Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 minuten geleden zei Berjan1986:

Dat klopt, maar het begint een beetje Feyenoord 0.5 te worden. Dankzij Ferry.

Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. 

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Denk dat hij eerder doelt op het feit dat trainers  spelers halen die ze kennen uit het verleden. Kijk maar naar Ten Hag ;c

Geplaatst
4 minuten geleden zei Urbeto:

Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. 

dat laatste klopt niet. Waarom zou ik een rancuneuze visie hebben op een club? Ik ben voor Hveen maar niet tegen andere clubs. Zelfs niet tegen Cambuur.

En zoals Sennid zegt heb ik het er vooral over dat een ex feyenoorder veel spelers haalt die ooit bij feyenoord speelden. Alsof de man verder geen netwerk heeft. Maar goed, er is wel een verschil tussen Jahanbask en Boetius en bijvoorbeeld een Hall. De eerste twee zijn (mits fit) een meerwaarde voor dit Hveen.

Geplaatst

Vrij brede subtop wel in Nederland. Van plek 6 tm 16 valt er vrij weinig over te zeggen. 

Geplaatst

Inderdaad ja, en Feyenoord zit dichterbij die subtop, dan bij nummer 1 PSV.

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Inderdaad ja, en Feyenoord zit dichterbij die subtop, dan bij nummer 1 PSV.

Zoals ik het zie staat Feyenoord 8 punten voor nummer 6 AZ en 8 punten achter op PSV. Mis ik nu iets? 

Geplaatst
4 minuten geleden zei timpy00:

Je gunt Maurice Steijn toch niet die 16e plaats. Oh wacht..

Zeker niet, op zijn minst plek 17 of 18. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Urbeto:

Zoals ik het zie staat Feyenoord 8 punten voor nummer 6 AZ en 8 punten achter op PSV. Mis ik nu iets? 

Ga je daar nu echt moeilijk over doen :mmm:

Geplaatst
7 minuten geleden zei Urbeto:

Niet allemaal met feiten komen dat is niet leuk.

Geplaatst

Haha die goal van Stokkers afgekeurd, wat een onzin is dat zeg.  Hij duwt die centrale verdediger 20 seconden geleden op de grond, scheidsrechter laat doorgaan en de centrale verdediger staat op en gaat weer Stokkers verdedigen. Aanval erop voorzet en Stokkers wint het kopduel en maakt de 1-1. Dan komt de VAR ingrijpen omdat die 20 seconden terug, terwijl de bal niet in de buurt was de verdediger een duwtje gaf. :cab: 

Geplaatst

Ongekend hoe NAC hier genaaid wordt door de scheidsrechter én VAR. Kongolo kopt gewoon de bal weg. Echt een schandalige beslissing. 

Geplaatst

Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei PJHoutman:

Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. 

Tot nu toe deze domme take alleen nog door Willem II supporters gehoord.

Geplaatst

Snap wel dat jij als Wellenreuther fan sympathie hebt voor Willem II. Maar hoef je nog geen onzin te gaan roepen.