Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 62
  • Weergaven 176
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: overnamen club

Dat hoeft trouwens niet, het kan ook zijn dat de voorzitter het niet meer ziet zitten, of dat een suikeroom de club op wil kopen. In mijn Inter-game werd Sampdoria opgekocht door een of andere rijke Hongaar, hij stelde Marcello Lippi aan als coach. Aan de start van het nieuwe seizoen kreeg Lippi een gigantisch transferbudget van 85 miljoen en hij haalde daar oa. Riise, Julio Baptista, Huntelaar en Drogba van.

Geplaatst

zo, dat gaat daar lekker. zo wordt je wel kampioen

Geplaatst

Er zijn meer rijke clubs in Italië ;)

Ik vind dit onderdeel van het spel wel realistisch, maar het lijkt me niet altijd leuk als je opeens veel meer geld te besteden hebt :P

Geplaatst

Bij mijn in de competitie werd heerenveen overgenomen, en kochten vervolgens voor een slodrige 50 miljoen in

Geplaatst
  • Auteur

ben bezig bij HSV hoop dat er snel een nieuwe overnemer komt maar ik denk eerlijk gezegt van niet want de voorzitter houd van de club of heeft dat er niks mee te maken

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en vind het een beetje onrealistisch dat Van Den Herik nog steeds van de club houdt en zich niet kan voorstellen dat hij weggaat.

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en vind het een beetje onrealistisch dat Van Den Herik nog steeds van de club houdt en zich niet kan voorstellen dat hij weggaat.

Kun je dat zelf aanpassen met een editor? Want met die gene die bij FM zit kan dat niet...

Geplaatst

Waarom vind je het onrealistisch? Van den Herik houdt in het echt ook nog van de club hoor...

Geplaatst

Waarom vind je het onrealistisch? Van den Herik houdt in het echt ook nog van de club hoor...

Precies ja, Voorzitters zijn nou eenmaal doorzetters. Bijna allemaal
Geplaatst

Roma, Sampdoria, Reggina, Bari en nog een stel overgenomen in 2 jaar bij Juventus gezeten te hebben. Roma haalde Kaka en Ronaldinho en Mourinho als trainer :cab:

Geplaatst

Met mijn Milwalll game werden ook wat clubs overgenomen.. Zoals Sheffield United haalt opeens voor 10 miljoen een speler.. terwijl ze daarvoor bijna Failliet gingen

Geplaatst

Ik ben ner overgenomen ben arsenal kreeg 100 mil der bij en me lening van 300 mil is ook meteen afbetaalt dus wel chill

Geplaatst

zou je daar een screen van willen posten?

Geplaatst

Maar hij zou wel plaats willen maken...

Geplaatst

ik heb geen screen meer daar van maar ik heb wel een andere baas nu als je die wilt zien zeg het maar en me balans

Geplaatst

doe eens screen van je balans en van de techniesche staff A.U.B. k heb dat namelijk nog nooit gezien.

Geplaatst

Bij mijn in de competitie werd heerenveen overgenomen, en kochten vervolgens voor een slodrige 50 miljoen in

Welke spelers kochten ze zoal in?

Geplaatst
  • Auteur

maak je met elke club kans om overgenomen te worden of ligt dat aan de status van u voorzitter want bij mijn spel is hij graag bij de club ?

Geplaatst

jah maar dat kan ook veranderen heb ik al gezien. In Nederland heb ik echter nog geen enkele overname meegemaakt. In landen als Engeland en Italie is het iets wat bij iedere club wel eens gebeurt lijkt het wel. Mijn Arsenal is al overgenomen, en ook clubs als West Ham, Wolverhampton, Leicester en anderen worden overgenomen.

Geplaatst

Daarom, in het echt staat hij open voor een vertrek.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]