Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei Kelvin:

Nagtegaal, hoe kun je deze goal toekennen joh? Barkas kan niet ineens naar de bal duiken omdat Kuipers in tweede instantie nog in de weg ligt.

dit dus. Hinderlijk of aan de aanval meedoen is toch buitenspel?

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Speelt NEC nou eigenlijk om play off's voor Europees voetbal en zijn ze bij de NOS dom dat ze helemaal nergens meer voor speelden. Of ben ik dom. :nope:

Gewoon een belangrijke overwinning voor NEC dus. 

Geplaatst

Wel zonde ook een beetje een schande voor de eredivisie, dat dat niet goed is geregeld. Alle clubs die in de kwartfinale van de beker staan en in de eredivisie spelen moeten gewoon klaar zijn voor Europees voetbal in alle gevallen.

Geplaatst

Waarom ga je bij een schakelprogramma (PSV) al zeggen dat de 4-0 is gemaakt voordat je hem laat zien. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Chiemel:

Waarom ga je bij een schakelprogramma (PSV) al zeggen dat de 4-0 is gemaakt voordat je hem laat zien. 

Geeft Cornald Maas vandaag commentaar op schakelkanaal?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kelvin:

Ik heb hem aantal keren teruggekeken, maar die 2-2 van AZ is wel een blunder van Unnerstall toch.

Goed ingeschoten wel. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Geeft Cornald Maas vandaag commentaar op schakelkanaal?

Precies :mrgy: Echt wat slecht. Verpest zo het moment

Geplaatst
36 minuten geleden zei Chiemel:

Linssen :t:

Zieke goal zeg.

Wat een ontknoping zeg, echt heel bizar.  Woutje huilend het veld af, mooie beelden altijd. Anderzijds Groningen wel echt een paar enorme tokkies met Vaessen, Seuntjes en Valente (wat een overtreding joh) ;e 

Geplaatst

Dit bedoel ik niet als excuus voor het resultaat van vandaag, maar sinds wanneer mogen keepers weer de zestien uit stormen om zich te bemoeien met allerlei opstootjes?

Geplaatst
17 minuten geleden zei JanVertonghen:

Dit bedoel ik niet als excuus voor het resultaat van vandaag, maar sinds wanneer mogen keepers weer de zestien uit stormen om zich te bemoeien met allerlei opstootjes?

Die enorme willekeur qua gele kaarten voor protesteren, kan ik mij inderdaad ook mateloos over opwinden. Afgelopen zonder bijvoorbeeld Wellenreuther weer geel, terwijl dat protesteren nog wel 'meeviel'. Zeker in vergelijk met wat je vandaag hier en daar weer voorbij ziet komen.

Geef er dan maar helemaal geen geel meer voor, want dit schiet niet op zo.

Geplaatst
17 minuten geleden zei 007mark:

Die enorme willekeur qua gele kaarten voor protesteren, kan ik mij inderdaad ook mateloos over opwinden. Afgelopen zonder bijvoorbeeld Wellenreuther weer geel, terwijl dat protesteren nog wel 'meeviel'. Zeker in vergelijk met wat je vandaag hier en daar weer voorbij ziet komen.

Geef er dan maar helemaal geen geel meer voor, want dit schiet niet op zo.

Correctie: geef overal geel voor.

Geplaatst
20 minuten geleden zei himan:

Correctie: geef overal geel voor.

Denk dat scheidsrechters daar de persoonlijkheid niet voor hebben. Ze gaan sowieso vaak moeilijke beslissingen uit de weg (door bijvoorbeeld te fluiten voor opzichtige schwalbes van verdedigers die in de problemen zijn) en als je consequent geel gaat geven voor alle protesten eindig je in het begin wedstrijden met 9 tegen 8. Dan krijg je onrust bij alle spelers en op de tribune die zich allemaal richt op de scheidsrechter. Durven ze niet. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arles:

Denk dat scheidsrechters daar de persoonlijkheid niet voor hebben. Ze gaan sowieso vaak moeilijke beslissingen uit de weg (door bijvoorbeeld te fluiten voor opzichtige schwalbes van verdedigers die in de problemen zijn) en als je consequent geel gaat geven voor alle protesten eindig je in het begin wedstrijden met 9 tegen 8. Dan krijg je onrust bij alle spelers en op de tribune die zich allemaal richt op de scheidsrechter. Durven ze niet. 

Zelfde als dat Vaessen een keer na de wedstrijd zei toen hij kwartier voor tijd geel kreeg: mooi die tweede durft hij toch niet te geven voor tijdrekken.