Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Is West Ham de weg naar succes ingeslagen?

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: West Ham

Hoezo sta je zo in de min? Ik dacht dat West Ham aardig wat geld had...

Nee hoor dat valt reuze mee. Bovendien loopt er nog een lening van 35 mil. In het begin had ik 2 a 3 miljoen, datzelfde bedrag had in aan transfergeld. Maar ik vroeg om meer transfergeld, ik kreeg het wel. Maar het was er blijkbaar niet en daardoor sta ik nu dus in de min. Ondanks de afbetalingen van die rente en maandelijkse betalingen voor Marcelo maak ik gelukkig tot nu toe elke maand wel winst.

• Antwoorden 57
  • Weergaven 216
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooi dat je Millan hebt kunnen aantrekken. Ik heb met Preston ook een poging gedaan maar ik krijg geen werkvergunning voor die jongen. Kreeg jij die wel in één keer?

Geplaatst

Ik heb het 5/6 x geprobeerd met West Ham maar werd altijd afgewezen ook als ik in beroep ging. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen om hem te halen?

Geplaatst
  • Auteur

Mooi dat je Millan hebt kunnen aantrekken. Ik heb met Preston ook een poging gedaan maar ik krijg geen werkvergunning voor die jongen. Kreeg jij die wel in één keer?

Ik heb het 5/6 x geprobeerd met West Ham maar werd altijd afgewezen ook als ik in beroep ging. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen om hem te halen?

Ja die kreeg ik gewoon in 1 keer (na het in beroep gaan). Maar Ustari is een heel ander verhaal, een keertje of 6 inmiddels geprobeert.

Die werkvergunningen zijn wel irritant joh, heb je net een speler aan kunnen trekken en dan wordt de werkvergunning geweigerd.

Weet iemand ook een truucje hiervoor?

Want de hele transfer wordt gelijk afgeblazen als het niet lukt, maar IRL is dat met Alex van Chelsea toch anders gegaan? Verhuurd aan PSV, kan dat ook met FM2007?

Geplaatst

als je ook een goede keeper wil zou ik david marshall van Celtic aanbevele met fm 2006 was het egt een held bij mij ;)

Geplaatst
  • Auteur

als je ook een goede keeper wil zou ik david marshall van Celtic aanbevele met fm 2006 was het egt een held bij mij ;)

idd ook goeie keeper, maar ik ga eerst nog in de zomerstop Ustari een paar keertjes proberen en anders hou ik voorlopig Carroll nog. Mijn team valt namelijk nog op flink wat andere posities te verbeteren. Vooral over Gabbiddon ben ik ontevreden.

UPDATE:

West Ham – Aston Villa

Vandaag Aston Villa. We staan op dit moment 3e in de competitie met twee wedstrijden minder gespeeld dan nummer 1 Chelsea. Chelsea heeft overigens 2 punten meer dan ons.

Aston Villa begint sterk en scoort na 50 seconden al de 0-1. Maar in de 28e minuut is het alweer gelijk als Ashton binnenschiet. In een vol Upton Park, waar slechts 21 vrije plaatsen zijn staat het bij rust 1-1

In de tweede helft komen we na 1,5 minuut op voorsprong, Dailly verovert de bal en geeft de pass zo dat Benayoun alleen voor de keeper staat, keeper komt uit en Benayoun legt af op Tevez, die voor open goal geen fouten maakt en binnen schiet. Benayoun raakt in de 80e minuut geblesseerd, hij wordt vervangen door Pantsil. Dan is het afgelopen! West Ham boog een 0-1 achterstand om naar een 2-1 overwinning. Aston Villa was vandaag zeker niet de mindere, maar West Ham trekt aan het langste eind.

MOTM: Carroll

West Ham – Liverpool

Vandaag een iets andere opstelling. Tevez en Kovaschky zijn geblesseerd. Daardoor is de opstelling gewijzigd. We spelen met 2 vleugelverdedigers ipv gewone verdedigers. Ook spelen we met 1 spits en een extra AMR, Pantsil staat op deze positie.

Liverpool zet druk, maar een geweldige keepende Carroll houdt de 0. In de 34e minuut de eerste kans voor West Ham. Voorzet van Guardado. Ashton zet aan om te koppen, maar wordt weg geduwd. De bal gaat op de stip en diezelfde Ashton schiet binnen, hij mistte dit seizoen nog geen strafschop. Dan is Liverpool duidelijk van slag, in de 38e minuut wordt de bal een keer ingebracht, weggehaald, daarna nog een keer de voorzet. Dit keer kan Pantsil aannemen en hij schiet recht in de kruising binnen.

Het blijkt dat er in Upton Park nog 8 vrije plaatsen zijn! West Ham kan in de 47e minuut al gevaarlijk worden, maar Pantsil wordt neergelegd, opnieuw een strafschop! Ashton mag weer aanleggen en schiet weer binnen. 3-0 tegen Liverpool, zonder Tevez! Wie had dit verwacht. In de 57e minuut raakt Benayoun geblesseerd. Ik besluit de tactiek iets defensiever in te stellen en laats verdedigende middenvelder Mullins komen voor Benayoun. Ik probeer hiermee de wedstrijd op slot te gooien, maar dit lukt niet helemaal. De 3-1 valt in de 64e minuut, goal van Bellamy. In de 74e minuut wordt het dan zelfs 3-2 door opnieuw Bellamy! Dan voer ik nog maar wat wijzigingen door om te proberen die 3-2 tenminste nog wel vast te houden, wat geven we dit dom uit handen zeg! Tevergeefs want zonder Benayoun loopt het duidelijk niet, Luis Garcia scoort 3-3. Dat dit dan enkele meters buitenspel was, daar heeft het arbitrale duo geen oog voor.

Het wordt dus uiteindelijk 3-3, spectaculaire uitslag en eigenlijk wel terecht. Desondanks hadden we dit natuurlijk nooit uit handen mogen geven.

West Ham – Fulham

Vandaag de wedstrijd tegen Fulham. Eigenlijk moeten we gewoon winnen tegen de nummer 12 van de competitie, zo simpel is het.

Het is in de 2e minuut als de spelers duidelijk wakker zijn. We hadden bij de training wat cornertactieken besproken en we proberen er dus gelijk maar eentje. Deze valt warempel binnen, de goal van Mascherano. Een corner van Guardado wordt van ruim 40 meter door Mascherano binnengeknald. Diezelfde Mascherano raakt geblesseerd in de 10e minuut. Toeval? Kon Fulham misschien Mascherano niet aan? We zullen het helaas nooit weten, Mullins vervangt Mascherano. Daarna loopt het duidelijk minder. In de 43e minuut wordt het dan ook terecht gelijk.

In de 2e helft loopt het opnieuw niet. Inde 79e minuut wordt het dan ook 1-2 door Bullard. Daar blijft het bij en we verliezen dus in een teleurstellende wedstrijd.

Van een flink aantal wedstrijden heb ik geen verslag gemaakt. Tegelijk Uefa Cup kijken en Football manager spelen ging nog, maar verslagen erbij maken was echt teveel. Mijn excuses voor het ontbrekend voor deze wedstrijdverslagen.

West Ham – Reading

Reading versloeg ons de eerste competitie wedstrijd. Het was tot nog toe ook het enige domme verlies in de Premier Division. De andere verliespartijen zijn allemaal tegen echte topclubs geweest. Vandaag onze sterkste opstelling. Nog enkele spelers licht geblesseerd, maar ook zij konden wel spelen.

Na 5 minuten zag ik de bui al hangen, het draaide weer niet. En in de 6e minuut wordt dat dan al afgestraft. De goal is er van Mate en Reading staat 0-1 voor. De gehele eerste helft blijft het bij 0-1, waar wij eigenlijk nog goed wegkomen.

De 2e helft begint gelukkig beter. We draaien beter en creëren enkele kansen, maar we komen niet tot scoren. Pas in de 74e minuut is het eindelijk raak. Voorzet van Marcelo binnengekopt door Ashton. Dan kunnen we zelfs nog voor de overwinning gaan, wat ook lukt. Mascherano haalt uit, schot geblokt. Maar dan kan Guardado nog een keer uithalen en dat is wel raak:2-1. Het stadion ontploft door deze geweldige comeback.

Slechte eerste helft, goede tweede helft met een prachtige comeback. Zo kan je de wedstrijd eigenlijk simpel omschrijven.

MOTM: Guardado

Opmerkingen: Guardado zijn waarde is inmiddels gestegen van 4,5 mil (het aankoopbedrag) naar 6,75 mil.

Fulham – West Ham

Een ploeg waar tegen we de vorige wedstrijd dankzij Collins John verloren. Opnieuw de sterkste opstelling vandaag.

John is in het begin gevaarlijk en krijgt enkele kleine kansen. Maar het is de counter van ons in de 17e minuut die binnenvalt. Knappe actie vanaf rechts door Tevez. Hij geeft voor en Ashton kopt binnen: 0-1. Maar in de 39e minuut is het weer 1-1. En ja hoor, wie anders dan Collins John? Nee toch niet! Het blijft bij 0-1, want het zou buitenspel zijn. Nou ja, ik zal in ieder geval niet gaan klagen.

In de 52e minuut dan alsnog Collins John, knap binnen geschoten. In de 60e minuut de goal van opnieuw John na een grote fout van Carroll. Het is niet normaal, maar Collins John schiet ook de 3e binnen voor Fulham.

We zijn dus ook in de FA cup uitgeschakeld.

Inmiddels is de transferperiode van de winterstop afgelopen:

Aangekocht:

Arnulfo Valantierra met een vrije transfer

Hij werd gehaald als backup voor Guardado. Behalve AML kan deze man ook AMC spelen. Hij zal dan ook als AMC gaan spelen op de plek van Bowyer. Vooral omdat deze man een ster is in dode spelmomenten, ook wordt hij mijn aanvoerder.

Verkocht:

Shaun Newton voor 65k

James Collins voor 1m

George McCartney voor 1m

Nigel Reo-Coker voor 2m

Shaun Newton, matige speler. Ten eerste gewoon niet goed genoeg, maar ook vond ik hem geen goede mentaliteit hebben. Ik was al lang blij dat ik nog wat voor hem kreeg.

James Collins: Niet goed genoeg. Was de zwakste centrale verdediger uit mijn selectie. Ik heb nog genoeg spelers als backup en hij mocht dus vertrekken. Bovendien wil ik nog een centrale verdediger aantrekken in de zomerstop.

George McCartney: Overbodig geworden na de aankoop van Marcelo. Inmiddels heb ik voor linksback Marcelo en Konchesky. Eventueel zou Guardado er ook nog kunnen spelen bij blessures voor beide mannen.

Nigel Reo-Coker: Goede speler, veel potentie, maar paste simpelweg niet in mijn selectie. Ik speel met een ruit op het middenveld, waar hij echt niet in past.

Inmiddels is mijn balans ook weer in de plus geraakt. Ik hoop dan ook in de zomerstop verder te kunnen werken aan mijn West Ham sterrenelftal!

Geplaatst

Had Millan al jeugd/gewone interlands gespeeld ?

Geplaatst
  • Auteur

Had Millan al jeugd/gewone interlands gespeeld ?

volgens mij eentje, maar zou het niet precies weten.

niet opgelet toen, hij heeft nu 7 jeugd interlands gespeeld.

Geplaatst
  • Auteur

Toch iedereen nog even op wijzen:

IRL: West Ham 1 - 0 Arsenal

Geplaatst
  • Auteur

West Ham – Bordeaux

Vandaag de heenwedstrijd van de UEFA Cup in Upton Park. Het gaat redelijk gelijk op, maar toch is het West Ham dat de meeste kansen krijgt. Pas in de 72e minuut is het raak: Een vrije bal van Valentierra wordt binnengekopt door Ashton. Daar blijft het bij.

Een 1-0 zege voor West Ham. Dit is een aardig resultaat, ik had liever met 2-0 of meer gewonnen, maar we hebben in ieder geval geen tegen goals.

MOTM: Marcelo

Bordeaux – West Ham

Vandaag moeten we het zonder Carroll doen. Hij is ruim een maand geblesseerd, Green begint dus in de goal. Ook heeft Tevez een injectie gekregen om te kunnen spelen vandaag.

In de 33e minuut is het raak voor West Ham. De vrije bal van Valantierra wordt knap binnen geschoten door Mears. Bordeaux moet 3X scoren om door te gaan.

In de 65e minuut schiet Wendel de 1-1 binnen. 1 minuut later is het diezelfde Wendel die eraf wordt gestuurd door een tackel met twee benen.

Verder komt Bordeaux niet en we gaan door in het UEFA cup toernooi.

Een paar dagen later blijkt dat we tegen Espanyol loten. Een tegenstander die meevalt, er zitten namelijk sterkere in het toernooi. Bijv. Leverkusen en Villareal.

West Ham – Tottenham Hotspur

We moeten deze derby simpelweg winnen. Vooraf is er een heuse mediaoorlog tussen Jol en mij. Daardoor hangt er dus nog meer af van deze derby. Ook zal dit het weerzien betekenen met ex-West Ham speler Reo-Coker.

In de 11e minuut is het Berbatov die de 0-1 binnenschiet. In de 19e minuut is het echter alweer gelijk. Een sublieme vrije bal van Valantierra valt via de binnenkant paal binnen.

Na rust is het in een op 8 na vol Upton Park raak in de 74e minuut. Helaas wel aan de verkeerde kant, Dawson kopt binnen. In de 83e minuut is het alweer raak voor de Spurs. 1-3 wedstrijd gespeeld. In de 84e minuut komen we nog tot 2-3, maar verder komen we niet. We verliezen helaas dus deze derby. Tevez werd duidelijk gemist.

MOTM: Valantierra, hij behoedde ons voor een 0-3 afgang.

Everton – West Ham

In de 20e minuut scoort Davies voor Everton. We draaien de laatste wedstrijden niet al te best en dat blijkt opnieuw. Weer geen sterke actie van Green. Regueiro scoort daarna ook nog is, opnieuw een fout van Green… Zo kan ik nog wel even verder gaan: 3-0. In de 43e minuut nog een eretreffer: 3-1 door Dean Ashton.

De 2e helft verloopt eigenlijk hetzelfde, eindstand: 4-2.

MOTM: Valantierra (opnieuw uitblinker bij West Ham)

Espanyol – West Ham

Vandaag de eerste van de twee ontmoetingen in de UEFA cup. Tevez en Benayoun kunnen spelen, ook al zijn ze licht geblesseerd. Maar we moeten het ook nog doen met de ronduit slecht presterende Green.

Na 5 minuten is het 1-0 voor Espanyol. Daar blijft het voor de 1e helft bij, misschien wel gelukkig?

Verder gebeurt er de hele wedstrijd lang niet. 1-0 voor Espanyol, dit moeten we dus zien recht te zetten in het eigen Upton Park!

MOTM: Gabbidon (eindelijk haalde hij zijn niveau is)

West Ham – Espanyol

Vandaag is het zaak om die 1-0 achterstand weg te werken. Eindelijk weer een gezonde basiself. Het moeilijkste zal denk ik zijn geen tegengoal krijgen, want dan is het definitief voorbij. Ik besluit om vandaag een 4-3-3 met buitenspelers te proberen.

Het is de fout van de uitkomende keeper van Espanyol. Marcelo (mijn linksbuiten) profiteert en schiet voor open goal 1-0 binnen. Nu staat het dus gelijk over twee wedstrijden. Dan blijft het heel lang gelijk en is het enorm spannend. Maar wij trekken uiteindelijk aan het langste eind door een goal van Mascherano, teruggelegd door Marcelo.

MOTM: Mascherano (9) de beste man van het veld. Hij speelde vandaag als CM i.p.v VM

Na de loting blijkt dat we tegen Villareal moeten in de kwartfinale. Ook wordt duidelijk dat, mochten we doorgaan, we uit zullen komen tegen Lervekusen of Newcastle.

West Ham – Chelsea

Vandaag de topper tegen Chelsea. Ik hoop in Upton Park minimaal een punt te halen. Ik kan over mijn hele selectie beschikken en besluit om opnieuw met een 4-4-3 te beginnen. Ik weet dat dit een risico is, maar 2-0 winnen van Espanyol dan maken we nu toch ook best een kans?

Het is een leuke open wedstrijd, waarin wij eigenlijk gewoon de betere zijn. Maar het is in de 25e minuut Drogba die met een counter de 0-1 scoort. Dan een corner die voor 0-2 scoort. Nogal zuur natuurlijk om met twee goals achter te staan als je gewoon de betere ploeg bent.

In de 2e helft gaan we verder waar we gebleven waren: beter zijn, maar niet scoren. In de 73e minuut dan toch nog, opnieuw dankzij Javier Mascherano. Daarna gaan we nog vol op jacht naar de gelijkmaker. Maar opnieuw doet een corner ons de das om. Ballack kopt binnen.

Goed gespeeld, Chelsea is toch de topclub. En eigenlijk waren we gewoon beter, dat we dan verliezen door een counter en twee corners is dan nogal zuur, maar voorlopig houdt ik de 4-3-3 erin! Helaas was dit wel het 3e verlies op rij in de competitie.

MOTM: Cech

seizoensstand28wedstrug5.png

Nieuw contract:

nieuwcontracthj7.png

Wigan – West Ham

Wigan, de nummer 18, is vandaag de tegenstander. Er wordt met een anders opstelling gespeeld vandaag. Het is gewoon een probeersel, eigenlijk 4-3-2 en dan Marcelo met een vrije rol als linker vleugelverdediger.

De wedstrijd wordt met 1-2 gewonnen dankzij 2 goals van Tevez.

MOTM: Tevez

West Ham – Villareal

Vandaag de eerste wedstrijd van de UEFA Cup wedstrijd tegen Villareal, de kwartfinale, dus er staat veel op het spel. We moeten het vandaag zonder ons volledige middenveld doen! Guardado en Mascherano zijn geschorst, Benayoun zal ook nog niet kunnen spelen vanwege een blessure. We spelen met dezelfde opstelling als tegen Wiigan.

De eindstand is 0-1, waardoor we zo goed als uitgeschakeld zijn met de return die in Villareal gespeeld word nog voor de boeg.

MOTM: Nihat

Newcastle – West Ham

Een geweldig beladen wedstrijd. Newcastle is dit seizoen een plaaggeest voor ons. Vandaag moeten we dus uit tegen hen, het zal heel moeilijk worden, maar ik hoop 3 punten te behalen.

Marcelo speelt weer is als AMC en hij doet het fenomenaal. Hij scoort de enige twee goals in de eerste helft en we staan 0-2 voor.

Na rust heeft de manager van Newcastle duidelijk een donder preek gehouden. De spelers komen nog net niet met knikkende knieën het veld op maar…. In de 52e minuut scoort Dean Ashton nog 0-3. Dan laten we Newcastle nog dom terug komen tot 2-3, maar de winst is er wel. Helaas in de 89e minuut nog wel een blessure voor Ashton. Het was dan ook een hard duel, waar maar liefst 10 gele kaarten vielen.

MOTM: Marcelo

Villareal – West Ham

Vandaag de bijna onmogelijk opgave om uit een 1-0 achterstand weg te werken tegen Villareal. Ook zal Dean Ashton niet kunnen spelen vanwege een blessure, Harewood vervangt hem.

Na 3 minuten staan we op 0-1. Harewood zijn voorzet wordt binnengetikt door Tevez. Ook hierna zijn we de betere ploeg, maar we komen niet meer tot scoren in de 1e helft.

In de 2e helft is het na 3 minuten raak. Harewood schiet na een combinatie met Tevez binnen. 10 minuten daarna maakt Villareal nog de goal via Delgado, maar verder komen ze niet. Wij gaan door dankzij onze 2 uitgoals.

Ik ben tevreden, mooi spel, goede combinaties. En we zitten in de halve finale van de UEFA Cup! Deze zullen we tegen Leverkusen spelen, Leverkusen zette in de thuiswedstrijd Newcastle met maar liefst 6-0 aan de kant.

MOTM: Carroll

Geplaatst
  • Auteur

West Ham – Sheffield United

Je kunt hier een heel verhaal over vertellen, maar feit is dat er gewoon gewonnen moet worden van de nummer laatst. Dean Ashton is nog altijd geblesseerd, met Harewood hebben we gelukkig nog wel een goede vervanger in huis.

In de 43e minuut is het raak. We zijn ruim de betere ploeg en hadden eigenlijk al op minimaal 2-0 moeten staan. Uiteindelijk is het pas in de 43e minuut raak als Marcelo binnenknalt. In de 47e minuut maken we dan de eerste helft eigenlijk nog super af. Mears schiet de bal achter de verdediging, Tevez is sneller dan zijn directe tegenstander en schiet hem werkelijk fantastisch binnen.

De 2e helft is supersaai. Werkelijk geen enkele kans voor beide ploegen!

2-0 overwinning zonder blessures en kaarten, keurig toch tegen de nummer laatst?

Aston Villa – West Ham

De zelfde opstelling als de vorige wedstrijd tegen Sheffield. Ashton nog altijd geblesseerd, maar hij is langzaam op de weg terug! Dit wordt niet gemakkelijk, Aston Villa draait namelijk lekker, het staat op dit moment 6e.

In de 28e minuut is het 0-1 dankzij Harewood, de voorzet van Guardado wordt knap binnengekopt.

In de 64e minuut is het 1-1, Baros knalt binnen in de rebound. In de 89e minuut is het dan Mascherano die uit een hoekschop raak kopt. Een zeer belangrijke goal.

Eindstand: 1-2

MOTM: Mascherano (8)

West Ham – Leverkusen

Vandaag de Halve finale van de UEFA cup tegen Leverkusen. Upton Park zit weer eens helemaal vol en ik kijk uit naar de ontmoeting tegen Leverkusen. Vandaag is Dean Ashton ook weer van de partij, hij speelt op de plaats van Harewood. Verder is het elftal ongewijzigd.

In de 36e minuut komen we op 1-0, Mascherano haalt uit. Die bal belandt op de paal, maar de rebound is voor Ashton: 1-0.

In de 57e minuut is het opnieuw Mascherano die uithaalt. Deze keer vliegt de bal er wel in een keer in: 2-0. Dit moeten we proberen vast te houden.

Dit doen de jongens keurig en dit biedt zeker perspectief voor de return in Leverkusen. In de hele wedstrijd 3 kansjes weggegeven tegen een ploeg als Leverkusen is natuurlijk gewoon goed.

MOTM: Mascherano (9)

Portsmouth – West Ham

Vandaag Portsmouth op bezoek. Zelfde opstelling als de wedstrijd tegen Leverkusen die met 2-0 gewonnen werd.

We zijn beter in de 1e helft, maar komen helaas niet tot scoren. Wat ons in de 1e helft niet lukt gebeurt wel vlak na rust, Ashton verlengt de vrije bal van Guardado en dan is de keeper van Portsmouth geklopt.

Daar blijft het bij, we winnen met een nipte 1-0, maar de 3 punten zijn binnen.

Leverkusen – West Ham

Vandaag is het zaak om die 2-0 voorsprong van thuis te verdedigen. Ik zeg de jongens de verdediging gesloten te laten, maar ook nog voor de goal te gaan, want dan moet Leverkusen 4 maal scoren.

Leverkusen begint aanvallend en krijgt ook wat kleine kansjes. Maar het is Ashton die in de 41e minuut het doel treft voor West Ham. Prima goal, met een geweldige assist van Konchesky.

0-1 ruststand en de overall stand is 3-0 in het voordeel van West Ham. 45 seconden nadat de 2e helft is begonnen krijgt Rolfes rood. De Leverkusen speler is duidelijk erg gefrustreerd. In de 65e minuut raakt Guardado geblesseerd. Hij moet eraf en ik besluit om Mascherano en Ashton er ook maar als voorzorg uit te halen.

Voor de rest wordt de wedstrijd rustig uitgespeeld. We winnen in Leverkusen met 0-1 en gaan door naar de finale! Deze wordt tegen Shaktar. Helaas blijkt dat Guardado minimaal 1 maand uitgeschakeld zal zijn.

MOTM: Marcelo (8)

West Ham – Arsenal

Vandaag opnieuw een topper. Arsenal komt op bezoek in Upton Park. Mijn volledige linkerkant is geblesseerd, Marcelo daarom LV, Bowyer AMC en Valantierra AML.

In het begin gaat het gelijk op, maar het is West Ham dat op 1-0 komt. De voorzet van Valantierra wordt binnengekopt door Ashton. Daarna zet Arsenal ons zwaar onder druk en in de 32e minuut staat het dakzij Adebayor weer gelijk.

Na rust scoort Arsenal nog twee keer en we verliezen met 3-1.

MOTM: Carroll (9)

West Ham – Newcastle

We moeten deze wedstrijd gewoon winnen. Om nog kans te maken op de 2e plaats achter Chelsea moeten de 3 punten gewoon hier in Upton Park blijven.

Pas in de 2e helft valt er een goal, gelukkig wel aan de goede kant. Tevez scoort. 5 minuten daarna in de 57e minuut is het weer raak. Ferdinand schiet knap binnen.

Dan is het afgelopen, simpele 2-0. Newcastle had geen schijn van kans.

Man Utd. – West Ham

Vandaag de topper in Manchester. We moeten zien te winnen om zo de tweede plek nog te kunnen behalen.

Voor beide ploegen zijn kansjes, maar pas in de 78e minuut vliegt er een bal in. Tevez schiet de bal in het net. 0-1.

Daar blijft het bij. We winnen 0-1, maar Manchester had meer verdiend.

MOTM: Ferdinand (Anton)

Liverpool – West Ham

Op Guardado na een fitte selectie. We moeten winnen om 2e te worden, dit is de laatste wedstrijd van het seizoen.

In de 7e minuut is het 1-0 door Bellamy. Gerard maakt er in de 35e minuut ook nog 2-0 van en dan zit de wedstrijd op slot. We balen, maar later horen we dat we toch nog kunnen feesten, want Man Utd. heeft met 0-0 gelijk gespeeld tegen nummer 19 Watford.

MOTM: Gerard

Eindstand Premier Division:

eindstandpremierdivisiotj4.png

Shaktar – West Ham

Vandaag de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor ons. Guardado is geblesseerd en Tyrone Mears is geschorst. Voor de rest geen wijzigingen.

Wij zijn de betere ploeg en dat leidt ook tot kansen, in de 4e minuut raakt Tevez de paal. In de 17e minuut is het wel raak als Valantierra de bal in de kruising jaagt. 5 minuutjes daarna staat het helaas al weer gelijk, mooi gevoetbald door Shaktar en Fenandinho schiet binnen. Daarna komt Shaktar wat beter in de wedstrijd, het valt meer aan. Dit leidt tot ruimtes in de defensie en die gebruikt Tevez dan ook, hij maakt er met een stiftje 1-2 van.

Bij rust is de stand 2-1 voor West Ham. In de 58e minuut belandt een kopbal van Ashton op de lat. 10 minuten daarna is er de blessure voor Carroll, hij wordt vervangen door Green. In de 70e minuut is het 3-1, de voorzet van Valantierra wordt verlengt door Tevez en binnengetikt door Ashton. De wedstrijd zit alles behalve op slot en 2 minuten daarna is het weer raak. Shaktar zet gelijk na de aftrap druk, maar het is West Ham dat via Tevez op de counter scoort. 4-1.

Dan is het afgelopen en we winnen de UEFA cup. Eigenlijk nog redelijk gemakkelijk ook. Shaktar werd net in de finale toch met ruime cijfers geklopt. Leverkusen ook ruim, met 3-0. Villareal maakte het ons heel moeilijk en was waarschijnlijk de moeilijkste tegenstander dit toernooi (achteraf gezien).

MOTM: Tevez, met twee goals.

Screen:

uefacupfinalejs0.png

Nog wat statistieken van het seizoen:

seizoenstatistiekenld8.png

Geplaatst

Zonde dat je Reo-Coker weg hebt laten gaan want over een jaar of 3 staan de topclubs voor hem in de rij en kun je meer dan 20 miljoen (pond!) voor hem vangen!

Verder goede resultaten

ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2:

Doelen bestuur en supporters:

Plaatsen voor Europees voetbal

Ik heb aanmerkelijk meer doelen:

Ik wil de groepsfase van de CL overleven.

2e worden in de competitie.

Financiën:

Mijn financiën is enorm omhoog gegaan, ik heb nu een balans van 22 miljoen en een transferbudget van 10 miljoen.

Ook nog wat transferdoelen:

Inkomende:

Ik wil voorlopig eerst mijn verdediging op orde krijgen. Op dit moment zoek ik nog een centrale verdediger voor naast Anton Ferdinand. Daarnaast wil ik nog een rechtsback hebben voor in de basis en dan als backup Tyrone Mears. De linksback positie vind ik wel sterk genoeg met Marcelo/Konchesky.

Ook Ustari zal waarschijnlijk komen, hij heeft een tijdelijke werkvergunning gekregen.

Uitgaande:

Keepers Green en Walker mogen vertrekken. Waarschijnlijk zal ik een van beide houden als tweede backup. Eerste doelman wordt Ustari met als eerste backup Carroll

Ook Jonathan Spector mag vertrekken, deze man haalt gewoon het niveau niet.

En Matthew Etherington mag weg. Hij kan alleen links op het middenveld spelen en voor die positie heb ik al Guardado met als backup Valantierra en Benayoun.

Definitieve transfers:

Inkomende:

Doelman Oscar Ustari voor 14,5 miljoen van Indepiente. Ik wou hem sinds vorige zomer al halen, maar hij kreeg nu pas een werkvergunning. Hij wordt mijn 1e doelman.

Daarnaast werd ook Barragan gehaald van Deportivo. Deze transfer kostte mij 13,25 miljoen. Hij zal mijn 1e rechtsback worden en kan bovendien nog flink wat jaren mee.

Bij beide tranfers zijn maandelijkse afbetalingen gemoeid. Voor de rest zullen er mede daarom waarschijnlijk geen aankopen meer verricht worden. Daardoor heb ik mijn selectie eigenlijk al op 1 juli rond.

Uitgaande:

Cristian Dailly, er werd 110k op hem geboden en voor dat bedrag mocht hij best vertrekken. Anders was hij waarschijnlijk het hele seizoen niet aan spelen toegekomen.

Jonathan Spector. Mocht vertrekken en uiteindelijk kreeg ik er 950k voor.

Robert Green mocht ook vertrekken. Aan hem verdiende ik 1,3 miljoen.

Mark Noble voor 2 miljoen. Reserve speler, er kwam een bod van 2 miljoen door Reading. Voor dat bedrag liet ik hem vertrekken.

Ipswich – West Ham

Vandaag de eerste oefenwedstrijd van dit seizoen. Veel spelers die door interlands niet mee konden doen. Onder andere Ustari, Tevez, Mascherano, Guardado en Marcelo kunnen niet spelen.

In de 39e minuut wordt het 0-1 voor West Ham dankzij Ashton. Daarna is het pas in 85e minuut raak. 0-2 door opnieuw Dean Ashton. Ik ben zeer ontevreden over het spel, want eigenlijk is Ipswich de hele 2e helft gewoon de betere geweest. Natuurlijk misten we wel bijna alle steunpilaren van het elftal, maar toch…

MOTM: Dean Ashton

Wrexham – West Ham

Vandaag de volgende oefenwedstrijd die op het programma staat. Zelfde opstelling, omdat er nog altijd verschillende spelers naar interlands zijn.

In de 17e minuut is het 0-1. De goal is van Harewood. 5 minuutjes daarna staat het 0-2, als Mullins goal treft.

Maar de echte wedstrijd begint pas in de 76e minuut, al we een penalty krijgen. Dean Ashton mistte er vorig jaar geen een… en ook nu nog niet: 0-3. En opnieuw 5 minuten daarna is het weer raak. Harewood maakt er 0-4 van. In de 86e minuut staat het 0-5 als Ashton de bal de goal in kan lopen na een voorzet van Valantierra. Daarna is het in de 89e minuut opnieuw Ashton die er nog maar is eentje in prikt, 0-6. Een loepzuivere hattrick van Ashton dus, die nu al in geweldige vorm steekt!

MOTM: Dean Ashton (10)

West Ham – West Ham -18

Vandaag de wedstrijd tegen de jonge talenten. Ik wou deze wedstrijd om is even het potentieel in de jeugd van West Ham te bekijken. Ook zijn vandaag de meeste internationals weer terug gekeerd. Slechts Marcelo en Guardado zijn nog onbeschikbaar.

In de 27e minuut is het 1-0 dankzij Ahston. Later blijkt dat de goal op naam van Miller komt te staan met een eigen goal.

In de 65e minuut 2-0 dankzij Tevez, goed binnengeschoten.

Matige wedstrijd. Maar Miller en Millan maakten uit het jongerenelftal een goede indruk op mij. Ook keeper Stech deed het meer dan aardig.

West Ham – Fulham

Waar we de vorige ontmoeting nog met 3-1 verloren hoop ik vandaag op een betere prestatie.

In de 43e minuut spelen we Marcelo alleen voor de keeper dankzij een paar prachtige combinaties. Marcelo maakt geen fouten en het is 1-0.

In de tweede helft geen wijzigingen. Daarna is er in de 57e minuut een vrije bal van Guardado. Deze wordt binnengekopt door opnieuw Marcelo.

2-0 is ook de eindstand en ik ben zeer tevreden. Goed aangevallen en Marcelo benut de kansen ook simpel, maar knap. Maar zeker de verdediging verdient ook een groot compliment. Was de vorige ontmoeting nog Collins John de grote man, nu had hij niks in te brengen.

MOTM: Marcelo, de grote man met 2 goals.

Ook is de loting van de Champions League geweest. Het valt mij aardig tegen, onze poule:

Real Madrid

Lyon

Anderlecht

West Ham

West Ham – Chelsea

Vandaag de finale van de Supercup. Chelsea is de tegenstander waar van gewonnen moet worden. Inmiddels bestaat het spitsenduo van Chelsea uit Shevchenko en Adriano. Het gaat dan ook zeer moeilijk worden.

In de 19e minuut krijgen we een penalty als Ashton neergelegd wordt. Ashton gaat de bal zelf nemen en legt aan… Hij legt aan vanaf elf meter en mist weer niet. Het staat 1-0 voor West Ham. We voetballen Chelsea drie kwartier lang weg en dan raken ze geïrriteerd. Benayoun wordt onderuit geschopt en kan niet meer verder Bowyer vervangt hem.

We tikken net als in de 1e helft Chelsea volledig weg. Maar dan de fout van Ustari bij een uittrap. Hij schiet de bal in de voeten van Shevchenko en die maakt er 1-1 van. Zonde!

In de verlenging gebeurt er niets noemenswaardig en het worden dus penalty’s.

Na 5 penalty’s staat het 4-4, door missers van Julio Bapista en Mascherano.

De 6e penalty wordt gemist door Fereira en als Konchesky binnen schiet wint West Ham de Super Cup. Hij doet het! 5-4 met penalty’s gewonnen en de 2e beker met West Ham is binnen. Na de UEFA nu ook de Super Cup.

MOTM: Julio Bapista

Birmingham – West Ham

Vandaag gaan we op bezoek bij het vorig seizoen gepromoveerde Birmingham. Deze week kregen we een zware tegenslag te verduren. Mascherano liep een enkelbreuk op en hij zal 2 a 3 maanden uitgeschakeld zijn. Mullins zal hem tot die tijd vervangen.

In de 37e minuut staat het 0-1 als Ashton met een prachtig afstandsschot binnenschiet. Drie minuutjes daarna is het weer raak als Marcelo een steekbal op Tevez geeft. Tevez kan alleen op de keeper aflopen en rond het af in de korte hoek: 0-2.

In de tweede helft nog wel wat kansjes voor Birmingham, maar Ustari houdt ondanks wat uittrap foutjes zijn doel schoon.

MOTM: Mullins, deed het geweldig als vervanger van Mascherano en liet zeer weinig lopen.

Anderlecht – West Ham

Vandaag de eerste CL wedstrijd ooit voor West Ham! Helaas moeten we het zonder sterspelers Tevez, Ustari en Marcelo doen die met interlandverplichtingen afwezig zijn.

In de 44e minuut (eindelijk) de goal van Harewood. Hij miste al aardig wat kansen.

In de 61e minuut staat het helaas weer gelijk als Tchite Carroll passeert. 1-1 is ook de eindstand.

West Ham – Sunderland

Vandaag kunnen onze internationals weer meedoen. Maar wel moeten we Mascherano en Barragan missen met blessures. Tot nu toe hebben we nog geen tegengoal in de competitie. Ik hoop dat we dat vandaag opnieuw zo kunnen houden tegen het gepromoveerde Sunderland.

Na 7 minuten schiet Mullins de 1-0 binnen. Mooie goal, de afvallende bal gaat door Mullins via de paal in de linkerbovenhoek. In de 13e minuut wordt het zelfs 2-0. De vrije bal van Guardado wordt binnengekopt door Ashton. Ook wordt Lawrence er in de 48e minuut nog afgestuurd. Geweldige eerste helft, prachtig spel. Het had eigenlijk al 3, 4-0 moeten staan, maar ik ben zeer tevreden over de 1e helft.

De tweede helft is iets minder, maar nog steeds van hoog niveau. In de 76e minuut wordt het 3-0, dit keer scoort uitblinker Guardado zelf. In de 84e minuut wordt het 4-0! Guardado neemt de vrije bal, hij legt af op Konchesky en Konchesky scoort. In de blessure tijd maakt Benayoun er ook nog 5-0 van. De vrije bal van Guardado wordt in 2e instantie binnengerost door Benayoun.

Dan is het eindelijk voorbij voor het op de pijnbank gelegde Sunderland. 5-0 is de eindstand en het draaide geweldig. Ook nog geen tegengoals in de competitie.

MOTM: Guardado, verdeelde het spel en zijn vrije ballen waren meesterlijk.

Wolves – West Ham

Opnieuw een gepromoveerde club die voor de bijl moet gaan.

Het staat 0-0 bij rust. Geen topniveau van beide ploegen, maar Wolves valt me niet tegen. Het heeft toch nog aardige spelers.

Na rust is er de blessure voor de net teruggekeerde Barragan. Mears vervangt hem.Maar ook na rust is het geen hoogstaande wedstrijd en het blijft bij 0-0.

MOTM: Sno

West Ham – Real Madrid

Het gaat heel moeilijk worden weet ik al. Maar het is geweldig om in Upton Park deze topper te kunnen spelen. Barragan en Mascherano kunnen niet spelen vanwege blessures, zij worden vervangen door Mears en Mullins.

Een vol Upton Park (40.000 man) ziet een gelijkwaardige eerste helft. Maar toch staat het nog 0-0.

Ook de tweede helft blijft het spannend, maar West Ham is iets beter dan Real Madrid. Dit komt vooral tot uitdrukking in corners, maar daaruit wordt het doel niet getroffen. Pas in de 85e minuut is het raak… Voor West Ham! Een ongelofelijke goal van Tevez. Hij krijgt de bal moeilijk aangespeeld lift hem over de doelman en tikt hem dan binnen in het open goal. In de 94e minuut wordt het nog 1-1 door Robinho. Jammer, maar helaas.

Prachtige wedstrijd, niet eens qua spel, maar de spanning was ondragelijk. Uiteindelijk 1-1, waar het ook best 1-0 had mogen blijven.

MOTM: Robinho

West Ham – Blackburn

Vandaag weer een wedstrijd. 3 dagen na Real Madrid komt Blackburn op bezoek in Upton Park. Benayoun wordt nu niet meer als MR maar als AMR gebruikt.

In de 8e minuut is het 1-0. Valantierra legt voor en de vrije Benayoun kan aannemen een hoek uitkiezen en binnenschieten. Dit doet hij dan ook feilloos! In de 24e minuut is er dan een afstandsschot van Valantierra, de bal wordt met veel moeite door de keeper gered. Maar hij heeft de bal niet klemvast en Ashton is er als de kippen bij: 2-0. In de blessuretijd van de 1e helft maakt Reid er op de counter 2-1 van.

Dan gebeurt er lang niets, er worden slechts enorm veel gele kaarten getrokken. In de 87e minuut raakt Marcelo geblesseerd, Bowyer vervangt hem.

Dan is het afgelopen, de 2-1 overwinning is netjes, maar eigenlijk te zwaar bevochten. Ik hoop maar dat het goed gaat met Marcelo….

MOTM: Valantierra

Portsmouth – West Ham

Een wijziging ten opzichte van de wedstrijd tegen Blackburn. De geblesseerde Marcelo wordt vervangen door Bowyer.

Al in de 2e minuut is het raak voor West Ham. Tevez maakt na een mooie aanval van West Ham de 0-1. Helaas is het in de 7e minuut alweer gelijk als Ferdinand de bal langs zijn eigen keeper werkt. In de 9e minuut staan we dan weer voor als Bowyer binnenschiet. In de 44e minuut raakt Mullins geblesseerd dankzij een veel te agressief Portsmouth en een scheids die dat gewoon toelaat.

De volledige 2e helft zet Portsmouth ons zwaar onder druk en ik snap nog steeds niet hoe we er zonder een tegengoal in die 45 minuten zijn uitgekomen. Invaller Mears maakt er in de 88e minuut op de counter 1-3 van en dan is de wedstrijd gespeeld.

Slechte wedstrijd, maar wel 1-3 winst.

MOTM: Ustari

Geplaatst
  • Auteur

Lyon – West Ham

Vandaag de CL wedstrijd in Lyon. We missen Marcelo en Mascherano vanwege blessures.

Anton Ferdinand heeft er wat mee hoor… Hij scoort voor de 2e keer op rij, maar ook voor de 2e keer op rij in eigen goal. 1-0 voor Lyon. Nauwelijks 10 minuten daarna gebeurt er weer wat, Juninho wordt er met rood afgestuurd vanwege natrappen.

1-0 ruststand. Het is jammer, maar we lijken de meerderheidssituatie niet uit te kunnen spelen. Pas in de 92e minuut is het raak en opnieuw is het Benayoun die scoort. Dit keer in de rebound. Benayoun steekt in geweldige vorm de laatste weken.

Later blijkt dat we ook nog een strafschop hadden moeten krijgen, maar ja niet alles zit mee.

MOTM: Coupet

West Ham – Arsenal

Na de topper tegen Lyon gelijk weer een topper, dit keer in het eigen Upton Park. Arsenal komt op bezoek. Gelukkig kan ik weer over een bijna fitte selectie beschikken. Mascherano is nog altijd geblesseerd, maar de licht geblesseerde Marcelo speelt.

En Marcelo laat zien waarom hij zo belangrijk is, na 5 minuten schiet hij de 1-0 binnen. In de 15e minuut staat het 2-0. De voorzet is er van Konchesky, Lehmann komt maar besluit dan terug te gaan. Een foute beslissing zo blijkt want Ashton kopt de bal over Lehmann heen het lege doel in. Daarna besluit ik om zeer verdedigend te gaan spelen op de counter. Dit lijkt goed te werken want in de 29e minuut wordt het 3-0 door opnieuw Ashton.

Een 3-0 ruststand! Arsenal heeft een probleem denk ik? Hoor ik daar Wenger nou schreeuwen?

De tweede helft spelen we uit zoals ik hoopte. Geen tegengoals, we maken veel overtredingen, veel vrije ballen op de goal maar Ustari houdt ze er allemaal uit. Bovendien geen enkele gele kaart, maar wel blessures voor Lehmann en Henry.

MOTM: Ferdinand

West Ham – Middlesbrough

Op het programma staat Middelsbrough thuis voor League Cup. Slechts Mascherano kan nog niet spelen voor de rest een fitte selectie.

Het is wreed maar waar. Na exact 11:35 vliegt de bal langs Ustari de goal in. Deze goal wordt afgekeurd, Middlesbrough boos en let niet op. Zo kan Ustari de bal inspelen op Barragan, deze geeft de bal op Ashton en Ashton scoort. Na 12:11 staat de 1-0 dus op het scorebord, maar niet voor Middlesbrough. In de 34e minuut maakt Ashton er 2-0 van na de voorzet van Guardado. 5 minuutjes daarna komt Middlesbrough terug tot 2-1 en dan wordt het misschien toch nog gevaarlijk. Op slag van rust wordt het dan 2-2 en we zijn ongeconcentreerd bezig. Ik geef de jongens een preek en hoop dat het na rust beter gaat.

Na rust zit het achter potdicht bij beide ploegen en het wordt dus verlenging.We zijn 54 seconden bezig als West Ham een penalty krijgt. Maar helaas, Ashton mist zijn eerste in twee seizoenen. Het kan een belangrijke geweest zijn. In de tweede helft van de verlenging gebeurt er niks meer en het worden dus penalty’s.

We winnen de penalty’s met 4-2 en gaan dus door. Ustari keepte tijdens de strafschoppenserie geweldig en stopte 2 van de 4. Bij West Ham scoorde iedereen op Tevez na.

MOTM: Ashton

Everton – West Ham

Everton is de nummer 19 van dit moment. Hier moet gewoon gewonnen worden zonder blessures. We hebben namelijk een moeilijke periode voor de boeg. Met o.a volgende week Lyon, Man Utd. en Chelsea.

In de 4e minuut is het 0-1 voor West Ham. Tevez wordt op de rand van het strafschopgebied neergelegd. De vrije bal wordt in de kruising geschoten door Guardado.

Daar blijft het bij voor de 1e helft. Ik geef de jongens in de tweede helft mee het achterin gesloten te houden en als het kan er nog eentje bij te prikken.

De wedstrijd bleef volledig gesloten en wij konden aanvallend ook niks creëren. 0-1 overwinning dus dankzij de vrije bal van Guardado.

MOTM: Green (van Everton)

West Ham – Lyon

Vandaag de tweede CL wedstrijd in Upton Park.

Lyon is de betere ploeg en krijgt ook kansen. Ustari houdt echter met prachtige reddingen zijn doel schoon en dat resulteert in de 29e minuut in een de voorspong voor ons. Na een combinatie van Marcelo en Ashton scoort Ashton.

In de 47e minuut is het weer 1-1 als Mertesacker binnenkopt uit een corner. In de 79e minuut mag Clerc vertrekken als hij zijn tweede geel ontvangt. Maar we kunnen niet meer profiteren en het wordt 1-1.

Het 4e gelijkspel in de Champions League.

West Ham – Manchester United.

Vandaag komt Manchester op bezoek. We gaan het zwaar krijgen tegen Manchester weet ik vooraf al. Wel een leuke meevaller is dat Mascherano weer mee kan doen, ondanks zijn lichte blessure.

De eerste helft gaat redelijk gelijk op, maar beide ploegen komen niet tot scoren.

Ook in de tweede helft zijn beide ploegen gelijkwaardig, maar helaas geen goals. Het wordt 0-0, maar ik ben wel tevreden. Ik merk nu duidelijk de vooruitgang van het team. We zijn tegen toppers als Arsenal, Real Madrid, Chelsea, Lyon en nu ook Man. Utd. minstens gelijkwaardig.

MOTM: Evra

Na deze wedstrijd krijg ik gelijk een prettig bericht: Vanwege de goede financiële situatie wordt mijn resterende transferbudget van 2 naar 10 miljoen verhoogd. Voor dit geldt ga ik proberen in de winterstop nog een echt sterke rechter middenvelder aan te trekken. Benayoun is natuurlijk een goede speler, maar hij is ook niet DE top rechtermiddenvelder.

West Ham – Manchester City

Vandaag de League Cup wedstrijd tegen Man. City. Een zeer goede ploeg die dit seizoen wel duidelijk minder draait dan het vorige seizoen waar het in de top meedeed.

Het staat 0-0 bij rust en het is geen al te beste wedstrijd van beide ploegen. In de 67e minuut wordt het 1-0. Ashtons inzet wordt nog gekeerd, maar Tevez scoort in de rebound. In de 92e minuut raak Man. City nog de dwarsligger, maar West Ham houdt stand.

We gaan door in de League Cup. Het was geen mooie, maar wel een goeie overwinning. Opnieuw ben ik zeer tevreden over mijn verdediging, die al het hele seizoen geweldig staat en een blok vorm waar maar weinig aanvallers langs komen.

West Ham- Anderlecht

Vandaag thuis tegen Anderlecht voor de Champions League. Voor mij redelijk onverwacht doen we nog mee in de poule en hebben we zelfs nog een redelijke kans om door te gaan. Helaas kunnen Mullins en Mascherano niet spelen. Mullins heeft een schorsing en Mascherano is weer geblesseerd geraak, dit keer voor 4 daagjes, maar toch…

In de 30e minuut wordt het 1-0. Goor legt Tevez neer en de bal belandt op de stip. Goor krijgt ook nog rood en zo mag Anderlecht nog een uurlang met 10 man in het veld staan. Bovendien schiet Ashton binnen.

We profiteren pas in de 87e minuut. Benayoun maakt in de rebound 2-0. Hier blijft het bij en we hebben de wedstrijd professioneel uitgespeeld.

Opmerkingen: Voor deze overwinning vingen we maar liefst 325.000 euro’s (ook niet onbelangrijk natuurlijk).

Newcastle – West Ham

Na een weekje rust is het weer zover. Uit bij Newcastle, de enige speler die niet beschikbaar is, is Gabbidon met een blessure.

In de 38e minuut de blessure voor Ustari, Carroll vervangt hem. Een klap die hard aankomt, want Ustari was geweldig aan het keepen. Maar twee minuten later is het wel raak, misschien toch niet zo’n harde klap? Marcelo schiet, gekeerd door de doelman, maar de rebound is (opnieuw) voor Benayoun. 1-0.

We zijn 40 seconden in de 1e helft bezig als ik nog niet zit, maar al wel op kan springen. Foute inspeelpass van een Newcastle speler wordt afgestraft door Tevez. Hij staat alleen voor de keeper en stuurt Given de verkeerde hoek in. 2-0 stand. In de 65e minuut deelt Mascherano een elleboog uit en hij krijgt rood. Onbegrijpelijke actie als je voorstaat, maar feit is dat wij met 10 man nog 25 minuten lang een 2-0 voorsprong moeten gaan verdedigen. Ashton gaat er af, slechts om tactische redenen, want hij speelde niet slecht. Dit doen we goed en we geven geen kansen weg.

MOTM: Guardado, geweldige vorm haalt deze man de laatste weken.

West Ham – Charlton

Vandaag is Charlton de tegenstander, een goede ploeg die een redelijk selectie heeft. Maar het is ook weer niet zo dat ze onverslaanbaar zijn. Mascherano moeten we vandaag vanwege een schorsing missen.

Het is een harde wedstrijd waar na een halfuurtje nog geen goals zijn, maar wel 5 gele kaarten. Charlton is de betere ploeg, maar wij spelen het beter uit en in de 43e minuut komen we op voorsprong. Marcelo schiet de voorzet van Guardado snoeihard binnen.

Na rust lijkt Charlton wat minder geconcentreerd. Marcelo profiteert door na een verkeerde pass de bal over de doelman te liften: 2-0.

2-0 is de eindstand. Redelijk simpel wonnen we hier eigenlijk nog alleen zonde van de vele gele kaarten.

MOTM: Marcelo (wie anders?)

Bolton – West Ham

Uit bij Bolton: altijd moeilijk. Ook moeten we de nu ineens voor twee wedstrijden geschorste Mascherano en de geblesseerde Gabbidon missen.

Het staat 0-0 bij rust, maar Bolton is beter. De tweede verloopt net als de 1e en in de 62e minuut scoort Bolton. Uit een vrije bal knikt Vaz Te binnen. Ik zat al te balen, maar ongeveer 20 seconden later hoor ik ineens dat de goal vanwege buitenspel wordt afgekeurd. En zoals zo vaak dit seizoen profiteren wij maar is. Dit keer met een sluwe vrije bal van Konchesky, deze zorg ervoor dat Tevez een vrije schietkans krijgt vanaf de zijkant en die laat Tevez niet onbenut. Recht in het kruis. Bolton loopt daarna soms dwars door onze verdediging heen, maar een geweldige Ustari houdt opnieuw zijn doel schoon.

Real Madrid – West Ham

Vandaag een enorm belangrijke wedstrijd. We moeten uit in Madrid ten minste een gelijk spel halen om niet afhankelijk te zijn van de uitslag Lyon – Anderlecht. Het Santiago Bernabeu is zeer indrukwekkend als ik er binnen loop voor de 1e maal.

Robinho knalt in de 20e minuut binnen voor Real en we staat 1-0 achter. Wij komen de gehele 1e helft niet tot scoren, maar zijn wel de betere ploeg.

In de 54e minuut komen we op 1-1, Mascherano met een prachtige dieptebal op Guardado. Guardado zet voor en Ashton maakt de goal. Een prachtige aanval. R. Madrid moet komen, maar het is West Ham dat scoort. Na een counter legt Tevez af op Ashton en die maakt voor open goal geen fouten: 1-2.

Real verliest en wij gaan door naar de volgende ronde. Geweldig resultaat dat voor mij volledig als een verassing komt. Wij worden zelf 1e in de poule, ook Lyon gaat door als 2e van de poule.

MOTM: Ashton, wie anders dan de man die met 2 goals de overwinning bezorgde?

madridsantiagobernabeu1yg7.jpg

Middlesbrough – West Ham

Uit Madrid gekomen kunnen we gelijk door reizen naar het Middlesbroug stadium.

In de 11e minuut komen we op achterstand dankzij een goede goal van Downing. Maar daarna komen we beter in ons spel en dat leidt dan ook tot de gelijkmaker in de 38e minuut. Tevez schiet de 1-1 binnen.

Na rust is de beginfase weer voor Middlesbrough. En ook opnieuw komt het op voorspong, Yakubu scoort in de 59e minuut. In de 77e minuut komen we dan op een 3-1 achterstand door een counter waarna een heuse frummel goal ontstaat.

Slechte wedstrijd waarin we meer tegengoals kregen dan de vorige 11 wedstrijden bij elkaar.

MOTM: Downing

West Ham – Reading

Vandaag is Reading de tegenstander in het eigen Upton Park. We hebben eindelijk weer een volledige selectie en zo keren Gabbidon en Mascherano terug in de basis.

In de 3e minuut is het raak. De steekbal van Guardado wordt afgerond door Tevez. We lopen dwars door Readings verdediging heen, maar pas in de 36e minuut is het raak. Een herhaling van de 3e minuut, opnieuw de voorzet van Guardado en de goal van Tevez. In de 45e minuut krijgt Mascherano rood, hij trapt weer na. Ik ben woedend op hem, hij moet zich gewoon een keer inhouden.

Ik besluit in de rust Marcelo eraf te halen voor Mullins en dan gaat Mullins op Mascherano’s plek spelen. In de 53e minuut wordt het 3-0. Barragan legt met een diepte bal de bal achter de Reading verdediging en Ashton maakt er dan 3-0 van. In de 66e minuut is er de vrije bal van Guardado die binnengekopt wordt door Ashton.

West Ham – Wolves

Vandaag spelen we voor de League Cup in de kwartfinale tegen Wolves.

In de 20e minuut kopt Konchesky binnen uit de hoekschop van Guardado. In de 27e minuut is het weer raak, dit keer Guardado zelf uit de vrije bal: 2-0 na 27 minuutjes.

Na rust gaan we verder waar we gebleven waren en Marcelo maakt er 3-0 van.

Verder is de wedstrijd redelijk saai en de eindstand is 3-0.

We blijken tegen Werder Bremen te moeten in de Champions League. We zullen uiteraard vooral op Klose moeten letten.

Spurs – West Ham

Vandaag de derby tegen de Spurs. Mascherano is afwezig vanwege een schorsing, Mullins vervangt hem.

In de 19e minuut raakt Benayoun geblesseerd, Bowyer vervangt hem. In de 42e minuut komen we op 0-1. Met een mazzelgoaltje weliswaar. Bowyer zet vanaf de middenlijn voor, de bal wordt niet aangeraakt en valt zomaar op de paal. Tevez scoort in de rebound en we staan redelijk onterecht voor.

In de 48e minuut komen de Spurs op 1-1, Zokora van afstand. Mooie goal van hem. In de 59e goal komen de Spurs voor, Petrov scoort in de rebound. Om eerlijk te zeggen heb ik er geen vertrouwen meer in, het loopt niet lekker. Maar we komen in de 83e minuut toch nog op 2-2, een prachtig afstandsschot van Marcelo.

Het eindigt dan ook in 2-2, slechte wedstrijd. Spurs had de 3 punten meer verdient dan ons.

West Ham – Liverpool

Vandaag een topper tegen Liverpool. Het gaat heel zwaar worden om de punten hier in Londen te houden.

In de 26e minuut scoort Bellamy voor Liverpool. Maar in de 30e minuut is het weer gelijk als Tevez scoort op aangeven van Marcelo. Opnieuw is er de voorzet van Marcelo, maar dit keer is Ashton de doelpuntenmaker. In de 71e minuut vergroten we onze voorsprong. Tevez scoort op aangeven van Guardado.

Een vol Upton Park ziet een overwinning tegen Liverpool, dankzij een geweldige tweede helft.

MOTM: Konchesky

Man. City – West Ham

Vandaag uit bij Manchester City. Bowyer heeft een blessure, maar Benayoun kan weer spelen. Ook is Mascherano niet meer geschorst en keert hij ook weer terug in de basis.

In de 55e minuut komen we op achterstand door een mooie kopbal van Richards. Gelukkig is het 5 minuten later al wel weer gelijk, Guardado schiet binnen na slecht uitverdedigen van Man. City. Opnieuw scoren we, dit keer 7 minuten na de vorige goal. Een vrije bal van Guardado wordt door Trabelsi langs zijn eigen keeper geschoven. In de 89e minuut is er de blessure voor Konchesky. In de 90e minuut is het definitief voorbij voor Man City. We krijgen een strafschop. De penalty wordt benut door Ashton.

Een nieuwe aankoop is vandaag gearriveerd in Londen. Cani is van Villareal gehaald. Hij is een 26 jarige aanvallende middenvelder die in het centrum en op de beide flanken in actie kan komen. Villareal wou hem niet laten gaan, waardoor we de volle 11 miljoen (ontsnappingsclausule) moesten neerleggen. Ik wou eerst Ribery proberen te halen, maar zijn nieuwe werkgever Chelsea wou hem niet laten gaan. Ook Salomon Kalou, Robben en Raul Garcia waren niet haalbaar. Toen viel mijn oog op Cani, ik kreeg een positief scoutverslag. Cani zou Tevez op zijn hielen zit. Vandaar dat ik Cani heb gehaald.

img255803sad2.jpg

Fulham – West Ham

Vandaag de eerste wedstrijd van het jaar 2008. Ook is het Cani’s eerste wedstrijd, hij speelt vandaag AMC. Marcelo (onze normale AMC) is afwezig vanwege interlandverplichtingen. Ook Konchesky kan niet spelen vanwege een blessure, Guardado staat daarom links back en Valantierra AML.

Uiteindelijk eindigt de wedstrijd in 1-1. Fulham was de betere, maar dankzij Tevez sleepten we er toch nog een punt uit.

Everton – West Ham

Vandaag de halve finale van de League Cup. Everton is de tegenstander en ik vrees vooraf de man die ik graag naar West Ham zou halen: Cahill.

Tevez is geblesseerd en hij kan niet spelen, zijn vervanger is Harewood. Harewood begint goed en scoort in de 2e minuut. In de 20e minuut maakt Hosman de 1-1 voor Everton, maar we komen weer op voorsprong in de 38e minuut. De goal opnieuw van Harewood.

In de 49e minuut krijgt Everton een corner. De bal wordt weggekopt door Ferdinand, waarna er een prachtige lange bal volgt. Ashton alleen voor de keeper en hij rond het slim af, in de hoek. In de 72e minuut maakt Joue Poulo er 2-3 van. Carroll keept geen al te beste wedstrijd.

De eindstand is 2-3. Met de thuiswedstrijd nog voor de boeg een goede uitgangspositie.

MOTM: Valantierra

Vandaag een beetje een te grote Update, mijn internet deed het even niet daardoor werd de stapel steeds groter :-D. Reacties/tips/opbouwende kritiek is welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Mooie novelle, ik zie hem nu pas en ik heb hem helemaal doorgelezen :thumb: .

Screentje van de selectie van Chelsea graag _O_ .

Tnx, leuk om te horen

Selectie van Chelsea:

chelseaet4.png

Ik wou Ribery begin vorig seizoen halen, maar Chelsea was me helaas voor.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Is West Ham de weg naar succes ingeslagen?

West Ham – Birmingham

Birmingham de tegenstander van vandaag, een matige ploeg, die slecht draait in de Premier Division. Het team staat laatste en heeft de laatste 6 wedstrijden al niet gewonnen. Vandaag kan ik niet beschikken over Tevez en Konchesky vanwege blessures.

Het staat 0-0 bij rust, maar wij zijn de betere ploeg. Als we meer zien te creëren vliegt er vast wel eentje in na rust.

Na rust zetten we de druk er vol op en creëren ook wel wat kansjes, maar pas in de 61e minuut is het raak als Mascherano binnenkopt uit een corner. Na die goal blijven wij licht druk houden, maar kijken wel uit dat er achterin geen gaten vallen.

Het blijft uiteindelijk bij 1-0. Een redelijk makkelijke overwinning, alleen hadden we eerder moeten scoren.

MOTM: Mascherano

West Ham – Torquay

Vandaag de 3e ronde van de FA Cup. Mascherano (schorsing), Guardao (blessure), Benayoun (blessure), Marcelo (int.) en Ustari (int.) zijn er vandaag niet bij.

In de 6e minuut komen we op voorsprong. Ashton gaat alleen op de keeper af, hij gunt de goal aan Tevez en Tevez scoort voor open goal. In de 34e minuut is er de eerste goal voor Cani! Hij schiet knetterhard binnen op de voorzet van Bowyer.

In de 67e minuut scoort Ashton de 3-0 na een steekbal van Cani. Slechts drie minuten daarna is het weer raak, als Valantierra uit een vrije bal binnenknalt. In de 83e minuut nog een penalty voor ons en uiteraard benut Ashton die: 5-0.

MOTM: Barragan

West Ham – Everton

Vandaag kunnen we in de sterkste opstelling aantreden. Cani speelt vandaag AMR. Onze uitgangspositie kun je eigenlijk gewoon goed noemen. We moeten thuis een 3-2 voorsprong verdedigen.

In de 18e minuut wordt het schot van Mascherano nog gekeerd, maar als Tevez in de rebound uithaalt is ex-West Ham keeper Green kansloos. In de 34e minuut trapt Tacchinardi Ashton terwijl er geen bal in de buurt is, daar staat maar een straf op: rood.

In de 85e minuut maakt Ashton dan nog 2-0, voor de statistieken zullen we maar zeggen.

We plaatsen ons relatief gemakkelijk voor de finale ten koste van Everton. De finale zal gespeeld worden tegen de Spurs.

Spurs – West Ham

Vandaag alvast een voorproefje van de League Cup finale. Uit bij Spurs, vandaag voor de 4e ronde van de FA Cup.

Bij rust staan we 1-0 achter door Pandev, die in de 21e minuut Tottenham op voorsprong zette. Spurs zet alles in op de verdediging en wij komen er niet door. Een dom 1-0 verlies en opnieuw liggen we al vroeg uit de FA Cup.

MOTM: Pandev

Blackburn – West Ham

Blackburn is vandaag de tegenstander. Marcelo speelt niet, ik heb hem een weekje tot rust laten komen en hem op vakantie gestuurd. Vandaar dat Cani AMC en Benayoun AMR speelt.

In de 4e minuut is het raak. Guardado past langs de buitenkant op Tevez, Tevez draait bij zijn directe tegenstander weg en schiet in de lange hoek binnen. Goede goal van Tevez. In de 41e minuut scoren we opnieuw. Barragan zet met een diepte bal Ashton alleen voor de keeper en deze schiet in de kruising.

De tweede helft spelen we een tempootje lager. Maar dat neemt niet weg dat we toch nog 0-3 maken als Tevez in de 80e minuut binnenschiet.

Een heel simpele overwinning, zo kan je het gewoon stellen. We geven geen kansen weg en creëren zelf genoeg kansen. Van die kansen gaan er dan 3 in, dus dan win je automatisch 0-3. Wel staan we inmiddels 2e. Man Utd. ligt 2 punten voor op ons met 4 wedstrijden meer gespeeld.

West Ham – Portsmouth

In het eigen Upton Park moet Portsmouth geklopt worden. Geen makkelijke opgave, want Portsmouth heeft een redelijk selectie met o.a: James, Campbell, Boateng enz.

In de 24e minuut krijgt Ashton de bal voor zijn voeten. James geklopt en de goal. Verder is de 1e helft saai, geen van beide ploegen creëert kansen.

In de tweede helft moet Portsmouth gaan komen. Dit lukt de ploeg niet tot Gabbidon de bal zo aan een Portsmouth speler geeft, deze kan zo doorlopen en er 1-1 van maken. Ik wordt er pijnlijk aan herinnerd waarom ik ook alweer een nieuwe centrale verdediger wilde aantrekken.

Het wordt 1-1 en ik ga in de zomer toch nog maar is op zoek naar een centrale verdediger.

MOTM: James

West Ham – Aston Villa

Lastige wedstrijd. Aston Villa is als het goed draait een zeer sterke tegenstander, maar als het niets is kan je het zo wegvagen. Helaas is het de laatste tijd in goeden doen.

Het is een saaie wedstrijd, in de 58e minuut is er een blessure voor Mascherano. Mullins vervangt hem. Verder komen beide ploegen niet tot scoren en na een teleurstellende wedstrijd van beide kanten blijft het dus 0-0.

MOTM: Ridgewell

Arsenal – West Ham

We draaien niet lekker en dat is het vervelendste moment om de derby tegen Arsenal te spelen.

Ik hoop niet dat mensen een uitgebreid verslag willen, want er is werkelijk niks gebeurd. Zeer saaie wedstrijd en onze zoveelste 0-0.

MOTM: Ferdinand

emirates_stadium03m.jpg

Emirates Stadium

Sunderland – West Ham

Na zwaardere tegenstanders als Aston Villa en Arsenal vandaag promovendus Sunderland. Ik hoop dat we eindelijk weer tot scoren gaan komen.

In de 7e minuut een zware overtreding van Zawlakov. Hij mag gelijk naar de kleedkamers met direct rood. We profiteren uit de vrije trap die daardoor ontstaat en we scoren weer is. Marcelo scoort. In de 14e minuut krijgen we een strafschop tegen. Ook deze wordt benut en het is weer 1-1.

Ik zeg tegen de jongens dat ze in de 2e helft moeten gaan komen anders hebben ze simpelweg een probleem… Konchesky raakt na 10 minuten geblesserd, Marcelo gaat op zijn plek spelen. Valantierra gaat op de AMC positie spelen. In de 74e minuut scoren we dan eindelijk. Klasse goal van Cani, hij draait weg bij zijn directe tegenstander en schiet dan hoog in de goal binnen. In de 86e minuut gooien we dan de wedstrijd op slot dankzij een goal van Valantierra.

We winnen, als je alleen de stand ziet lijkt het zelfs gemakkelijk. Alleen het ging zeer moeizaam, pas in de slotfase zorgden we voor 3 punten, maar als we vanaf de 7e minuut met een man meer spelen doen we toch iets niet goed.

Chelsea – West Ham

Na de afwisseling met Sunderland gaan we vandaag gewoon door met de toppers van het seizoen. Konchesky raakte in de vorige wedstrijd voor maar liefst 2 maanden geblesseerd. Marcelo speelt daarom linksback en Cani AMC.

Bij rust staat het 0-0. Ustari pakt de match van zijn tot nog toe korte voetbalcarrière. Tevez raakte ook nog geblesseerd en zo heb ik er nog maar is een blessure bij (had er nog geen).

We komen uit een corner op achterstand. Ballack kopt binnen.

Dat is de enige goal van de wedstrijd en we verliezen dus. Voor de 2e maal dit jaar, maar we draaien niet goed. Ik hoop maar dat de blessure van Tevez meevalt, dat kunnen we er niet ook nog bij hebben.

De blessure van Tevez valt mee, drie dagen is hij uitgeschakeld.

Werder Bremen – West Ham

Vandaag de topwedstrijd tegen Werder Bremen. Er staat geen druk op ons, dus ik hoop dat we vandaag gewoon lekker vrijuit kunnen gaan voetballen. Stiekem hoop ik natuurlijk wel op een stuntje zodat we er thuis een leuke wedstrijd van kunnen maken. Helaas moeten we wel vier niet onbelangrijke mannen missen: Marcelo (scorsing), Nani (niet speelgerechtigd), Konchesky en Marcelo met blessures.

Het is de wedstrijd waar ik op hoopte: leuk en open. Werder is iets beter, maar ook wij kunnen enkele kansen creëren. Dan in de 35e minuut wordt Ashton neergelegd in het penaltygebied en de bal gaat op de stip. Zwaar gestraft, maar voor deze keer (en aan deze kant) mag het. Ashton schiet maar weer is binnen, zeer constante penaltynemer. Daarna is Werder overduidelijk van streek. Vanaf de aftrap levert Werder de bal in bij Benayoun. Benayoun kan zo door lopen en wordt dan uiteindelijk net buiten het strafschopgebied neergelegd. Maar die had toch al geel? En ja hoor Borowski moet er met twee keer geel af.

West Ham staat zeer verassend bij rust 0-1 voor. Geweldig, de stemming in de kleedkamer is opperbest en we komen vol goede moed de kleedkamer uit. We zijn in de tweede helft mede door de man meer beter. Helaas een tegenslag, in de 71e minuut moet Barragan eraf met een blessure, dankzij hem ontstond juist veel gevaar via de lange bal.

Daarna gebeurt er weinig meer. Het wordt 0-1, maar er had op basis van de tweede helft misschien wel meer ingezeten!

Tottenham Hotspur – West Ham

Vandaag de kans om de eerste prijs van het jaar 2008 te pakken. De League Cup. De Spurs zijn zeer sterk en goed in vorm de laatste tijd, wij moeten daarentegen Konchesky, Barragan en Mascherano missen. Maar we gaan de wedstrijd wel met vertrouwen tegemoet dankzij de uitoverwinning tegen Werder Bremen.

In de 17e minuut komen de Spurs op 1-0 dankzij een rebound die niet weggegeven had mogen worden. In de 43e minuut komen we onterecht maar wel met een prachtige aanval op 1-1.

De tweede helft gaat gelijk op, het eerste gedeelte is voor ons, maar daarna is het weer aan de Spurs. Uiteindelijk scoort geen van beide ploegen en het wordt dus verlenging.

Ik besluit in de verlenging Valantierra in te brengen, mocht het op penalty’s uitdraaien…

Ik blijk later gelijk te hebben en opnieuw gaan strafschoppen beslissen wie hier in het Wembley stadion de League Cup mee naar huis mag nemen.

We winnen uiteindelijk met 3-4. Guardado mistte de strafschop, maar Ustari hield er twee en mijn 3e prijs met West Ham (na de UEFA en de Super Cup) is binnen in de vorm van de League Cup.

MOTM: Guardado, ondanks zijn gemiste penalty

martinjolPA.jpg

Jol was niet helemaal tevreden….

West Ham – Wolves

Na toppers in de vorige wedstrijd nu een wat mindere tegenstander. Wolves is nummer 18 van dit moment.

In de 1e helft geen goals. Wel raken beide ploegen de paal.

In de tweede helft lijken beide ploegen opnieuw niet tot scoren te komen, maar uiteindelijk scoort Marcelo in de 84e minuut. Hij staat linksback door de blessure van Konchesky en met een prachtige indraaiende bal bezorgt hij de 3 punten bij West Ham.

Redelijke wedstrijd, Tevez mistte teveel kansen.

MOTM: Murray

Man Utd. – West Ham

De twee titelkandidaten van dit moment in een directe strijd. We strijden samen eigenlijk om de 1e plaats in de Premier Division, de rest van de ploegen zijn namelijk toch al op flinke afstand gezet.

Voor rust gebeurt er zeer weinig. Maar na rust des te meer. In de 47e minuut kopt Eagles binnen. Daarna blijft Manchester de betere, maar in de counter maken wij er 1-1 van, Ashton scoorde. Dit lijkt een keerpunt want wij gaan beter voetballen en zetten zelfs druk. We verliezen de wedstrijd alsnog want C. Ronaldo kan in de 85e minuut binnentikken.

Verlies dus, maar we hadden meer verdiend!

MOTM: C. Ronaldo

160%20OLD%20TRAFFORD.jpg

Old Trafford

West Ham – Werder Bremen

Vandaag de thuiswedstrijd tegen Werder waar we er verassend goed voorstaan. Ik durf niet te zeggen met een been in de volgende ronde, maar we hebben zeker een kans.

In de 26e minuut een vrije bal vanaf de rechterkant van Guardado. Ferdinand staat helemaal vrij, niet zo handig, want hij kopt de 1-0 binnen. In de 31e minuut wordt het zelfs 2-0, Ashton wordt vrijgelaten na chaos in het strafschopgebied en hij maakt uiteraard de kans af.

Na rust proberen we de wedstrijd rustig uit te spelen, maar dat is tevergeefs. Klose heeft er nog wel zin in en hij maakt er in de 71e minuut 2-1 van.

Maar verder komt Klose met Werder niet. Onverwacht gaan we nog een ronde door in de Champions League.

MOTM: Ashton

West Ham – Everton

Vandaag komt Everton op bezoek in het Upton Park. Ook is er de terugkeer van Macherano en Barragan na blessures.

In de 28e minuut loopt een aanval weer is als vanouds. De voorzet van Guardado wordt binnengeschoten door Tevez.

In de 77e minuut krijgt McFadden een rode kaart als hij een elleboog aan Ferdinand geeft. We profiteren daar nog van door opnieuw Tevez.

Eindstand: 2-0. Makkelijke overwinning, Everton had vandaag simpelweg niets in te brengen.

Geplaatst
  • Auteur

Nog wat screens:

uptonparktd0.png

En de tussenstand na 20 wedstrijden:

tussenstand20wedstrmm4.png

Weet iemand nog een andere uploader voor images dan Imageshack? Imageshack is namelijk nogal vaak heel sloom. Alvast bedankt! P.S: Tips/opbouwende kritiek is welkom!

Geplaatst

Proficiat met de 1ste plaats. Zeer mooie novelle. KUTGW

Screen uitslag poule aub

Geplaatst

ziet er goed uit, maar je had reo-cocker niet hoeven te verkopen. Ik speelde met westham ook een ruit op het middenveld en ik gebruikte hem gewoon als AMC ( verander je zijn training ) en hij deed het er perfect, goeie speler op die positie met veel scorend vermogen.

En zowiezo 2milj is veel te weinig!

Geplaatst
  • Auteur

Proficiat met de 1ste plaats. Zeer mooie novelle. KUTGW

Screen uitslag poule aub

Dankje.

De screen poule komt morgenvroeg waarschijnlijk! Zoals eerder aangegeven gaat uploaden met Imageshack niet heel lekker.

ziet er goed uit, maar je had reo-cocker niet hoeven te verkopen. Ik speelde met westham ook een ruit op het middenveld en ik gebruikte hem gewoon als AMC ( verander je zijn training ) en hij deed het er perfect, goeie speler op die positie met veel scorend vermogen.

En zowiezo 2milj is veel te weinig!

Klopt, achteraf had ik inderdaad meer voor Reo-Cocker kunnen vragen of hem kunnen houden. Maar ja valt niets meer aan te doen.

Geplaatst

ziet er goed uit :D

en met een account op photobucket (dat gratis is :P) kun je er meer tegelijk uploaden en gaat dan ongeveer net zo snel als imageshack met 1 :P

Geplaatst

Echt netjes hoor! Ik weet zelf hoe moeilijk de wedstrijden in de Engelse Premiership zijn en ben jaloers op je :D

Misschien is het een ideetje om bijv. de uitslag van een bepaalde wedstrijd vet te drukken voor wat meer duidelijkheid :) Gewoon tipje! KUTGW!!

Geplaatst
  • Auteur

ziet er goed uit :D

en met een account op photobucket (dat gratis is :P) kun je er meer tegelijk uploaden en gaat dan ongeveer net zo snel als imageshack met 1 :P

Bedankt, ik ga het zometeen gelijk maar is proberen met photobucket!

Echt netjes hoor! Ik weet zelf hoe moeilijk de wedstrijden in de Engelse Premiership zijn en ben jaloers op je :D

Misschien is het een ideetje om bijv. de uitslag van een bepaalde wedstrijd vet te drukken voor wat meer duidelijkheid :) Gewoon tipje! KUTGW!!

Ik heb eerlijk gezegt nog niet heel veel problemen gehad, hoor en lees er wel veel van. Vorig seizoen natuurlijk wel, maar dit seizoen hebben de aankopen in de verdediging duidelijk hun werk gedaan, want we staan daar erg sterk.

Dat is inderdaad wel handig, want ik vond het zelf een beetje onduidelijk worden, omdat ik veel wedstrijden tegelijk post.

Geplaatst
  • Auteur

De screen van de poulfase van de Champions League:

groepdchampionsleague.jpg

Ook nog een wedstrijdverslag:

West Ham – Chelsea

Vandaag een topper op het programma: de derby tegen Chelsea. Konchesky en Mears zullen er door blessures vandaag helaas niet bijzijn, maar zitten wel op de tribune.

We komen in de 11e minuut op voorsprong. Chelsea is de betere, maar na een lange bal kan Ashton uithalen. Zijn schot wordt nog gekeerd, maar Cech is kansloos op de rebound van Tevez. Helaas gaat de goal niet door, omdat Tevez buitenspel zou staan. Ik heb mijn twijfels, maar ja dat is voetbal. In de 21e minuut raakt Mascherano geblesseerd door een actie van Robben. In de 42e minuut trekt Tevez naar de zijkant, hij wordt aangespeeld en kan een prachtige voorzet afleveren op het hoofd van Ashton. Cech geklopt en zo komen we alsnog op 1-0.

In de 2e helft ziet een vol Upton Park dat West Ham Chelsea in de zak heeft. Uiteindelijk verspelen we dan nog ongelukkig 2 punten als Kalou bij 2e paal binnen kan koppen uit een hoekschop.

Het wordt 1-1, een terechte uitslag, maar als je in de 90e minuut nog een tegengoal krijgt ben je natuurlijk niet helemaal tevreden.

Eindstand: 1-1

P.S: Is het zo overzichtelijker Ingrid en anderen :-D?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]