Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
@Pino is een dubbele mention naar je favoriete Fortuna-supporter niet aan de orde na de 2 goals van die topspits?

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
[quote name='MrMHB']@Pino is een dubbele mention naar je favoriete Fortuna-supporter niet aan de orde na de 2 goals van die topspits?[/QUOTE] Nee dat is wel leuk geweest dacht ik zo, neem aan dat hij wel gezien heeft dat Schahin toch wel een goede spits is.
Geplaatst

Nee dat is wel leuk geweest dacht ik zo, neem aan dat hij wel gezien heeft dat Schahin toch wel een goede spits is.

Een goede spits? Ik kan me geen slechtere basisspits bedenken in de hele eredivisie. Doe eens je best.

Geplaatst

Kevin Blom heeft ook al een PSV pyjama. Godver wat een achterlijke.

Geplaatst
@Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. [quote name='MrMHB'] Een goede spits? Ik kan me geen slechtere basisspits bedenken in de hele eredivisie. Doe eens je best.[/QUOTE] Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem.
Geplaatst
[quote name='cimbomcu']@Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem. [/QUOTE] Wie is je dealer man! [img]https://media.giphy.com/media/cALkoAIov3Y9a/giphy.gif[/img]

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Is het actief proberen te verkopen van je eigen spelers als trainer eigenlijk toegestaan? Meen er ooit iets over gelezen te hebben dat de UEFA/FIFA daar behoorlijk streng is wat dat betreft. Refereer hier aan de rol van Van 't Schip in de Sandler deal naar Man City.

Geplaatst

Ik vond het ook best raar gisteren bij Studio Voetbal, om ervoor te zorgen dat AZ hem niet koopt heeft die maar City gebeld :cab: Want dan kan die nog iets langer bij ons spelen.

Geplaatst

Ben een beetje in de regelementen gedoken en het levert pas problemen op als de trainer er zelf aan gaat verdienen. Dat is hier niet het geval, voor zover ik weet.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

PEC is gewoon een concurrent van AZ al paar jaar dus snap het wel. Ik denk niet dat Liverpool ooit Salah aan City ofzo zou verkopen ;c

Geplaatst

Dat gebeurt genoeg, sterker nog PL clubs verkopen liever spelers aan elkaar. En PEC concurrent van AZ, mwa niet echt.

Geplaatst
Dat gebeurt genoeg, sterker nog PL clubs verkopen liever spelers aan elkaar. En PEC concurrent van AZ, mwa niet echt.

Noem 5 spelers die van Liverpool naar City zijn gegaan laatste 2 jaar

Geplaatst
Kom op Mangala (terug van huur na blessure) en Stones.

Gast. Mangala heeft nooit voor Liverpool gespeeld en Stones was Everton :r

Geplaatst

Lezen is moeilijk hè zei laatste 2 jaar :r

Noem uberhaupt eens 1 club die in de afgelopen 2 jaar 5 spelers van 1 andere club heeft gehaald. Beetje belachelijk verzoek om bewijs dat je deed.