heeft het stadion geen enkel bestaansrecht meer. Bij Vitesse kunnen ze er altijd nog een tweede Ziggo Dome van maken, want het straalt daar in niks uit dat je in een voetbalstadion bent. 

Niet helemaal eerlijk, Ziggo Dome heeft wel degelijk sfeer;c:cheer::mmm:

Geplaatst
2 uur geleden zei PJHoutman:

El Yaakoubi is niet langer aanvoerder van Excelsior. Zeer benieuwd of Feyenoord iets vergelijkbaars durft (het antwoord hierop is zeer waarschijnlijk nee), maar toch mooi om te zien dat Excelsior zich bewust is van de impact. 

Zit wel degelijk verschil tussen de situatie bij Feyenoord en Excelsior. Kokcu speelde met een aangepaste aanvoerdersband en steunde de actie op zijn eigen manier (waarvan de KNVB zelfs zegt dat ze goed vinden.)

Citaat

"Ik vind het eigenlijk heel mooi wat hij zegt", vertelt de KNVB-directeur vanuit de Johan Cruijff ArenA. "Hij zegt 'respect voor iedereen', en dat is precies wat we met de OneLove-boodschap willen bereiken. De vorm waarin die boodschap wordt gebracht is eigenlijk niet belangrijk, de inhoud en het einddoel wel. Het einddoel is racisme en discriminatie het voetbal en de wereld uit helpen." Zie artikel

Bij Excelsior wilden El Yaakoubi en Azarkan niet op de foto achter het spandoek. De actie van Excelsior hierop gebaseerd en heeft dus helemaal niets met Kokcu te maken.

Geplaatst

Vanavond is er een groep supporters op Papendal geweest om in gesprek te gaan met Parry en onze interim AD. Gemoedelijke en constructieve bijeenkomst, sfeer was goed (anders dat nu weer in sommige media wordt beweerd ;e). Vanavond ook een nieuwe update gekregen. Ze verwachten spoedig te tekenen (al weet je het nooit met vd Kuit), nieuwe hoofdsponsor komt ook goed (huidige heeft opgezegd ivm economische redenen). Best een bemoedigende update, dus dat geeft de supporters wat meer rust denk ik wel. Overname blijft wel een dingetje, maar in Zeist zijn ze nooit snel. 

Geplaatst

Begrijpelijk besluit van Excelsior. Een speler die blijkbaar niet tegen discriminatie en racisme is mag zeker gewoon blijven meespelen, maar niet als uithangbord van je club.

Geplaatst
11 uur geleden zei Djurovski:

Zeer belachelijk dat een club zo hun aanvoerder laat vallen. 

Vind je? Ik zou verwachten dat juist dit soort jongens snappen hoe moeilijk het is als je gediscrimineerd wordt, buitengesloten enz. Je hoeft dan echt niet met een One Love band te spelen met een regenboogvlag. Maar ik denk dat Kokcu hier na de eerdere actie goed over heeft nagedacht en precies komt met een statement wat passend is. Dat hadden deze twee heren ook kunnen doen. Applaus voor Excelsior. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ElMarcos:

Vind je? Ik zou verwachten dat juist dit soort jongens snappen hoe moeilijk het is als je gediscrimineerd wordt, buitengesloten enz. Je hoeft dan echt niet met een One Love band te spelen met een regenboogvlag. Maar ik denk dat Kokcu hier na de eerdere actie goed over heeft nagedacht en precies komt met een statement wat passend is. Dat hadden deze twee heren ook kunnen doen. Applaus voor Excelsior. 

Vind je dit echt? Hij wil wel hetzelfde statement maken, maar niet met de band van de KNVB? Dat betekent gewoon dat hij niet geassocieerd wil worden met de LBHTI-community en dus in feite homo's niet accepteert. Is dat passend?

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

Vind je dit echt? Hij wil wel hetzelfde statement maken, maar niet met de band van de KNVB? Dat betekent gewoon dat hij niet geassocieerd wil worden met de LBHTI-community en dus in feite homo's niet accepteert. Is dat passend?

Hij kiest ervoor om een statement te maken waarin hij wil aangeven dat hij iedereen respecteert. Ik kies er in deze voor om daar op een positieve manier naar te kijken.  Hij doet een poging om trouw te blijven aan zijn geloof, maar ook om respect te hebben voor de keuzes van anderen. 

In de ideale wereld had hij die band gewoon gedragen, maar dat ligt (helaas) gevoelig. Dan is dit toch een prima alternatief ten opzichte van helemaal niks doen? 

Geplaatst
17 minuten geleden zei ElMarcos:

Hij kiest ervoor om een statement te maken waarin hij wil aangeven dat hij iedereen respecteert. Ik kies er in deze voor om daar op een positieve manier naar te kijken.  Hij doet een poging om trouw te blijven aan zijn geloof, maar ook om respect te hebben voor de keuzes van anderen. 

In de ideale wereld had hij die band gewoon gedragen, maar dat ligt (helaas) gevoelig. Dan is dit toch een prima alternatief ten opzichte van helemaal niks doen? 

Niet echt, maar goed, dat blijf ik niet herhalen.

Geplaatst

Dat van Kokcu juich ik ook niet toe en is ook niet al te best. Maar dat van Excelsior is nog vele malen triester warming up doen en nep veters strikken.

Maar geloof=geloof en religie=religie hoe kut het ook is, als dat hun keuze en levenswijze is, dan respecteer ik dat.

Maar laten we nou niet gaan doen alsof per se heel erg is ze die band niet dragen....

Op afgelopen WK draagde Virgil Van Dijk, Neuer etc het allemaal ook niet omdat ze gele kaart riskeerde...

Nou whooptie doe, dus in feite is dit wel dubbele standaard van journalistiek/media/samenleving....

Is tof aantal ED of veel wel doen, die niet doen, wat dan nog?

Maar zelfs verweg van Spanddoek zijn/blijven vind ik wel gruwelijk belachelijk en onzin

Geplaatst
5 minuten geleden zei Sophomore:

-

Jij denkt een Kareltje op karel te plegen gehehehhe :t::mrgy::classic_love:

Geplaatst
3 uur geleden zei ElMarcos:

Hij kiest ervoor om een statement te maken waarin hij wil aangeven dat hij iedereen respecteert. Ik kies er in deze voor om daar op een positieve manier naar te kijken. Hij doet een poging om trouw te blijven aan zijn geloof, maar ook om respect te hebben voor de keuzes van anderen. In de ideale wereld had hij die band gewoon gedragen, maar dat ligt (helaas) gevoelig. Dan is dit toch een prima alternatief ten opzichte van helemaal niks doen? 

Feit blijft dat door deze actie een 14-jarig jochie in bijv. de jeugdopleiding van Feyenoord, die erachter komt dat hij homo is, zich niet gesteund zal voelen door de aanvoerder, degene die het uithangbord moet zijn, van de club. Als je het nu nog steeds een prima alternatief vindt, dan gaan we nooit op één lijn komen.

3 uur geleden zei MetalMichael:

Waarom is het zwart of wit @Rogier.?

Dat maakt hij er mijns inziens zelf van door te weigeren een band te dragen die, naar zijn woorden, exact (!) dezelfde boodschap zou moeten afgeven. Daar kan hij wel mooi omheen lullen, maar dan komt het er puur op neer dat die band teveel geassocieerd wordt met de LBHTI-community.

Geplaatst
28 minuten geleden zei Rogier.:

maar dan komt het er puur op neer dat die band teveel geassocieerd wordt met de LBHTI-community.

Dit is precies wat het is. Terwijl het een actie is die over de gehele breedte van het spectrum van racisme en discriminatie gaat. Dan is wat Kokcu doet toch precies wat recht doet aan zowel de actie als zijn geloofsovertuiging?

Er zit voor mij trouwens ook nog een verschil in de twee actiemomenten van de KNVB: De eerste keer was het rond comming out day, waarbij het dus logisch is dat er meer aandacht is voor specifieke LHBTI+ problematiek en dus ook in de one love band de regenboogvlag prominent wordt afgebeeld. Daarom vond ik het ook goed dat Feyenoord voor die wedstrijd Trauner met die specifieke band heeft laten spelen. De laatste keer was het naar aanleiding van de internationale dag tegen discriminatie en racisme. Veel algemener dus. Je zou zelfs kunnen bepleiten dat de band van Kökcü beter paste bij de het algemene karakter van die dag. 

Let wel: Op geen enkele manier wil ik afbreuk doen aan de noodzaak van LHBTI+ acceptatie in (met name) het voetbal, maar ik vind het zwart-wit denken (geen one love band -> homohater) storend.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
2 minuten geleden zei MetalMichael:

Let wel: Op geen enkele manier wil ik afbreuk doen aan de noodzaak van LHBTI+ acceptatie in (met name) het voetbal, maar ik vind het zwart-wit denken (geen one love band -> homohater) storend.

Hier sluit ik mij graag bij aan. 

34 minuten geleden zei Rogier.:

Feit blijft dat door deze actie een 14-jarig jochie in bijv. de jeugdopleiding van Feyenoord, die erachter komt dat hij homo is, zich niet gesteund zal voelen door de aanvoerder, degene die het uithangbord moet zijn, van de club.

Daar zijn we het ook helemaal niet over oneens, maar de actie was breder dit keer. Alleen in plaats van zich weer volledig te distantiëren van de actie heeft hij nu in ieder geval een statement gemaakt. Ook al zal niet iedereen het op die manier voelen. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei MetalMichael:

Dit gaat toch alleen om het publieke geheim dat het geld van Jordania door Abramovic aan hem geleend was?

Nou ik heb er dus niet veel verstand van wat de KNVB van dit soort constructies vind.