Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: overnamen club

Ik wou zelf ook eens proberen om bij CSKA Moskou overgenomen te worden, ik zette mezelf diep in het rood, maar het lukte niet :( De voorzitter stond al vanaf het begin open voor vertrek... bij mij dus nog niet voorgevallen

• Antwoorden 62
  • Weergaven 174
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn club (Heerenveen) is al overgenomen, ik kreeg 12 miljoen extra te besteden aan transfers. Het jeugdcomplex werdt ook meteen uitgebreid. Verder zijn er nog talloze clubs in Nederland en andere landen overgenomen in mijn game.

Geplaatst

ik heb het gevoel dat er gewoon te veel clubs worden overgenomen:S ik vind dat best wel onrealistisch

Geplaatst

ik heb al een paar games gedaan, en nog geen 1 club is overgenomen.

bij mij ook niet alleen toen ik atetico was werd Sevilla over genomen door een van hen eigen trainers..

Geplaatst

Het lijkt mij echt klote als je club word overgenomen. Kies je voor een wat moeilijke club met weinig geld, komt er een suikeroom en heb je ineens een gigantisch budget.

Ik heb het nog niet meegemaakt, want ik verwacht vandaag FM2007 binnen te krijgen :)

Geplaatst

Ik heb 1 game met ajax gespeeld en toen werd AZ na 1 seizoen overgnomen door een Bahreinse millionair.

Geplaatst

lijkt me juist kicke dat het gebeurt. Who carez dat alles exact moet zijn, zoals de buitenwereld. Af en toe een clubje hier en daar overnemen moet kunnen :D

Geplaatst

Bij mij zijn er ook al een paar clubs overgenomen. Waaronder Heracles en Veendam

Geplaatst

Ik ben ner overgenomen ben arsenal kreeg 100 mil der bij en me lening van 300 mil is ook meteen afbetaalt dus wel chill

Mijn club (Heerenveen) is al overgenomen, ik kreeg 12 miljoen extra te besteden aan transfers. Het jeugdcomplex werdt ook meteen uitgebreid. Verder zijn er nog talloze clubs in Nederland en andere landen overgenomen in mijn game.

Ik heb een paar vragen aan jullie? Werd er bij de geruchten gezegd dat er een nieuwe manager zal komen als de overname compleet is, want dat heb ik nu en ik wil niet ovegenomen worden!:

naamloostx3.png

Ik hoop dus maa rniet dat het doorgaat, want zoals het er nu uitziet, word ik dan ontslagen? :??:

Geplaatst

Huh lelijk :S zoiets heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.

maar als ik het zo lees, word je dan idd ontslagen ja.

Geplaatst

ik denk dat het niet hoeft, zie het als de verkiezingen van Barcelona/Real Madrid, elke voorzitter belooft groter namen naar de respectieve club te halen, maar maken daar niks van waar!

Geplaatst

MasterVitesse, als je goed presteert is er niks aan de hand.

Mijn Nottingham Forest werd ook in het 3e seizoen overgenomen, maar deed goed mee in de Championship, dus bleef ik gewoon aan als trainer

Geplaatst

bij mij als ik kijk bij extra files dan staan er sommige dingen aangevinkt.....

maar ehet eenigste dat niet is aangevinkt is board_take_over

maar als ik het probeer aan te vinken lukt het niet....

iemand met het antwoord??

Geplaatst

pff, ik zit inmiddels in 2012, AC Milan overgenomen door een Italian, Kheb niet gezien hoeveel transfergeld ze daarvoor extra kregen ( waar kan je dat zien trouwens? het stond niet in het nieuwsbericht ) maar het moet wel veel zijn geweest, ze kochten Zlatan, messi, ashley cole en Baptista.

Bij mij zelf is het overigens nog nooit gebeurd, maar ik ben momenteel ook chelsea, dus volgens mij wordt die niet zo snel overgenomen..

Geplaatst

Niet met die rijke stinkerd aan het roer.. :cab:

Geplaatst

Bij mij wordt Groningen altijd overgenomen, door de supporters..

Geplaatst

Bij mij is half Engeland al overgenomen, ik zit dan wel bijna in 2012 maar toch, vind het een beetje onrealistisch worden.

Geplaatst

liverpool dreigt nu toch in het echt te worden overgenomen door ene rijke arabische sjeik?

Geplaatst

Kanje zelf een club overnamen of is dat niet mogelijk ?

Kan niet.

Geplaatst

nee, bij mij ajax game draaide willem II mooi mee en redelijk goed.

toch werden zij en heracles halverwege 3e seizoen overgenomen door een rijke NEDERLANDSE zakenman..

wel appart, normaal zijn het russen of amerikanen..Toch?

Geplaatst

*kuch* Scheringa *kuch* :cab:

Geplaatst

nee volgens mij was het een Heer de Jong maar kan nu niet checken..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]