Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Elke keer denk ik bij de IJsselderby, daar ga ik mooi voor zitten. Zelfs een wekker voor gezet voor het geval dat

Elke keer valt het weer enorm tegen

Geplaatst
2 uur geleden zei Thomassje123:

Elke keer denk ik bij de IJsselderby, daar ga ik mooi voor zitten. Zelfs een wekker voor gezet voor het geval dat

Elke keer valt het weer enorm tegen

Ja, als neutrale toeschouwer verwacht je wel meer. Maar elk jaar valt die tegen inderdaad. Dit keer was het ook vanaf de tribune niet om aan te zien. Sfeer was mede door het ontbreken van het uitvak ook heel matig.

Leek weer alsof we een paar jaar terug in de tijd gingen toen we nog onderin de KKD speelden.

Geplaatst
1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Ja, als neutrale toeschouwer verwacht je wel meer. Maar elk jaar valt die tegen inderdaad. Dit keer was het ook vanaf de tribune niet om aan te zien. Sfeer was mede door het ontbreken van het uitvak ook heel matig.

Leek weer alsof we een paar jaar terug in de tijd gingen toen we nog onderin de KKD speelden.

Vond de sfeer inderdaad echt tegenvallen man, vooral dat laatste kwartier. Dan verwacht je dat zo'n publiek als wat Go Ahead heeft achter de ploeg gaat staan om ze te helpen. Was heel stilletjes op de tv.

Dit is ook lekker trouwens :D

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bolderbast:

Toch bijna weer een eigen doelpunt van Sven.

Die was dan op naam van Van Ottele gekomen neem ik aan. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bolderbast:

Toch bijna weer een eigen doelpunt van Sven.

Z’n kontje zou sowieso gered worden door die Pool die m nog toucheerde en klaarblijkelijk bij m in de leer is

Geplaatst

Het zal ongetwijfeld over een kwartier al 1-3 staan, maar dit is een leuk begin in Volendam. 

Geplaatst

Haha mijn teletekst geeft aan dat het 1-0 voor Volendam staat haha

Geplaatst
4 minuten geleden zei Urbeto:

Het zal ongetwijfeld over een kwartier al 1-3 staan, maar dit is een leuk begin in Volendam. 

Voordat het zo 1-5 staat is dit het moment om te roepen dat we de dubbel gaan pakken kameraad!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Beppu:

Voordat het zo 1-5 staat is dit het moment om te roepen dat we de dubbel gaan pakken kameraad!

Pak aan kameraad! Deze is van ons! 

Oh wacht, 1-1.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Urbeto:

Pak aan kameraad! Deze is van ons! 

Oh wacht, 1-1.

Gelukkig hebben we het nog even kunnen roepen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Beppu:

Volgende keer hou ik mijn mond

Geplaatst

Makkelijke pingel zeg, poh. Snap dat ‘ie ‘m geeft, maar op deze manier mag je er 3 per wedstrijd geven.