Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

We zijn allemaal wel een beetje benieuwd naar Goes vandaag toch?

0-0 tegen Blauw Geel na 43 minuten. 

Geplaatst

Hahaha dat AZ laat zich even lekker kennen in de laatste minuten. Daar komt de beker-frustratie toch even even naar buiten :-D 

Wat bezielt je ook als Goes om zo’n tackle in te zetten, in de 92e minuut en bij een 0-3 stand ;e 

Geplaatst
2 minuten geleden zei MetalMichael:

Normaal is dit bij Nijhuis geel. Denk dat de reactie van Goes m rood kost. :DW:

Ik denk eerder wat er vooraf allemaal gebeurde. De frustratie nam de overhand de laatste paar minuten met dit als kers op de taart.

Geplaatst

GAE zal ook wel gestraft worden door de acties van hun supporters. het veld opkomen en racistisch zijn naar een speler.

Geplaatst
24 minuten geleden zei sennid:

GAE zal ook wel gestraft worden door de acties van hun supporters. het veld opkomen en racistisch zijn naar een speler.

Ervan uitgaande dat de beelden echt zijn, dan gaat een supporter het lastig krijgen om het maken van apengeluiden te ontkennen.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Kelvin:

Ervan uitgaande dat de beelden echt zijn, dan gaat een supporter het lastig krijgen om het maken van apengeluiden te ontkennen.

in de spoiler lijkt mij het bewijs:

Spoiler

De vlam in de pan bij Go Ahead Eagles - AZ

Image

rooie kaart zal ook wel geseponeerd worden denk ik?

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

Bij het lezen van de reacties online had ik echt een slagerstackle verwacht, maar dit is toch geen rood? Als die losers van Go Ahead er ook opvliegen als vliegen op een hoofd stront.

35 minuten geleden zei sennid:

Waarom zou dit geen rood zijn? Is geen sliding, hij komt volledig los van de grond, voet is te hoog, gaat over de bal heen. Ik weet ook wel dat er meestal geel gegeven wordt, maar rood kan je imo niets van zeggen.

Verder veel gebeurtenissen die ik heel anders beoordeelde dan hoe dat op het veld gebeurde:

- geel voor Milan Smit, die in het begin van de wedstrijd totaal onnodig in het voorbijgaan Goes een duw geeft

- geel voor hands Moller Wolfe

- goal van Goes moet je afkeuren doordat Poku kort daarvoor De Busser blokkeert, waardoor hij niet goed in de hoek kan komen

- geel voor Van Bommel voor het opvangen van Deijl, zonder dat de bal in de buurt is

- penalty voor Llansana die bij een corner door Smit gewoon op de grond gegooid wordt (daarna het opstootje waarbij Sadiq, Smit en Llansana geel kregen

- tweede geel voor Llansana direct na dat opstootje. Wil voorkomen dat Owusu-Oduro snel uitgooit en zet daarvoor een sliding in

En verder viel me op dat GAE Maikuma een paar keer nadrukkelijk fysiek opzocht. Zit daar nog een geschiedenis aan vast?

Geplaatst
43 minuten geleden zei sennid:

in de spoiler lijkt mij het bewijs:

Inhoud verbergen

De vlam in de pan bij Go Ahead Eagles - AZ

Image

Dit is het bewegend beeld van dezelfde gozer:

Geplaatst
16 minuten geleden zei Hwb:

Waarom zou dit geen rood zijn? Is geen sliding, hij komt volledig los van de grond, voet is te hoog, gaat over de bal heen. Ik weet ook wel dat er meestal geel gegeven wordt, maar rood kan je imo niets van zeggen.

Verder veel gebeurtenissen die ik heel anders beoordeelde dan hoe dat op het veld gebeurde:

- geel voor Milan Smit, die in het begin van de wedstrijd totaal onnodig in het voorbijgaan Goes een duw geeft

- geel voor hands Moller Wolfe

- goal van Goes moet je afkeuren doordat Poku kort daarvoor De Busser blokkeert, waardoor hij niet goed in de hoek kan komen

- geel voor Van Bommel voor het opvangen van Deijl, zonder dat de bal in de buurt is

- penalty voor Llansana die bij een corner door Smit gewoon op de grond gegooid wordt (daarna het opstootje waarbij Sadiq, Smit en Llansana geel kregen

- tweede geel voor Llansana direct na dat opstootje. Wil voorkomen dat Owusu-Oduro snel uitgooit en zet daarvoor een sliding in

En verder viel me op dat GAE Maikuma een paar keer nadrukkelijk fysiek opzocht. Zit daar nog een geschiedenis aan vast?

In mijn ogen is er wel degelijk intentie om de bal te spelen en is het geen doorgebroken speler, ik weet vrijwel zeker dat wanneer Penetra deze tackle had gemaakt, hij geen directe rode kaart had gekregen.

Overigens wel eens met je overige punten, die handsbal van Moller Wolfe spant misschien nog wel de kroon, hoe zie je dat over het hoofd.

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

In mijn ogen is er wel degelijk intentie om de bal te spelen en is het geen doorgebroken speler, ik weet vrijwel zeker dat wanneer Penetra deze tackle had gemaakt, hij geen directe rode kaart had gekregen.

Overigens wel eens met je overige punten, die handsbal van Moller Wolfe spant misschien nog wel de kroon, hoe zie je dat over het hoofd.

Alleen gaat rood niet over wel of niet intentie om de bal te spelen. Het gaat om de inzet. In geval van rood gaat het over buitensporige inzet en dat moet worden uitgelegd als 'het ver overschrijden van de noodzakelijke inspanning en het in gevaar brengen van de veiligheid van de tegenstander'. Dat is hier gewoon het geval, want als Llansana een van zijn benen nét verder naar voren zet, kan hij ernstig geblesseerd raken. Goes kan daar helemaal niets meer tegen doen, want bij een flying tackle heb je nauwelijks controle; anders dan bij een sliding kun je niet meer afremmen oid.

Overigens geloof ik best dat iemand anders deze rode kaart niet had gekregen. Ik zei zelf ook al dat hij vaak niet gegeven wordt. Maar dat betekent nog niet dat het geen rode kaart is of dat hij geseponeerd wordt.

Geplaatst
3 uur geleden zei joostmakaay:

Bij het lezen van de reacties online had ik echt een slagerstackle verwacht, maar dit is toch geen rood? Als die losers van Go Ahead er ook opvliegen als vliegen op een hoofd stront.

QFT

Geplaatst

Goes :-D Ook nog eens zo juichen na wat echt wel een slagerstackle is. 100% rood. Niks bal spelen, en met 2 benen waarvan 1 op kniehoogte doorglijden. Enige wat hier kan gebeuren is Goes die de aanvaller vol afzaagt bij zijn gehele onderbenen. 

Geplaatst

Bijzonder dit. Van den Brom heeft ze geholpen in tijd dat de club in nood zat en nog steeds zit en dan doe je hem weg.

Vitesse neemt na dit seizoen afscheid
 van trainer John van den Brom.De coach 
 werd vorig jaar mei aangesteld bij de  
 club uit Arnhem.Hij had een aflopend   
 contract.                              

Vitesse,dat naar verluidt een jonge    
 trainer wil aanstellen die aan de slag 
 gaat met talenten,kende een dramatisch 
 seizoen in de eerste divisie.De club   
 kreeg vanwege de financiële wanorde    
 maar liefst 39 punten in mindering,wist
 slechts 10 van de 37 duels te winnen en