Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Is West Ham de weg naar succes ingeslagen?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

westhamaz3.jpg

Ruim een jaar nadat ik vanwege gezondheidsproblemen ontslag heb moeten nemen bij Juventus wil ik weer gaan managen. De hartoperatie is geslaagd en volgens de doktoren kan ik weer flink wat jaartjes mee. Ik krijg wat aanbiedingen van clubs uit de Jupiler league en wat kleine eredivisie clubs (heracles, ado en sparta). Deze aanbiedingen sla ik echter af, omdat ik eerlijk gezegd meer wil. Na een tijdje gesolliciteerd te hebben krijg ik twee grotere aanbiedingen: Parma en Ajax. Parma sla ik als snel af, omdat ik vind dat de club in verval is geraakt en geen enkele potentie meer heeft. Met ajax ga ik wel rond de tafel. Het bestuur wil ten Cate ontslaan, omdat deze zich (na meerdere waarschuwingen) in de media nog altijd negatief over het bestuur uitliet.

Als ik bijna tot een akkoord ben gekomen met Ajax bel West Ham voorzitter Terence Brown mij op of ik West Ham wil gaan coachen. Ik heb na heel snel nagedacht te hebben eigenlijk meer trek in West Ham dan Ajax, het lijkt me altijd al geweldig een Engelse club te coachen. Ik spreek af over 2 dagen in Londen contractbespreking te houden. Dan denk ik kortachtig na of ik me een speler van West Ham kan herinneren. De enige naam waar ik op kan komen is Anton Ferdinand, de speler die ik bij Juventus wou halen. Vanuit mijn ziekenhuisbed heb ik namelijk geen enkel transfernieuws gehoord.

Twee dagen later kom ik op Engelse bodem aan, het bespreken gaat voorspoedig. Binnen 2 uur zijn we eruit, een eenjarige overeenkomst. Ik ga terug naar Nederland, bel Ajax af en pak mijn spullen. Morgen ga ik namelijk definitief naar Engeland.

• Antwoorden 57
  • Weergaven 216
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

westhamaz3.jpg

Ruim een jaar nadat ik vanwege gezondheidsproblemen ontslag heb moeten nemen bij Juventus wil ik weer gaan managen. De hartoperatie is geslaagd en volgens de doktoren kan ik weer flink wat jaartjes mee. Ik krijg wat aanbiedingen van clubs uit de Jupiler league en wat kleine eredivisie clubs (heracles, ado en sparta). Deze aanbiedingen sla ik echter af, omdat ik eerlijk gezegd meer wil. Na een tijdje gesolliciteerd te hebben krijg ik twee grotere aanbiedingen: Parma en Ajax. Parma sla ik als snel af, omdat ik vind dat de club in verval is geraakt en geen enkele potentie meer heeft. Met ajax ga ik wel rond de tafel. Het bestuur wil ten Cate ontslaan, omdat deze zich (na meerdere waarschuwingen) in de media nog altijd negatief over het bestuur uitliet.

Als ik bijna tot een akkoord ben gekomen met Ajax bel West Ham voorzitter Terence Brown mij op of ik West Ham wil gaan coachen. Ik heb na heel snel nagedacht te hebben eigenlijk meer trek in West Ham dan Ajax, het lijkt me altijd al geweldig een Engelse club te coachen. Ik spreek af over 2 dagen in Londen contractbespreking te houden. Dan denk ik kortachtig na of ik me een speler van West Ham kan herinneren. De enige naam waar ik op kan komen is Anton Ferdinand, de speler die ik bij Juventus wou halen. Vanuit mijn ziekenhuisbed heb ik namelijk geen enkel transfernieuws gehoord.

Twee dagen later kom ik op Engelse bodem aan, het bespreken gaat voorspoedig. Binnen 2 uur zijn we eruit, een eenjarige overeenkomst. Ik ga terug naar Nederland, bel Ajax af en pak mijn spullen. Morgen ga ik namelijk definitief naar Engeland.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Is West Ham de weg naar succes ingeslagen?

Mijn eerste dag:

Mijn eerste dag bestond uit een huurwoning zoeken, ik hoopte op een redelijke woning vanwaar ik naar het stadion kon lopen. Het werd een flatje op de 6e etage. Slechts 500 meter van het stadion en mijn kantoor, wat wel een voordeel was.

Mijn eerste werkdag:

De dag begint met een ontmoeting met mijn assistent. Ik was van plan een nieuwe Nederlandse assistent aan te trekken, maar Peter Grant maakt een aardige doch slimme indruk op mij. Een aardige schot natuurlijk weer. Ik besluit hem in ieder geval voor dit seizoen te houden. Ik bekijk eerst de selectie is. Ik zie dat allebei mijn keepers voor 2 maanden zijn uitgeschakeld, de eerste domper dus gelijk al. Maar ik zie ook Tevez en Mascherano, spelers die ik niet had verwacht. Dat zijn namelijk toch spelers van niveau.

Na de hele selectie even bekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat we op elke linie minstens een goede speler hebben: Tevez in de aanval, Mascherano op het middenveld en Ferdinand in de verdediging. Ik bekijk het transferbudget en vraag dan gelijk het bestuur maar even of dat nog wat meer kan worden. Het bestuur reageert daar redelijk positief op en probeert zo snel mogelijk geld vrij te maken.

westham29fu9.jpg

Upton Park

Eigenlijk wil ik ons op elke positie nog versterken, want ik wil graag een elftal om Tevez, Mascherano en Ferdinand heenbouwen.

Ik vraag dan ook Tevez, Mascherano en Ferdinand of zij mij nog een speler kunnen aanbevelen.

images124358carlos20tevpt6.jpg

Tevez

3147601491668458238lp6.jpg

Mascherano

ferdinandantonwhfcprofiae2.jpg

Ferdinand

Geplaatst

Re: West Ham

Leuk begin, mar voor zover ik weet is die kerel op dat plaatje niet mascherano :cab:

MASCHERANO%20Javier.jpg

Dat is mascherano!

Geplaatst
  • Auteur

Leuk begin, mar voor zover ik weet is die kerel op dat plaatje niet mascherano :cab:

MASCHERANO%20Javier.jpg

Dat is mascherano!

sorry je hebt gelijk. Ik denk dat ik wat plaatjes door elkaar heb gehaald, zal het zometeen gelijk veranderen.

bedankt voor het opmerken!

leuk geschreven :)

dank je:)

Geplaatst
  • Auteur

Inmiddels ben ik al weer een paar weken aan het werk, ik zoek nog versterking. Ik wil nog een goede AMC hebben. Ik wil graag spelen in een 4-4-2 opstelling met een ruit op het middenveld. In de aanvalslinie zal ik hoogstwaarschijnlijk geen aankopen doen. Tevez staat samen met Ashton in de spits.

Op het middenveld is verdedigende middenvelder Macherano zeker van een basisplaats. Ook Benayoun zal een basisplaats krijgen, rechts, centraal of links ben ik nog niet helemaal uit, maar dat zal afhangen van de aankopen.

Verdedigend gezien zijn er ook een aantal mensen zeker:

Gabbidon en Ferdinand spelen centraal, de rechts en links back positie heb ik nog meerdere mogelijkheden.

Voorlopig is Green mijn eerste doelman met Carroll als reserve keeper. Ik wil echter graag nog een keeper aantrekken, mijn voorkeur geniet Ustari als deze haalbaar is

Maar ook al is de selectie nog niet compleet, we moeten ons nog wel voorbereiden. Vandaag staat er een sterke tegenstander op het programma, namelijk Ajax.

Het was afwachten wat het zou worden, vanwege de vele blessures:

Roy Carroll

Robert Green

Jonathan Spector

George McCartney

Anton Ferdinand

Shaun Newton

De wedstrijd:

Ajax zet druk, maar dan is ere een goeie counter van West Ham. Eerste kans van de wedstrijd voor Tevez: 1-0. We lijken met een 1-0 stand te gaan rusten, maar Ajax komt toch nog terug. Voorzet Rosales, doorkoppen Babel en de goal van Huntelaar. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een prachtige aanval was en het 4-3-3 systeem pijnlijk duidelijk werd.

In de rust vertel ik de spelers dat het goed gaat, maar dat ze moeten proberen het spel iets meer zelf te maken. Gelijk na rust blijkt dat de spelers dit ook meteen doen, we zetten druk. Al in de 50e minuut resulteert dat in een goal, we overlopen het middenveld (nadeel 4-3-3) en Bowyer kan uithalen. De lat lijkt een treffer in de weg te staan, maar Benayoun kan de rebound intikken. 2-1 voor heel even, want 5 minuten daarna is het alweer gelijk, afstandsschot van Rosales vliegt erin. Dit mag je tot een fout rekenen van 3e keeper Walker.

2-2 is ook de eindstand. Ik ben tevreden en vertel dat de jongens ook, het kan beter, maar Ajax is toch een ploeg van formaat.

MOTM: Benayoun 8

benayounlookqn8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag de volgende vriendschappelijke wedstrijd. Dit keer is Bradford de tegenstander. Ik verwacht een grote overwinning, want Bradford is nou weer niet de grootste ploeg die ik kan bedenken. De enige speler die ik ken is Johnsen, redelijke spits.

De wedstrijd beginnen we met dezelfde opstelling als tegen Ajax. Weliswaar gedwongen, er zijn namelijk nog geen spelers hersteld van de blessures.

-Het begon geweldig, in de 1e minuut is het de voorzet van Konchesky, prachtig binnengekopt door Ashton.

-In de 15e minuut de voorzet van Benayoun. Opnieuw wordt er met het hoofd gescoord, dit keer is Mascherano de doelpuntenmaker.

-Er zijn een paar kleine kansjes door foute passen van Bradford maar we komen niet meer tot scoren in de eerste helft. 2-0 ruststand.

-In de 76e minuut is er de steekpass van Mascherano, goed afgerond door opnieuw Ashton.

-3-0 eindstand en in ben tevreden over het spel. Wij maken het spel en scoren de goals, Bradford is er geen enkele keer aan te pas gekomen.

MOTM: Benayoun 9

benayounlookqn8.jpg

Ook Mascherano en Ashton speelden geweldig, allebei met een 8

West Ham – Osasuna

Vandaag is Osasuna de tegenstander. Redelijk goede ploeg uit de Primera Division. Ik hoop op een leuke wedstrijd, maar denk dat we Osasuna niet zo onder controle kunnen houden als Bradford.

De spelers hebben er net als ik zin in. De scheidsrechter fluit voor het begin.

-In de 12e minuut is het voor het eerst raak, rond de middellijn wordt Ashton aangespeeld. Hij legt terug op Bowyer. Bowyer geeft de diepe bal op Tevez en Tevez schiet keurig de 1-0 binnen. Een combinatie zoals ik die graag zie.

-In de 25e minuut raakt Benayoun geblesseerd. Hier ben ik helemaal niet blij mee, want hij stak in een geweldige vorm (MOTM in de laatste 2 westrijden). Hij wordt vervangen door Pantsil.

-In de 37e minuut scoort Tevez zijn 2e van de wedstrijd, steekpass van Mascherano opnieuw schitterend afgerond.

-2-0 ruststand en ik ben dik tevreden.

- In de 65e minuut een goede actie van Webb langs de rechterflank. Hij legt terug op David Lopez die goed binnenschiet.

- Daarna komt Osasuna, wat nog vol voor de gelijkmaker gaat. In de 87e minuut gooien we de wedstrijd op slot. Diepe bal op Ashton, Ashton legt af op Tevez en voor Tevez is het dan een koud kunstje om de bal binnen te tikken. De hatrick van Tevez dus!

- Het blijft bij 3-1, opnieuw een goede wedstrijd, met Tevez als echte uitblinker.

MOTM: Tevez 9

images124358carlos20tevpt6.jpg

Paniliakos – West Ham

Vandaag opnieuw een vriendschappelijke wedstrijd. We hebben een nogal druk programma, dit is zo geplant omdat ik mijn spelers zoveel mogelijk in actie wil hebben gezien voor ik de definitieve opstelling bekend maak.

- 11e minuut: Tevez wordt aangespeeld door Mascherano. Tevez legt de bal voor en Bowyer schiet goed binnen: 1-0, goede aanval.

- Verder gebeurt er de eerste helft niks meer. We hebben de tegenstander volledig onder controle en geen kans weggegeven. Toch ben ik niet tevreden, we moeten het beter uitspelen als we balbezit hebben op de helft van de tegenstander. Vooral over Pantsil (vervanger Benayoun) ben ik ontevreden, ik geef het nog wel een kans in de 2e helft en laat hem staan.

- Pantsil heeft zich duidelijk wat aangetrokken van de kritiek. In de 53e minuut legt hij de bal vanaf de rand van de 16 terug op Mascherano, deze schiet bijzonder fraai binnen.

Verder geen goals in, Paniliakos heeft geen kans gehad in de hele wedstrijd.

MOTM:

Mascherano 8

3147601491668458238lp6.jpg

Ethnikos – West Ham

De volgende Vriendschappelijke wedstrijd stond er voor vandaag. Opnieuw een Griekse ploeg. Twee wijzigingen ten opzichte van de vorige wedstrijd. De linksback is geblesseerd voor 3 dagen, vandaag zal van nature rechterverdediger Dailly zijn positie innemen.

Ook linkermiddenvelder Etherington doet vandaag niet mee, Guardado is zijn vervanger. Guardado een nieuwe aankoop, dus als het goed is dan zal deze vervanging definitief zijn.

- De ruststand is 0-0. Wederom geen kans weggegeven, maar te weinig gecreëerd om zelf gevaarlijk te worden

- De tweede helft begint heel anders, na goed doorkoppen van Ashton duikt Tevez achter de verdediging op. Hij maakt, zoals gewoonlijk zou je bijna zeggen, geen fouten. In de 49e minuut is de stand dus 1-0

- In de 56e minuut komt de bal terecht bij Guardado, hij trekt naar binnen en heeft een klein beetje ruimte. Gelijk blijkt dat je hem die ruimte niet moet geven. De debutant schiet in de lange hoek binnen.

- 7 minuten daarna is het opnieuw raak. Mascherano verovert de bal en geeft een steekbal op zijn Argentijnse medenspeler Tevez. En ja hoor: 3-0

Na dat kwartiertje nemen we duidelijk gas terug. Het blijft bij 3-0.

Debutant Guardado maakte indruk

2201uf5.jpg

MOTM: Bowyer

westhamutdbowyermeddb9.jpg

Geplaatst

Leuke manier van presenteren, en goede resultaten in de oefenwedstrijden, ben benieuwd wat je kan uitrichten in de competitie :)

Geplaatst
  • Auteur

Exeter – West Ham

Vandaag kon Anton Ferdinand weer spelen, hij was nog licht geblesseerd, maar ik liet hem wel beginnen. Ik wou hem perse in actie zien. Bowyer kreeg deze wedstrijd rust, hij was ook licht geblesseerd, maar hem heb ik al in actie gezien.

- In de 24e minuut kan Ashton de bal binnenschieten op een voorzet van Guardado

- Daarna is er in de 30e minuut een corner, de afvallende bal belandt voor de voeten van Mascherano en die schiet binnen.

- In de 36e minuut draait Tevez goed weg bij zijn tegenstander, het schot lijkt binnen te gaan, maar het ketst af op de kruising.

- De ruststand is 2-0

- In de 54e minuut krijgt Mascherano rood. Iemand van Exeter trapte na en Mascherano wordt zo boos dat juist hij eraf gestuurd wordt.

- In de 73e minuut krijgen we de goal tegen, 2-1. Je kunt er een heel verhaal over vertellen, maar eigenlijk missen we daar gewoon Mascherano.

Daar blijft het bij. Jammer dat Mascherano eraf werd gestuurd.

MOTM: Guardado

2201uf5.jpg

Vandaag het echte werk. De eerste competitie wedstrijd, tegen Fulham. Een Londense derby dus. We moesten het zonder Mascherano doen, hij is geschorst. Volgens de bookmakers waren wij licht favoriet. We spelen uit, dus Fulham heeft het thuisvoordeel. Ook is het een zeer slecht veld.

Fulham – West Ham

- De 0-1 is er in de 5e minuut al. Een vrije bal vanaf de linkerkant wordt genomen en binnengekopt door Harewood. De vervanger voor de geblesseerde Ashton.

- In de 14e minuut is het opnieuw raak. Harewood geeft de voorzet op Tevez, Tevez lecht verassend terug en Dailly schiet binnen met een bal die veel effect heeft. Dailly de vervanger van Mascherano

- In de 20e minuut opnieuw Harewood die scoort, andermaal een goede kopbal die binnen valt. Na 20 minuten staat het 0-3

- Het is ongelofelijk maar na 25 minuten is de stand 0-4, de goal is er dit keer van Tevez

- Ruststand is 0-4. Nu wacht mij een moeilijke taak, ik moet verbeterpunten noemen. Maar ik kan echt gewoon niks bedenken. Ik zeg dan ook dat de jongens het fantastisch doen.

- De tweede helft lijkt verder te verlopen zonder hoogtepunten. Maar in de 94e minuut scoort John nog voor Fulham. Een eretreffer eigenlijk.

Geweldige eerste helft, de tweede was minder, maar daar kan ik mee leven. 1-4 eindstand, een lichte blessure voor Guardado is minder.

MOTM: Harewood

9344hy2.jpg

*Vanaf nu zal ik alleen van de echte topwedstrijden een verslag maken, omdat er anders teveel tijd in gaat zitten.

West Ham - Bolton

4e min. 1-0 Tevez

46e min. 2-0 Ferdinand

80e min. 3-0 Ferdinand

90e min. 4-0 Tevez

MOTM: Ferdinand

ferdinandantonwhfcprofiae2.jpg

Opmerkingen:

Lupton park uitverkocht!

Zometeen gelijk de volgende update! Met o.a de selectie voor het nieuwe seizoen

Geplaatst
  • Auteur

Transfernieuws:

Ik heb slechts spelers gekocht en geen spelers verkocht.

Direct na mijn aanstelling als manager van West Ham vroeg ik het bestuur om meer geld voor transfers. Dit kreeg ik ook, in het begin was het 2 a 3 miljoen en na het vragen zomaar 9,6 miljoen.

De eerste transfer was op 16 juli: Nicolas Millan. De 14 jarige Chileen (groot talent). Hij zal voorlopig in het jeugd elftal aantreden. Hij werd aangetrokken voor 110k

De tweede transfer was 4 dagen daarna. Ik had inmiddels al wat vriendschappelijke wedstrijden gespeeld en ik vond Etherington niet goed genoeg voor het elftal. Guardado werd aangetrokken voor 4,5 mil. Hij heeft inmiddels een basisplaats veroverd in het elftal.

De derde transfer gebeurde precies 1 week voor het verstrijken van de transfer deadline. Marcelo wordt aangetrokken voor 12,5 mil.

Nu ziet U vast al dat dit nooit kan, omdat alleen Marcelo al boven mijn transferbudget ging. Dit heeft U juist gezien:p. Maar voor Marcelo betaal ik ook nog eens 24 maanden lang 325k p/m. Dit zal waarschijnlijk redelijk zwaar, misschien wel dodelijk zijn voor mijn financiën. Maar ik heb besloten de gok te nemen, vooral omdat ik wil kijken of Marcelo als centraal aanvallende middenvelder goed uit de voeten kan. Dus ik hoop dat we Marcelo kunnen gebruiken als een nummer 10.

De enige speler die niet gelukt is: Ustari. Deze speler was gewoon te duur, minimaal 16 miljoen vond ik simpelweg een te hoog bedrag en voor minder wou Indepente hem niet kwijt. Ik ben zeer tevreden over de transfers, die 325k p/m is natuurlijk jammer, maar als ik Marcelo een seizoen hierna wou halen was dat bijna zeker niet gelukt.

Nicolas Millan debuut jeugd elftal:

nieuweaankoopmillaneershs8.png

Mijn basiself dan tot slot:

opstellinghj4.png

Geplaatst

a) Het is Upton Park ipv Lupton Park :??:

b) Exeter _O_

c) Screen Marcelo

d) Maak van je wedstrijdverslag meer een verhaal

e) Verder ziet het er heel mooi uit met een prachtige club!

f) Wie is T Mears? Screen van hem?

Succes verder!

Geplaatst

Goede resultaten tot nu toe met 1 van mijn favoriete clubs. Ga binnenkort een keer met een stel een weekend naar WHU :)

Geplaatst
  • Auteur

a) Het is Upton Park ipv Lupton Park :??:

b) Exeter _O_

c) Screen Marcelo

d) Maak van je wedstrijdverslag meer een verhaal

e) Verder ziet het er heel mooi uit met een prachtige club!

f) Wie is T Mears? Screen van hem?

Succes verder!

a): Klopt ik vergiste me, bedankt voor het opmerken!

b): Hehe:p, ze boden mij wat teveel tegenstand;)

c):

d): Oke, ga ik proberen. Bedankt voor de tip

e): Dank je

f): Mears speelde al bij West Ham. Hij was mijn beste rechtsback en doet het best aardig. Soms slordig balverlies, maar wel vaak een goede pass/lange bal.

Screens volgen zometeen! Imagehack kan de pagina de hele tijd niet vinden.

Screens zijn al wel na training gemaakt, dus al ietsje veranderd

Goede resultaten tot nu toe met 1 van mijn favoriete clubs. Ga binnenkort een keer met een stel een weekend naar WHU :)

Dankje! Leuk, lijkt mij ook geweldig een keer zo'n wedstrijd in het echt. Dat zal vast wat anders zijn dan Groningen in de Euroborg:p

Helaas doet WHU het nog niet heel goed:(, naar welke wedstrijd ga je?

Geplaatst
  • Auteur

De gevraagde screens:

marcelokr5.png

Marcelo

mearsdg2.png

Mears

Geplaatst
  • Auteur

topfilltt0.gif

Man City West Ham

4e min. Blessure Gabbidon, vervanger Collins

17e min. Blessure Tevez, vervanger Harewood

33e min. 0-1 West Ham, doelpuntenmaker Ashton

38e min. 1-1 Man City, doelpuntenmaker Corradi

47e min. 1-2 West Ham, doelpuntenmaker Ashton

MOTM: Ashton

ashtondeanwhfcprofile20pc7.jpg

Later blijkt dat de blessure van Tevez meevalt, hij is tussen de 3 dagen en een week uitgeschakeld. De blessure van Gabbidon is helaas ietsje langer: 2 tot 3 weken. Ik ben echter allang blij dat ze geen maanden uitgeschakeld zijn.

Ook de loting voor de Uefa Cup is geweest. Wij zullen uitkomen tegen Djurgardens IF. Een redelijke loting, had moeilijker gekunt, maar Djurgarden is een redelijke ploeg die je niet moet laten voetballen en al helemaal niet op voorsprong laten komen.

West Ham Watford

Vandaag de wedstrijd tegen de ploeg die vorig seizoen promoveerde, wij moeten hier winnen, maar Watford doet het aardig in de competitie. Het staat op dit moment 9e (wij 2e).

-In de 34e minuut is er de eerste goal en die valt gelukkig aan de kant waar ik hem hebben wil. Vrije trap van Guardado wordt verlengt door Ashton en de bal valt binnen.

-In de 2e helft valt er opnieuw een goal uit een spelhervatting. De corner van Guardado wordt binnengeknikt door Ferdinand.

- In de 64e minuut deel Smith een kopstoot uit aan Mascherano. De scheidsrechter ziet dit en Smith wordt er afgestuurd. Het resultaat van Mascheranos verdedigende acties is dus geweldig, hij wordt zo goed verdedigt dat de speler zwaar gefrustreerd raakt.

- De 3-0 valt in de 77e minuut. Ashton schiet op de paal, maar Tevez schiet in de rebound wel binnen.

3-0 is ook de eindstand. Zeer goede wedstrijd, ook goed gekeept door Carroll, want Watford heeft toch een paar kleine kansjes gehad.

MOTM: Ashton 9

ashtonpc275to8.jpg

Opnieuw een uitverkocht Upton Park.

Vandaag de eerste wedstrijd in de Uefa Cup. We spelen thuis tegen Djurgarden, hier moet dus een goed resultaat worden neergezet om het in de return af te kunnen maken. Ik kan gelukkig over mijn sterkste basiself beschikken, alleen keeper Green is nog licht geblesseerd. Omdat Carroll de 0 heeft gehouden vorige wedstrijd tegen Watford geef ik hem dan ook de voorkeur.

Gabbidon kan ook weer spelen, wat ook weer een vooruitgang is ten opzichte van Collins.

In het eerste kwartier zijn er een paar kleine kansjes voor West Ham, maar de goal blijft vooralsnog uit. In de 20e minuut is er wel de treffer. Benayoun verovert de bal bij de rechtsachter. Hij geeft voor en dan wordt Ashtons kopbal nog gekeerd, maar Tevez kan daarna binnenschieten: 1-0. In de 30e minuut is het opnieuw raak. Guardado trekt naar binnen en haalt uit, zijn schot draait prachtig in de korte hoek. Daarna is het Djurgarden dat het met wat schoten uit de tweede lijn probeert, allen gaan ongevaarlijk naast. Carroll heeft vooralsnog niet in actie hoeven komen. In de 42e een misverstand in mijn verdediging, Mears krijgt de bal verkeerd op het hoofd en de uitkomende Carroll is kansloos, hij wordt gepasseerd door zijn eigen ploegmaat. We lijken te gaan rusten met een 2-1 stand, maar Tevez slaat nogmaals toe. Hij komt de bal ophalen en mag daarna zo doorlopen tot in het strafschop gebied, Tevez trekt naar links en speelt 1 man uit, dan haalt hij vol uit en de bal belandt prachtig in de kruising. Klasse goal. Dat was de laatste actie van de 1e helft.

In de tweede helft een wijziging aan de kant van West Ham: Collins vervangt Gabbidon, die nog niet helemaal in vorm lijkt. In de tweede helft zijn er slechts wat afstandsschoten van West Ham die weinig gevaar veroorzaken. De tegenstander is er echter nog helemaal niet aan toe gekomen in de tweede helft. In de 71e minuut is er wel een gevaarlijk schot van Mascherano, maar de keeper redt knap. Brannstrom krijgt in de 84e minuut rood, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heb gezien waarom. Wij kunnen daar niet meer van profiteren en het blijft bij 3-1.

Ik ben tevreden over het spel. Ook over de goals alleen die tegengoal is natuurlijk jammer. Als je gewoon 3-0 wint sta je eigenlijk zit je eigenlijk al in de groepsfase. Nu moeten we toch nog oppassen dat we geen fouten maken in de return.

MOTM: Tevez 9

ufnwes06jp3.jpg

West Ham Reading

We zijn favoriet voor deze wedstrijd. Reading staat op dit moment 16e en wij gedeeld 1e met Man Utd. Deze wedstrijd moet dus eigenlijk gewoon gewonnen worden, zeker omdat we dan misschien alleen 1e komen te staan. Manchester speelt uit tegen de Spurs vandaag. We spelen met dezelfde opstelling als tegen Djurgarden.

Reading scoort gelijk uit een hoekschop, de bal valt in de goal uit de kluts. In de 10e minuut scoort Tevez, maar de goal gaat niet door, Tevez zou een overtreding gemaakt hebben. Verder is het een wedstrijd van niks. Ruststand: 0-1

Ik zeg tegen de spelers dat ik na rust een betere prestatie verwacht. In de tweede helft zetten we heel licht druk, maar we creëren geen enkele 100% kans, ik ben dan ook zwaar teleurgesteld. 0-1 eindstand, dramatische wedstrijd.

Ik zeg tegen de spelers dat het een teleurstellende prestatie was, een woede uitbarsting vind ik nog wat te ver gedaan, voor een slechte wedstrijd.

West Ham Blackburn

39e min. Penalty West Ham, doelpuntenmaker Ashton

51e min. Rood Andy Todd

57e min. Rood Robbie Savage

63e min. Rood Morten Gamst Pedersen

Blackburn eindigde met 8 man!, maar toch kunnen wij niet meer dan 1-0 maken. Upton park opnieuw zo goed als uitverkocht.

westhamfcuptonparkpq6.jpg

Djurgarden West Ham

Vandaag de return in Stockholm tegen Djurgarden. Wij kunnen over onze hele selectie beschikken, dus die 3-1 voorsprong moet genoeg zijn toch?

De eerste 20 minuten zijn niks aan, waar ik niet mee zit. Wij hoeven immers niet te komen en spelen uit, in de 22e minuut raakt Marcelo geblesseerd. Hij kan niet verder, Bowyer is zijn vervanger. In de 30e minuut is er de eerste kans van de wedstrijd en hij is voor West Ham. Guardado met de voorzet, Tevez knalt knap binnen. 0-1 na een halfuur.

Ruststand 0-1, nu kan je toch echt stellen dat we door gaan. Djurgarden heeft niets in te brengen terwijl dat de ploeg is die moet komen. Uitblinker 1e helft: Linksback Konchesky. In de 68e minuut wordt Quirino eraf gestuurd. Dan wordt het in de 80e minuut op de counter ook nog 0-2 dankzij Tevez. In de 87e minuut maakt Brannstrom er nog 1-2 van.

Dan is de wedstrijd voorbij. Die laatste goal tegen was jammer, maar ja liever nu dan als het er echt nog om gaat. Eindstand over 2 wedstrijden: 5-2 voor West Ham.

MOTM: Konchesky 8

pickonchesky1zb9.gif

Charlton West Ham

28e min. Goal West Ham, doelpuntenmaker Tevez

53e min. Goal Charlton, doelpuntenmaker Hasselbaink (str.)

67e min. Goal West Ham, doelpuntenmaker Ashton (str.)

MOTM: Caroll 8

4897ht3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

De loting van de Uefa Cup is bekend gemaakt.

Wij zitten in Groep F samen met:

Tltelverdediger Sevilla

Hertha BC

Wisla

Rubin

West Ham

De eerste wedstrijd is voor ons thuis tegen Sevilla. Dit is een poule die goed te doen is. Wisla en Rubin moeten gewoon geklopt worden, het gaat waarschijnlijk tussen Sevilla (favoriet), Hertha BC en West Ham.

Geplaatst

Marcelo heeft de stats om (bijna) overal te spelen. Ik heb hem al uitgespeelt als VC, VMC , MC , AMC en AC overal haalt hij een gemiddelde van +7. Alleen is hij dan niet echt gellukig dat hij niet op zijn favorite plaats speelt maar daar leiden zijn prestaties niet onder dus dat is niet echt erg. Hij heeft gewoon te goeie stats

Geplaatst
  • Auteur

Zet je nou een linksback op nummer 10 :??: Lijkt me niet echt lekker.

Nee, ik snap dat je dat zo denkt:p

Maar zoals Lukasz al zegt hij heeft goede stats. Met training probeer ik heb nu ook voor AMC ''op te leiden''.

De stats voor een aanvallende middenvelder (van FM tips deel 2):

- Passen, zonder bal, techniek, creativiteit, dribbelen en uithoudingsvermogen zijn essentieel voor een goede aanvallende middenvelder.

Marcelo stats:

Passen: 16

Zonder bal: 16

Techniek: 17

Creativiteit: 16

Dribbelen: 18

Uithoudingsvermogen: 14

Kijk hij heeft de stats die voor een AMC essentieel zijn allemaal 16+. Alleen uithoudingsvermogen nog niet, maar komt in de buurt. Ik heb hem net zelfs als AC gebruikt! Hij scoorde 1 keer en gaf een echte spitsenassist.

Bovendien heb ik een linksback:

Konchesky, een goede speler. Marcelo zou het wellicht beter doen op zijn plek, maar ik denk dat we zo meer voordeel uit de speler halen.

Ik hoop dat ik het je nu duidelijk heb gemaakt, waarom ik een verdediger AMC zet:P

@ Lukasz: Klopt, heb ik ook wel is gehad dat ze dan ontevreden worden, mja als die echt ontevreden wordt komt die gewoon weer op de linksback te staan, maar voorlopig haal ik zo meer rendement uit zijn prestaties (vind ik).

Geplaatst

Dankje! Leuk, lijkt mij ook geweldig een keer zo'n wedstrijd in het echt. Dat zal vast wat anders zijn dan Groningen in de Euroborg:p

Helaas doet WHU het nog niet heel goed:(, naar welke wedstrijd ga je?

Zoals het er nu naar uit ziet, 16 december thuis tegen Man Utd :)
Geplaatst
  • Auteur

West Ham – Middlesbrough

De wedstrijd begint goed voor ons. We geven geen kansen weg en creëren een paar kansen d.m.v voorzetten van de rechterkant. Vanaf de 20e minuut gaat de wedstrijd gelijk op.

In de 2e helft blijkt dat Upton Park weer is uitverkocht, dat lijkt de jongens vleugels te geven, want is de 56e minuut is het Tevez die 1-0 maakt.In de 81e minuut is het Ashton met een prachtige solo. Tevez is de bliksemafleider, maar Ashton doet het helemaal zelf: 2-0

Opnieuw dus een overwinning. De fans in Upton Park zagen dat West Ham Middlesbrough in de 2e helft overklaste en volledig van de mat speelde.

MOTM: Mears 8

West Ham – Sevilla

Voorbeschouwing:

De titelverdediger van de Uefa Cup komt vandaag op bezoek. Ik verwacht een moeilijke wedstrijd, maar zie hem wel met vertrouwen tegemoet. Opnieuw kunnen we over de volledige selectie beschikken. Vooraf zeg ik de spelers gewoon lekker ontspannen te gaan voetballen. O Dan begint het inspelen, iedereen maakt een scherpe indruk. Ook bekijk ik de opstelling van Sevilla nog maar eens. Een niet alledaagse opstelling met 1 aanvaller en 3 aanvallende middenverlders. Verder komt ik echter niet, want de wedstrijd is al daar.

1e helft:

In de eerste 20 minuten is Sevilla de betere, maar het krijgt het ook weer niet voor elkaar om kansen te creëren. In de 21e minuut komt de goal voor West Ham dan ook letterlijk uit de lucht vallen. De vrije bal vanaf de zijkant is van Guardado, keeper lijkt de bal te kunnen onderscheppen, maar Ashton kan zomaar binnenkoppen. Het is in Upton Park enkele milliseconden stil en dan explodeert het. Wat een feest zeg! In de 35e minuut raakt keeper Palop geblesseerd en hij moet gewisseld worden. Dan is het rust. In de blessure tijd kon Sevilla nog even druk zetten, maar dat leidde slechts tot een 100% kans, deze werd overgeschoten.

Rust:

Het elftal speelt zoals gewoonlijk weer erg constant zonder echte uitblinkers, iedereen een 7. Ook blijkt dat Upton Park uitverkocht is, de vorige wedstrijd tegen Djurgarden waren er nog 10 000 man minder. Geen wissels en ik zeg de spelers gewoon lekker te genieten, de druk staat op Sevilla en niet op ons.

2e helft:

In de 58e minuut kan Tevez de wedstrijd beslissen, maar hij faalt (onbegrijpelijk). De keeper van Sevilla raakt de bal verkeerd bij een uittrap vanaf de rechterkant van het veld, de bal belandt 10 meter verderop in de benen van Tevez. Tevez dribbelt een stukje en kan dan voor opengoal binnenschieten, maar hij mist! De bal gaat naast. Vanaf de 70e minuut zet Sevilla de druk er vol op en wij komen er niet meer uit, ook wordt de wedstrijd harder. In de 79e minuut raakt Benayoun geblesseerd. Bowyer vervangt hem. In de 89e minuut een prachtig schot van Mascherano, hij schiet van afstand op de lat. In de 92e minuut wordt het dan nog 2-0 door Bowyer. Een simpele counter, wat spelers van Sevilla blijven hangen op onze helft, waaronder de linksmid. Bowyer kan doorlopen, krijgt de bal aangespeeld van Tevez en kan vrij binnen schieten.

MOTM: Ferdinand en Guardado, beide een 8

Spurs – West Ham

DE derby van het seizoen voor ons. Tottenham is altijd al een rivaal voor ons geweest en vandaag is dat niet anders. Benayoun is voor een maand uitgeschakeld en kan dus niet spelen, Bowyer speelt op zijn plek.

Voor de rest kunnen we gewoon beginnen met onze sterkste opstelling. De wedstrijd begint en in de 4e minuut legt de scheids de bal al op de stip. Marcelo wil uithalen, maar wordt onderuitgehaald. De scheidsrechter is onverbiddelijk: penalty. Ashton legt aan… Hij mistte er dit seizoen nog geen enkele. Ook nu niet! De bal ligt erin. 0-1 na 4 minuten. In de 28e minuut wordt Tevez er dom afgestuurd. Hij krijgt een overtreding tegen, volgens hem onterecht en gaat dan over de rooie. Rood, opnieuw zwaar gestraft, maar dat was de penalty ook. 0-1 ruststand, maar de tweede helft gaat nog heel zwaar worden. Ik hoop op maximaal 1 tegengoal.

We houden het lang vol, maar uiteindelijk scoren de Spurs in de 75e minuut. Voorzet Petrov leidt tot de goal van Berbatov. In de 86e minuut de eerste kans van de tweede helft voor Marcelo. Hij jaagt de bal in het net. De 1-3 valt ook nog, opnieuw een prachtige actie van Marcelo, dit keer de voorzet die binnengewerkt wordt door Ashton.

MOTM: Guardado

West Ham – Plymouth (league cup)

Vandaag kan Tevez niet meedoen helaas. Hij heeft een schorsing, Marcelo speelt op zijn plaats en de tactiek is iets veranderd. We hebben vandaag een ml en een aml, geen amc. In de 16e minuut is er de goal van Ashton, opnieuw uit een penalty.

In de tweede helft besluit ik de 1-0 voorsprong te gaan verdedigen, Etherington wordt eruit gehaald. Dailly maakt zijn opwachting en zal naast Mascherano gaan spelen als verdedigende middenvelder.

De tweede helft is eigenlijk niet eens het vermelden waard. Het blijft bij 1-0 zonder hoogtepunten.

MOTM: Ferdinand

West Ham – Everton

Vandaag een 4-3-3 opstelling door de blessure van Ashton. Tevez is er wel weer bij.

Welgeteld 30 seconden staat het 0-0, dan staat Tevez dankzij een lange bal van Konchesky alleen voor de keeper. Hij legt de bal af op Marcelo en die kan de bal in het lege doel binnenschuiven. Daarna gebeurt er echter 44 minuten lang niks. Ruststand 1-0.

Dit keer zit Upton Park tot de nok toe vol blijkt. Er kunnen 50 mensen meer bij! De tweede helft verloopt redelijk saai. In de 64e minuut is er de blessure voor Mears, hij wordt vervangen door Dailly. In de 90e minuut nog de goal van Tevez, op de counter maar weer is.

MOTM: Carroll

Twee tegenvallers:

Mears viel uit met een blessure. Hij zal de eerste 1 a 2 maanden niet meer in actie kunnen komen.

Guardado raakte licht geblesseerd, maar de blessure blijkt erger dan gedacht. Hij zal in ieder geval zo lang zijn uitgeschakeld dat hij de wedstrijd voor de Uefa Cup tegen Wisla mist.

Wisla – West Ham

Vele blessures aan onze kant, ik zal ze maar niet allemaal gaan opnoemen, want dan ben ik te lang bezig. Maar dat we voor de uitwedstrijd tegen Wisla slechts 1 wisselspeler meenemen zegt eigenlijk wel genoeg. Opnieuw een 4-3-3 opstelling deze wedstrijd.

Na 2 minuten staat het 0-1, de keeper komt uit en wil de bal een poeier geven. Dit mislukt volledig, de bal komt met een rolletje in de voeten van Harewood en die haalt vanaf de middellijn uit, goal. Wisla lijkt mij een zeer matige ploeg, ballen worden zomaar ingeleverd bij West Ham. Eigenlijk is het vreemd dat het pas in de 17e minuut 0-2 wordt, opnieuw dankzij Harewood en met de assist van Konchesky. In de 26e minuut gaan we vrolijk verder. Een prachtige aanval over 3 schijven. Marcelo speelt zijn man uit over rechts, geeft de bal diep op Harewood (centraal). Deze loopt door en legt de bal naar links af als hij oog in oog met de doelman staat, Tevez maakt het af. Genot voor het oog werkelijk. In de 27e minuut staat het 4-0, slechte terugspeelbal vanaf de aftrap. Harewood is gelijk ter plaatse en knalt via de binnenkantpaal binnen. 4-0, zijn hattrick is binnen. In de 31e minuut is het opnieuw raak, weer een fout, Tevez loopt door en schiet in de korte hoek binnen. 5-0 na 31 minuten. In de 44e minuut wordt Marcelo in het strafschopgebied vastgehouden, bal op de stip. Ashton speelt niet mee vandaag en dus moet Mascherano het karwei afmaken. Hij mist echter en we staan slechts 5-0 voor bij rust dus.

Het is dan altijd de vraag of het goede spel aan kan houden na de rust. De eerste de beste keer dat wij in het strafschopgebied komen (47e min.) wordt Tevez naar de grond getrokken. Opnieuw de kans voor Mascherano. Dit keer is het wel raak: 6-0 door Mascherano met een strafschop. In de 65e minuut het tweede geel voor Wisla speler Lebioda. In de 78e minuut raakt Bowyer helaas nog geblesseerd door een onbesuisde actie van het gefrustreerde Wisla. Als dat nou niet was gebeurd hadden we de wedstrijd rustig uitgespeeld met 6-0. Maar ja…, in de 82e minuut de mooiste goal van de avond van Marcelo, vol in de kruising.

Wisla – West Ham, 0-7

MOTM: valt niet aan te wijzen, spelers met tienen: Konchesky, Etherington, Mascherano, Harewood, Tevez en Marcelo

Sublieme wedstrijd en ik wens de 10.000 Wisla supporters die in het stadion waren nog een fijne nachtrust toegewenst, vanwege deze geweldige prestatie van Wisla.

Topper !!!

Chelsea – West Ham

Wij konden lang niet de sterkste opstelling gebruiken. Mede daardoor besluit ik een 4-3-3 te spelen.

Opstelling:

Marcelo----Harewood----Ashton

Etherington------------------------------------Pantsil

Mascherano

Koncheskyâ€Ââ€-Ferdinand-â€Ââ€Gabbidon---Dailly

Carroll

Waar het elftal is gewijzigd ten opzichte van mijn basis zijn blessures, op de keeper na.

Ik vertel de spelers gelijk maar dat er geen druk op ze staat. Wij hebben niets te verliezen, als we verliezen zullen de mensen zeggen: Ja, logisch dat ze van een sterrenelftal als Chelsea verloren, verliest Chelsea echter dan heeft het geen enkel excuus.

Onbegrijpelijk hoe Chelsea haar dekking in elkaar steekt. Iedereen binnen het strafschopgebied wordt gedekt, maar Ferdinand, net erbuiten heeft een zee van ruimte. De bal gaat dan ook naar Ferdinand, die in de 2e minuut is lekker uithaalt, van de lijn gehaald door Cambiasso. Naast mij zie ik Mourinho, voor zijn doen (nog steeds redelijk rustig dus) uit zijn dak gaan. De eerste 10 minuten van de wedstrijd is WHU de betere, maar daarna gaat het gelijk op. Van Chelsea zijde zijn vooral de afstandsschoten van Ballack gevaarlijk. Vanaf de 30e minuut is het echter Chelsea dat de betere is, dit leidt tot een goal van Cambiasso in de 30e minuut, een bal met een prachtig effect valt van net buiten het strafschopgebied binnen.

Na rust is Chelsea de betere ploeg, maar tot echte kansen leidt dit niet. In de 86e minuut krijgt Mascherano zijn tweede geel, vraag me niet waarom, want volgens mij was er niks aan de hand. In de 91e minuut krijgt ook Gabbidon zijn 2e geel, dit keer wel terecht. Daar blijft het bij. Chelsea de betere ploeg op basis van de tweede helft en verdiende het dus om te winnen. De rode kaarten aan het einde totaal onnodig, want het was een nette wedstrijd.

MOTM: Cambiasso (aan West Ham kant: Carroll)

West Ham – Newcastle

Veel spelers zijn gelukkig weer terug van hun blessure. Echter toch nog op 3 plaatsen staat onze vaste opstelling er niet. Benayoun is nog minimaal een week geblesseerd. Ook zijn er nog 2 spelers geschorst, waardoor de verdediging in deze League Cup wedstrijd tegen Newcastle iets minder zal zijn. Gabbidon en Mascherano moeten vandaag op de tribune plaats nemen. Hun vervangers zijn Collins en Mullins.

In de 14e minuut is er de blessure van Ashton, hij wordt vervangen door Harewood, de man die de laatste weken zo goed in vorm is. De eerste 20 minuten zijn voor Newcastle. Het zet ons zwaar onder druk en heeft al zo’n 5 kansen gecreëerd, wij nog geen. We komen vanaf de 30e minuut iets beter in de wedstrijd, maar Newcastle blijft de betere. Dan een vrije trap voor ons op ongeveer de helft van de tegenstanders helft. Guardado probeert het in een keer, de bal zwabbert alle kanten op en gaat er via de binnenkant paal in. Prachtige goal, volgens de commentator van zo’n 40 meter!

De 33.000 toeschouwers die in Upton Park zitten zien een West Ham dat minder goed is dan Newcastle, maar wel op voorsprong staat. We lijken de wedstrijd goed uit te spelen, maar in de 85e minuut is het Milner die Newcastle op 1-1 zet. Dit is zeer slecht nieuws voor ons, omdat ook in de tweede helft Newcastle de betere was.

Verlenging:

Kleine kansen voor beide ploegen, maar geen goal. Het worden dus strafschoppen!

Strafschoppen:

West Ham: Newcastle

1. O 1. X

2. X 2. O

3. O 3. O

4. X 4. O

5. O 5. X

6. O 6. O

7. X 7. O

4-5

De eerste penalty is van Sibierski, Caroll stopt hem geweldig!

Daarna is het de beurt aan Collins, hij schiet knap binnen

Dan Finigan voor Newcastle, deze gaat er wel in (helaas).

Dan de beurt aan Carlos Tevez, keeper houdt hem! Slecht ingeschoten

Dan Solano… Solano schiet binnen, onhoudbaar in de hoek, beste penalty tot nog toe

Konchesky mag dan aanleggen, hij schiet mooi in de bovenhoek.

Dyer legt aan, schiet binnen.

Dan Marcelo, hij mist! Dan is het dus zo goed als over.

Taylor schiet goed in de hoek, maar een geweldige reflex van Carroll, West Ham leeft nog

Harewood moest scoren en dat doet die! Keeper kansloos

Babayaro voor Newcastle scoort.

Dan uitblinker Guardado, hij schiet mooi binnen, recht in de kruising

Ook Emre scoort voor Newcastle en de druk staat op West Ham

Mullins mist!!! Het is over voor West Ham, Newcastle gaat door.

Ik ben nu inmiddels ook voor 1 wedstrijd geschorst:P. Ik werd te boos, omdat ik zei dat het buitenspel goal was. Achteraf heel dom, want hierdoor mis ik de wedstrijd tegen Man. Utd.

Man Utd – West Ham

Dit keer zit ik op de tribune, mijn assistent leidt deze topper, omdat ik geschorst ben.

In Old Trafford blijft het tot de 30e minuut, dan geeft Tevez de bal voor op de vogelvrije Marcelo. Marcelo haalt uit en dan hangt die vol in de kruising. 0-1. Een minuutje daarna is het helaas alweer gelijk. Vidic kopt binnen uit een corner.

In de 2e helft komen we opnieuw op voorsprong. Marcelo met een steekpass op Tevez, Tevez kapt 1 man uit en schiet in de korte hoek binnen. Daarna komt Manchester, maar het komt niet tot scoren en West Ham kan feesten. Geweldig gedaan door mijn assistent.

West Ham – Rubin

Vandaag weer een Uefa Cup wedstrijd. Rubin is dit keer de tegenstander in het eigen Upton Park.

59e min. Domiquez 0-1

Nog enkele screens:

* Deze zullen morgenvroeg komen, doordat Imagehack weer is zo goed als onbereikbaar is.

Geplaatst
  • Auteur

Nieuwe aankoop Guardado doet het goed:

guardadopy4.png

Sevilla:

westhamsevillafh4.png

Persconferentie:

persconferentieba7.png

Seizoensstand na 10 wedstrijden:

seizoensstand10wedstryo0.png

Seizoensstand na 15 wedstrijden:

seizoensstand15wedstrnr3.png

Van de laatste twee wedstrijden tegen Portmouth en Arsenal is helaas geen verslag, ik had een fatale fout in football manager, maar tegen Portsmout werd 2-0 gewonnen en tegen Arsenal 4-2 verloren.

Geplaatst

Hoezo sta je zo in de min? Ik dacht dat West Ham aardig wat geld had...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]