Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Immers en Beugelsdijk, de 2 grootste mongolen op de Nederlandse velden. Wat een vertoning zeg. Die laatste is dan maatschappelijk speler van het jaar, om dan in het weekend iemand iedere week de wedstrijd uit te trappen.

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Het is toch bizar dat ADO de pot niet dicht gooide na de gelijkmaker. Alleen in de blessuretijd al had Ajax er twee kunnen maken. Ze hebben echt geluk dat die keeper een goede dag had.

Geplaatst

Sterke tweede helft van Feyenoord so far, waarbij het gewoon jammer is dat ze zichzelf niet belonen met een verdiende gelijkmaker. Armoedig van PSV, na zo'n goede eerste helft achterover leunen en de controle weggeven en dan gewoon moeite hebben met 10 man.

Geplaatst
Die Kuipers :-D Mag die samen met Cocu douchen na de pot ofzo?

En brengt hij nou echt een middenvelder erin voor een aanvaller? Lafaard.

Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje?

Geplaatst

Lees dat Kuipers slecht was, nou in Arnhem liep er ook 1 rond; Higler. Gooi jezelf weg. Pingel terecht maar hoe kun je een wedstrijd kapot fluiten. Ongelofelijk slecht. Ik begrijp nooit dat ze het vaak niet een wedstrijd laten worden maar er alles aan doen om zelf in de picture te komen.

Geplaatst

Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje?

Meen je dit? Ben heel blij dat ik dan moest werken tijdens de pot want ik heb alleen maar ramen met enkel glas hier

Geplaatst

Enkel samenvatting kunnen zien van PSV - Feyenoord. Vorig jaar ook gemist deze wedstrijd. Gaston staat er weer in een topper. Wat kan ik me dan nog meer ergeren aan zijn afwezigheid bij op papier mindere tegenstanders.

Geen idee wat er met Utrecht aan de hand is vandaag.

Schijnen het altijd slecht te doen tegen teams in crisis

Geplaatst

Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood.

Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok.

Geplaatst
Schijnen het altijd slecht te doen tegen teams in crisis

Hoorde bij FC Afkicken de term Foster Parents-elftal voorbij komen, vond dat wel een mooie

Geplaatst

Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood.

Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok.

Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig.

Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16).

Geplaatst

Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig.

Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16).

Berghuis nam een risico door zo in te komen. Als hij de bal had gespeeld was het prima, maar hij kwam te laat. In mijn ogen nog steeds een rode kaart. Dat hij daarna alsnog van het veld wordt gestuurd is vooral dom te noemen, hij was immers al gewaarschuwd door Kuipers.

Van der Heijden blokte niet iemand op randje 16, hij raakte vol het been van Pereiro. Terecht geel dus. Die overtreding op Vilhena had idd met geel bestraft kunnen worden.

Geplaatst

"Hij is een leider in ontwikkeling. Een 'LIO' heet dat." Oehahhaaha Ron Jans let nou op, je wordt echt heel eng.

Ging overigens over Van Ginkel, maar dat is niet zo interessant. Het gezicht dat hij erbij trok manmanman :r

Geplaatst
Dat we zulke mensen zo erg serieus nemen in Nederland :D

Waarom moeten we iemand met jarenlange ervaring in het profvoetbal en die behoorlijke resultaten heeft geboekt niet serieus nemen?

Geplaatst

Een LIO is een leraar in opleiding. Best een goede analyse van Jans,maar er zo'n term aanhangen is interessant doen met management-bullshit.