Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zie dat je tegenwoordig als PSV'er heel goed moet zoeken en graven om iets van een punt te willen maken

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
@Pino , kan je vaker die Excelsior-foto houden? Brengt goed geluk. Je bent altijd welkom in Woudestein _O_
Geplaatst

Reeks van Excelsior is wel geweldig indrukwekkend de laatste weken zeg. Dat voor een club met zo'n minieme begroting. Naast het voordeel (want dat is het wel) van het kleine veld ook een meer dan prima selectie op de been. Qua prijs/kwaliteit misschien wel de beste.

Geplaatst
[quote name='Sundgot']@Pino , kan je vaker die Excelsior-foto houden? Brengt goed geluk. Je bent altijd welkom in Woudestein _O_[/QUOTE] Graag gedaan, maar je begrijpt wel dat ik hem heb moeten veranderen voor deze week.
Geplaatst

Schrijnend wel dat als PSV ipv de laatste 3 uitwedstrijden gelijk speelt deze wint ze gewoon naast Feyenoord staan. (Maar dat is dan ook juist PSVs manco dit seizoen, veel te veel gelijk gespeeld)

Geplaatst

Ja leuk, maar heeft ADO ook alleen maar van Feyenoord verloren dit seizoen? Ik zeg niet dat PSV kampioen had moeten worden ofzo want dat hebben ze niet verdiend.

bewerkt door Erwin.

Geplaatst

Feyenoord 4x maar is zeker goed resultaat ja, alle 3 de clubs bovenin hebben het goed gedaan dit seizoen.

Geplaatst
Ja leuk, maar heeft ADO ook alleen maar van Feyenoord verloren dit seizoen? Ik zeg niet dat PSV kampioen had moeten worden ofzo want dat hebben ze niet verdiend.

Je kunt het ook anders bekijken, als PSV niet zoveel geluk had gehad in een paar wedstrijden stonden ze nu 4e. Achteraf kun je een koe in de kont kijken.

Geplaatst

Is een simpele winger toch? Vrij weinig rendement van wat ik heb gezien, mag van mij best naar Willem II gaan overigens. Doet me denken aan Ondaan.

Geplaatst
Kijk ik te weinig naar sport club Heerenveen als ik liever Slagveer heb dan Larsson? Oke dat is wat overdreven, maar begrijp ik nou goed dat Heerenveen niet met hem door wilt gaan?

Ja. Slagveer is echt Narsingh maar dan een paar niveaus slechter.

Geplaatst

Betekent niet dat ie verder niks hoeft te kunnen.

Ben het er wel mee eens hoor want een volgende Pereiro, Zinchenko of Ramselaar op de flanken zit ik ook niet op te wachten, maar wel gewoon iemand met kwaliteit.

bewerkt door Erwin.

Geplaatst
Alle Ajacieden ook weer hun zin. Iedereen 'gunde het Feyenoord' heel erg.

Oh dus de PSV-ertjes onder jullie zouden het Feyenoord wel "gunnen" ;e

Geplaatst

Sparta op weg naar handhaving in de Eredivisie! Geweldig nieuws!

edit: Krijgen ze net een tegendoelpunt op dit momen :(

edit: Ze staan weer voor :)

bewerkt door MisterX

Geplaatst

Heel mooi trouwens voor clubiconen dat zij hun clubs kampioenschappen brengen, maakt ze alleen maar nog grotere clubiconen.

Geplaatst

Kwamen nog Ard van Peppen tegen op de west tribune. 'Ardje gespaard vandaag' :-D

Debiele overreding van die Paulissen ;e Sowieso echt een enorm treurig ploegje, zat echt niks in. Denk in dit seizoen nog niet zo'n treurige tegenstander gezien over 90 minuten.

bewerkt door Vitesse88