Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Chiemel, heb voor een 433 gekozen, tweede lijstje kostte met iets teveel uitzoekwerk dus heb die overgeslagen.

Wat is voor jullie de beste 11 spelers (opstelling) van de eerste helft van de Eredivisie in het algemeen?

• Unnerstall
  • Van Rooij (bij gebrek aan beter)
  • Hancko
  • Boscagli
  • El Karouani (wilde eigenlijk Mauro Jr. invullen maar dat is niet helemaal fair gezien bij meer op het middenveld heeft gespeeld)
  • Tillman
  • Steijn
  • Saibari
  • Hadj Moussa
  • Pepi
  • Lang
  • Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Ik vind Unnerstall dit seizoen nochtans stuk zwakker dan voorgaande seizoenen maar eigenlijk kan ik ook niet bedenken wie dan wel buiten misschien Benitez. Of je moet al Didillon ofzo willen kiezen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Erwin.:

Ik vind Unnerstall dit seizoen nochtans stuk zwakker dan voorgaande seizoenen maar eigenlijk kan ik ook niet bedenken wie dan wel buiten misschien Benitez. Of je moet al Didillon ofzo willen kiezen.

Eens ja, had m'n keuze voor Unnerstall vooral op die wedstrijd tegen Ajax gebaseerd, Benitez is verder niet echt getest.

Geplaatst

Branderhorst, Rensch, Flamingo, Boscagli, Hancko, Clasie, Tillman, Taylor, Hadj Moussa, Lang, De Jong

Beste 11 op basis van kwaliteiten

Geplaatst

Max 1 speler per team:

Branderhorst

Leo Greiml

Hancko

El Karouani

Tillman

Steijn

Taylor

Sandra

Clasie

O. Edvardsen

Kulenovic

Geplaatst

Wat is voor jullie de beste 11 spelers (opstelling) van de eerste helft van de Eredivisie in het algemeen?

Ook uitgaande van 4-3-3 

1. GK: Unnerstall
  2. V: van Rooij
  3. V: Flamingo
  4. V: Hancko
  5. V: Hato
  6. M: Tillmann
  7. M: Steijn
  8. M: Saibari
  9. A: Noa Lang
  10. A: Pepi
  11. A: Hadj Moussa

Wat is voor jullie de beste 11+7 reserves van de eerste helft van de Eredivisie als je van iedere club maar 1 speler mag selecteren?

Dit is echt moeilijk, dit levert mijn eerste poging op..

1. Didillon (Willem ll)
  2. Bacuna(Groningen)
  3. Hancko (Feyenoord)
  4. Hato (Ajax)
  5. El Karouani (Utrecht)
  6. Tillmann (PSV)
  7. Steijn (Twente)
  8. Clasie (AZ)
  9. Edvardsen (Go Ahead)
  10. Kulenovic (Heracles)
  11. Mbayo (Zwolle)

1. Branderhorst (Fortuna)
  2. Kohlert (Heerenveen)
  3. Robinet (Almere)
  4. Neghli (Sparta)
  5. Ogawa (NEC)
  6. Zawada (RKC)
  7. Leemans (NAC)

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
Op 28-12-2024 om 10:48 zei Chiemel:

402bc40783d579759102997e78b7a32b.png

Die andere opstelling wordt even puzzelen.

Op 28-12-2024 om 10:48 zei Chiemel:

Wat is voor jullie de beste 11+7 reserves van de eerste helft van de Eredivisie als je van iedere club maar 1 speler mag selecteren?

58a1028f64ad7009ec5e0dd5e52322b2.png

Fuck heel die reserves.

bewerkt door Nom de Guerre

Geplaatst
Op 20-12-2024 om 12:19 zei timpy00:

Almere City en RKC hebben met deze elftallen niks in de Eredivisie te zoeken. Met hun stadions en dat niet eens vol kunnen krijgen ook niet. Althans ik zie liever andere clubs.

Dit jaar zit het anders aardig vol.... Dat het elftal dit jaar tekort komt ben ik met je eens. Maar dat is wat anders je hebt altijd een paar zwakke broeders. 

Dat je daarna NAC noemt is ook wel weer grappig omdat die club jaren in de KKD heeft gezworven en nu een goed seizoen heeft (net als RKC ook meerdere heeft gehad) de Eagles, Willem II, NEC, Groningen en Fortuna idem dito. Die ploegen kunnen volgend jaar ook zomaar voor langere tijd naar de KKD verdwijnen. 

Geplaatst
47 minuten geleden zei Boppah:

Dit jaar zit het anders aardig vol.... Dat het elftal dit jaar tekort komt ben ik met je eens. Maar dat is wat anders je hebt altijd een paar zwakke broeders. 

Dat je daarna NAC noemt is ook wel weer grappig omdat die club jaren in de KKD heeft gezworven en nu een goed seizoen heeft (net als RKC ook meerdere heeft gehad) de Eagles, Willem II, NEC, Groningen en Fortuna idem dito. Die ploegen kunnen volgend jaar ook zomaar voor langere tijd naar de KKD verdwijnen. 

Dat NAC voor langere tijd in de KKD gaat ballen in de toekomst, wat zeker gaat gebeuren neemt niet weg. Dat het voor mij in alles meer een eredivisie waardige club is dan RKC en Almere.

Almere en RKC is toch alsof je naar het complex van Jong Ajax gaat.

Geplaatst
4 minuten geleden zei timpy00:

Dat NAC voor langere tijd in de KKD gaat ballen in de toekomst, wat zeker gaat gebeuren neemt niet weg. Dat het voor mij in alles meer een eredivisie waardige club is dan RKC en Almere.

Almere en RKC is toch alsof je naar het complex van Jong Ajax gaat.

Dan ben je nooit in Waalwijk geweest. Bij Almere kan ik dat gevoel begrijpen, maar RKC heeft gewoon een volwaardig stadion.

Dat NAC een grotere club is klopt, maar dat zegt niks of een club eredivisiewaardig is. FC Den Bosch, Ado Den Haag, Cambuur etc zijn ook grote clubs, maar lopen nog ver achter op RKC en Almere. 

Geplaatst
10 uur geleden zei Boppah:

Ga je RKC echt vergelijken met een Willem II , NEC en Groningen? En in mindere mate  met Fortuna en GAE?

Geplaatst
8 uur geleden zei Djurovski:

Ga je RKC echt vergelijken met een Willem II , NEC en Groningen? En in mindere mate  met Fortuna en GAE?

Waarom niet. alle clubs die tussen de KKD en Eredivisie hoppen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Boppah:

Waarom niet. alle clubs die tussen de KKD en Eredivisie hoppen. 

Ik snap dat je voor RKC bent en niet gaat toegeven. Maar zelfs in de KKD zijn jullie niet een van de grotere clubs.

Verschrikkelijk stadion, nooit vol alleen als er supporters van de tegenstander zitten. Geen identiteit.

Geplaatst
50 minuten geleden zei timpy00:

Ik snap dat je voor RKC bent en niet gaat toegeven. Maar zelfs in de KKD zijn jullie niet een van de grotere clubs.

Verschrikkelijk stadion, nooit vol alleen als er supporters van de tegenstander zitten. Geen identiteit.

'Geen identiteit'. Als dat een criteria is dan kan je met tien Eredivisieclubs aan het seizoen beginnen.

Op voetballend gebied is RKC de afgelopen 35 jaar zeker een Eredivisieclub gebleken, al hebben ze wel wat mindere jaren gekend (vooral 2014 - 2020 en bijvoorbeeld dit jaar). Verder snap ik je wel en ben ik het ook grotendeels met je eens. Heb zelf een seizoenkaart bij RKC, maar voor het stadion en voor de sfeer hoef je er niet heen te gaan of naar gaan zitten kijken.

Geplaatst

Vind het ook maar simpel gelul van Timpy en consorten, zo werkt de voetbalwereld niet. 

RKC heeft trouwens toch een prima selectie voor een degradatiekandidaat?

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
23 minuten geleden zei JanVertonghen:

'Geen identiteit'. Als dat een criteria is dan kan je met tien Eredivisieclubs aan het seizoen beginnen.

Op voetballend gebied is RKC de afgelopen 35 jaar zeker een Eredivisieclub gebleken, al hebben ze wel wat mindere jaren gekend (vooral 2014 - 2020 en bijvoorbeeld dit jaar). Verder snap ik je wel en ben ik het ook grotendeels met je eens. Heb zelf een seizoenkaart bij RKC, maar voor het stadion en voor de sfeer hoef je er niet heen te gaan of naar gaan zitten kijken.

Ik vind een VVV al meer hebben en uitstralen dan RKC.

Nogmaals mijn beleving bij de club. 

Moet nu wel oppassen want jullie wonen schijnbaar allemaal on de buurt bij mij ;)

@cimbomcu RKC heeft echt een heel matig elftal dot seizoen.

Geplaatst
1 uur geleden zei cimbomcu:

Vind het ook maar simpel gelul van Timpy en consorten, zo werkt de voetbalwereld niet. 

RKC heeft trouwens toch een prima selectie voor een degradatiekandidaat?

Bedankt trouwens wederom voor je inhoudelijke reactie. 

Geplaatst

Dat RKC er vaak in blijft betekent natuurlijk niet dat het een toevoeging voor de Eredivisie is. Integendeel, ik denk dat er weinig profclubs zijn in Nederland die minder aan de Eredivisie zouden toevoegen. Dooie bedoening. 

Geplaatst
11 uur geleden zei timpy00:

Waar meet je de grootheid van een club af? RKC presteert structureel beter dan clubs met een grotere achterban, stadion etc. Prestaties is toch waar het om gaat? Daar hebben we ook de identiteit van RKC te pakken trouwens. Eentje waar spelers trouwens graag voor naar Waalwijk komen, ook als ze elders meer kunnen verdienen. 

Verder heeft RKC weldegelijk een eigen identiteit. Eentje die inderdaad wat gematigder en minder gewelddadig is dan die van Ajax bijvoorbeeld. 

8 uur geleden zei Urbeto:

Dat RKC er vaak in blijft betekent natuurlijk niet dat het een toevoeging voor de Eredivisie is. Integendeel, ik denk dat er weinig profclubs zijn in Nederland die minder aan de Eredivisie zouden toevoegen. Dooie bedoening. 

Ik denk dat er veel clubs zijn die veel minder toevoegen, begin maar met al die clubs die miljoenen aan belastinggeld kosten omdat hun supporters zich structureel niet kunnen gedragen. 

bewerkt door Boppah

Geplaatst

Imo is RKC wel degelijk een toevoeging aan de Eredivisie, durven het vaak aan met spelers (Jozefzoon, Anita, Kramer, Ngonge) die op een zijspoor zijn beland, en boeken daar ook nog eens resultaat mee (vooral toen Oosting er nog zat). Of vroeger met gaste zoals Rick Hoogendorp of Boerrigter :<

Geplaatst
8 uur geleden zei Boppah:

Waar meet je de grootheid van een club af? RKC presteert structureel beter dan clubs met een grotere achterban, stadion etc. Prestaties is toch waar het om gaat? Daar hebben we ook de identiteit van RKC te pakken trouwens. Eentje waar spelers trouwens graag voor naar Waalwijk komen, ook als ze elders meer kunnen verdienen. 

Verder heeft RKC weldegelijk een eigen identiteit. Eentje die inderdaad wat gematigder en minder gewelddadig is dan die van Ajax bijvoorbeeld. 

Ja na dit goede argument zijn we er inderdaad Jezus. Praat ik hier met een twaalfjarige supporter.

Ik snap dat je voor RKC bent hoor maar beetje oogkleppen mogen wel af. Maar goed, zoals ik zei van mij mag RKC lekker middenmoot KKD spelen en van jou Eredivisie. Nou ze hebben het nu veel langer volgehouden dan ik verwacht had dus dat is mooi nieuws voor jou.

Maar nu stop ik want ik ben voor Ajax en straks denk je nog dat ik gewelddadig ben. Woon tenslotte bij je in de buurt.

8 uur geleden zei Boppah:

Ik denk dat er veel clubs zijn die veel minder toevoegen, begin maar met al die clubs die miljoenen aan belastinggeld kosten omdat hun supporters zich structureel niet kunnen gedragen. 

Je bent zelf overigens voor een club die alleen bestaat omdat er een rijke keukenboer uit het dorp komt.