Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
25 minuten geleden zei Vis:

Waren wel meerdere overtredingen dat ik dacht aan een kaart, van beide kanten overigens.

Ach ja belangrijkste zijn de punten

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
Op 25-1-2025 om 23:05 zei Djurovski:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ah, ze hebben 'de we hebben geen ander team in de buurt derby' gewonnen.

Gefeliciteerd.

Geplaatst
45 minuten geleden zei Satyr:

Gefeliciteerd.

Tot dat H'veen wint, dan zijn "ze" opeens "De trots van het Noorden" :classic_laugh:

;-) ;-)

Geplaatst
37 minuten geleden zei Vis:

Tot dat H'veen wint, dan zijn "ze" opeens "De trots van het Noorden" :classic_laugh:

;-) ;-)

Nee hoor, daar is ook echt geen discussie over. Dat is al veel langer iets van Groningen.

We zijn wel de beste van het Noorden, sinds 1993

Geplaatst
1 uur geleden zei Satyr:

Gefeliciteerd.

Je bedoeld die halve buitenlandse derby waar niemand echt om geeft?

Geplaatst

Ik denk het? 

Cambuur is onze Derby, Groningen is voor Heerenveen hetzelfde als Zwolle, en met Zwolle hebben we helemaal niks.

Volgens mij ligt Zwolle nog dichterbij Heerenveen ook.

Geplaatst
34 minuten geleden zei sennid:

Groningen had Veendam maar dat gaat niet meer.

En Emmen is te gemaakt, qua derby.

Geplaatst
5 uur geleden zei Satyr:

Ik denk het? 

Cambuur is onze Derby, Groningen is voor Heerenveen hetzelfde als Zwolle, en met Zwolle hebben we helemaal niks.

Volgens mij ligt Zwolle nog dichterbij Heerenveen ook.

Scheelt maar  een kilometer of 45

Daarnaast is het echt iets van Heerenveen om die naam Trots van het noorden te claimen de laatste jaren en dan vooral na de jaren 2000. Terwijl de FC deze natuurlijk ruim er voren al heeft verdiend. Om nog maar te zwijgen over de stad zelf. 

bewerkt door Djurovski

Geplaatst
23 minuten geleden zei Djurovski:

Scheelt maar  een kilometer of 45

Daarnaast is het echt iets van Heerenveen om die naam Trots van het noorden te claimen de laatste jaren en dan vooral na de jaren 2000. Terwijl de FC deze natuurlijk ruim er voren al heeft verdiend. Om nog maar te zwijgen over de stad zelf. 

Heeft natuurlijk totaal geen nut om met je in in discussie te gaan, maar SC Heerenveen is sinds 2000 toch duidelijk de betere van de twee? Onderlinge cijfers, transfer opbrengst en als misschien wel het belangrijkste altijd op het hoogste niveau actief geweest.

Geplaatst
25 minuten geleden zei joostmakaay:

Heeft natuurlijk totaal geen nut om met je in in discussie te gaan, maar SC Heerenveen is sinds 2000 toch duidelijk de betere van de twee? Onderlinge cijfers, transfer opbrengst en als misschien wel het belangrijkste altijd op het hoogste niveau actief geweest.

Het belangrijkste.. 1 seizoen is de FCG er niet geweest ja dan heb je echt recht van spreken. Hoezo 1x 2e en wat vaker 5e geworden. Zoveel verschillen de standen echt niet hoor. Europees spelen ze iets vaker dat klopt maar denk dat je qua transfer opbrengst echt wel de mist in gaat. Niet gek voor een Lampje natuurlijk Maar je vergeet hier even de transfers van Robben , Hoogstrate , Luirink , Suarez , Silva , Nevland , Nijland , Berg , Matavz , Kostic , Doan , Stand Larsen 

Geplaatst
10 minuten geleden zei Djurovski:

Het belangrijkste.. 1 seizoen is de FCG er niet geweest ja dan heb je echt recht van spreken. Hoezo 1x 2e en wat vaker 5e geworden. Zoveel verschillen de standen echt niet hoor. Europees spelen ze iets vaker dat klopt maar denk dat je qua transfer opbrengst echt wel de mist in gaat. Niet gek voor een Lampje natuurlijk Maar je vergeet hier even de transfers van Robben , Hoogstrate , Luirink , Suarez , Silva , Nevland , Nijland , Berg , Matavz , Kostic , Doan , Stand Larsen 

In plaats van denken had je ook gewoon ff op transfermarkt.nl kunnen kijken en zag je dat Heerenveen simpelweg voor meer verkocht heeft, of zijn feitelijke bronnen alleen van toepassing als ze in je voordeel spreken?

image.png.3475f77c0621f9f613c70f0a13e72f6a.png

~92 miljoen

image.png.5f0234fcd1020b905646c186061a6742.png

~140 miljoen

Geplaatst
11 minuten geleden zei joostmakaay:

In plaats van denken had je ook gewoon ff op transfermarkt.nl kunnen kijken en zag je dat Heerenveen simpelweg voor meer verkocht heeft, of zijn feitelijke bronnen alleen van toepassing als ze in je voordeel spreken?

image.png.3475f77c0621f9f613c70f0a13e72f6a.png

~92 miljoen

image.png.5f0234fcd1020b905646c186061a6742.png

~140 miljoen

En wat heeft al die extra miljoenen nu echt opgeleverd? 140 miljoen meer en dan dit er tegen over zetten

Tegen 

Ik zie hier vooral 140 miljoen verdampen. Want zoveel presteert die ploe met meer dan 140 miljoen niet. 

Moet je nagaan als een van ons 140 miljoen mag gaan uitgeven in de eredivsie met 1 van deze twee clubs

Schermafbeelding 2025-01-28 232508.png

Schermafbeelding 2025-01-28 232751.png

bewerkt door Djurovski

Geplaatst

Pakken we jaren 80 90 er ook even bij en waarom de naam Trots van het Noorden bij de FCG hoort. En waarom een lampje zich niet in deze discussie zal moeten mengen

Schermafbeelding2025-01-28233326.png.99c0d5aedd00459a2b7f56894681d4d5.png

Schermafbeelding 2025-01-28 233408.png

Geplaatst
48 minuten geleden zei Djurovski:

En wat heeft al die extra miljoenen nu echt opgeleverd? 140 miljoen meer en dan dit er tegen over zetten

Tegen 

Ik zie hier vooral 140 miljoen verdampen. Want zoveel presteert die ploe met meer dan 140 miljoen niet. 

Moet je nagaan als een van ons 140 miljoen mag gaan uitgeven in de eredivsie met 1 van deze twee clubs

Schermafbeelding 2025-01-28 232508.png

Schermafbeelding 2025-01-28 232751.png

Het feit dat je denkt dat Heerenveen 140 miljoen meer heeft ontvangen dan Groningen bevestigd precies de eerste zin van m'n eerste reactie.

Hou het in het vervolg lekker bij Tik Tok Berrie.

Geplaatst
5 uur geleden zei joostmakaay:

Het feit dat je denkt dat Heerenveen 140 miljoen meer heeft ontvangen dan Groningen bevestigd precies de eerste zin van m'n eerste reactie.

Hou het in het vervolg lekker bij Tik Tok Berrie.

Had de 90+ even gemist bij de fc. Blijft dat volgens jou Heerenveen 50 mil meer heeft laten verdampen en qua resultaten niet veel beter heeft gepresteerd. Dus hou het lekker bij je eigen cluppie. En als je graag mijn naam noemt spel het dan wel goed

Geplaatst

Wat ik meekrijg op een ander forum, waar een sccc houder van Groningen zit, is dat het huidige Groningen ook ellende is om naar te kijken.

Tot nu toe in de Eredivisie: 9x geen enkele goal gescoord en sinds september 2024 een reeks van 0-1, 0-1, 1-0, 2-0, 0-0, 0-0, 1-0 in thuisduels.

Geplaatst
6 uur geleden zei Satyr:

Wat ik meekrijg op een ander forum, waar een sccc houder van Groningen zit, is dat het huidige Groningen ook ellende is om naar te kijken.

Tot nu toe in de Eredivisie: 9x geen enkele goal gescoord en sinds september 2024 een reeks van 0-1, 0-1, 1-0, 2-0, 0-0, 0-0, 1-0 in thuisduels.

Dan meng ik me als Cambuur supporter ook in deze discussie:

qua resultaten kunnen wij ons niet mengen met de andere genoemde Noordelijke clubs. Qua spel (zeker onder Henk de Jong) winnen we het wel vwb vermaak en positieve spelopvatting (qua sfeer winnen we het sowieso van H'veen......).

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Beetje lelijke welles-nietes discussie zo. Zullen we het weer wat inhoudelijk over voetbal hebben?

Beetje laat om daar na 20 jaar MU mee te beginnen, toch?

Geplaatst
38 minuten geleden zei PJHoutman:

Beetje laat om daar na 20 jaar MU mee te beginnen, toch?

Of zoals Kroes zegt: liever laat dan nooit.