Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
2 uur geleden zei PJHoutman:

Zou Adekanye ergens vandaag nog een bal afspelen?

Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans.

En die scheids had zijn dag volgens mij niet.

Geplaatst
2 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans.

En die scheids had zijn dag volgens mij niet.

Deze was na de tweede inderdaad. Had beide keren gemoeten. 

Geplaatst

Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. 

Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Djurovski:

Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. 

Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen 

Gewoon teleurstellend bedoel ik. 

Geplaatst

Lijnen bij het Philipsstadion ook kapot? De Jong staat toch gewoon buitenspel?

EDIT: Zou worden opgeheven door Pierie. Vindt het moeilijk te zien omdat die net weer naar voren stapt.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
Zojuist zei Nom de Guerre:

Het was er ook de wedstrijd naar, nietwaar?

Ja, vooral fijn dat hij het ook gewoon doet. Maar goed, Fortuna had dit ook beter schriftelijk af kunnen doen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei timpy00:

Ja, vooral fijn dat hij het ook gewoon doet. Maar goed, Fortuna had dit ook beter schriftelijk af kunnen doen.

Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden.

Geplaatst

Feyenoord lekker begonnen weer. Ze mogen nu toch stilaan de champagne gaan koudzetten.

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden.

Oordeelde ook vooral over dat laatste. Want had niet het idee dat Fortuna ook maar met de intentie startte dat het wat ging worden. Al snap ik dat deze wedstrijd er voor Fortuna niet om gaat.

Geplaatst
Op 9-4-2023 om 13:00 zei MetalMichael:

Ik denk dat Cambuur wel eens kan gaan degraderen dit jaar.

Gedurfde voorspelling. Groningen gaat het ook heel lastig krijgen om het nog te ontlopen.