Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Slapend rijk worden in FM zonder te cheaten? Dankzij de sattelietclubs gaat dat opeens een stuk makkelijker. Voorheen was het al mogelijk om door bijvoobeeld Koreaanse spelers aan te trekken je merchandiseinkomsten te vergroten. Maar met FM2007 is het ook nog eens mogelijk om Chinese, Amerikaanse, Koreaanse, Japanse of clubs uit een ander land onder je hoede te nemen. En dat kan je heél veel geld opleveren, afhangende van de reputatie van je club in die landen. Een paar screenshots om dit te illustreren, van een Liverpool game van scottb1986 op de sigames forums:

http://img450.imageshack.us/my.php?image=finim0.jpg

Iemand al zoiets meegemaakt? Ik kan zelf helaas niet dergelijke clubs als sattelietclub nemen omdat mijn club helemaal geen nieuwe satelietclubs wil nemen vanwege de financiële situatie. Anders had ik het wel even geprobeerd natuurlijk. Heel onrealistisch is dit niet, als je ziet wat clubs verdienen aan merchandise.

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Slapend rijk worden in FM zonder te cheaten? Dankzij de sattelietclubs gaat dat opeens een stuk makkelijker. Voorheen was het al mogelijk om door bijvoobeeld Koreaanse spelers aan te trekken je merchandiseinkomsten te vergroten. Maar met FM2007 is het ook nog eens mogelijk om Chinese, Amerikaanse, Koreaanse, Japanse of clubs uit een ander land onder je hoede te nemen. En dat kan je heél veel geld opleveren, afhangende van de reputatie van je club in die landen. Een paar screenshots om dit te illustreren, van een Liverpool game van scottb1986 op de sigames forums:

http://img450.imageshack.us/my.php?image=finim0.jpg

Iemand al zoiets meegemaakt? Ik kan zelf helaas niet dergelijke clubs als sattelietclub nemen omdat mijn club helemaal geen nieuwe satelietclubs wil nemen vanwege de financiële situatie. Anders had ik het wel even geprobeerd natuurlijk. Heel onrealistisch is dit niet, als je ziet wat clubs verdienen aan merchandise.

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

Zo dat is wel heel mooi! Al 113 miljoen in 1 seizoen! Dat is zeker slapend rijk worden...

Prachtig. Ga ik ook een keer proberen :D

Bedankt voor de tip!!

Geplaatst

Wow.. ik heb het zelf nog niet gehad, maar ik zou het willen als ik dat zo zie.. 12 miljoen pond aan merchandising in 1 maand is dan wel heel veel, maar het is wel tof.

Geplaatst

Om zulke grote inkomsten te krijgen moet je wel met een grote club spelen, Bij deze clubs kan je snel een japanse, of chinese club als satteliet pakken die vooral commerciele redenen hebben.

erg tof

Geplaatst

Had met Inter in het eerste seizoen een samenwerking met Red Bull NY. had ook iets van 60 miljoen gekregen daardoor :)

Geplaatst

Kan iemand mij uitleggen wat merchandiseinkomsten zijn, en hoe je dit kan vergroten door Chinese, Amerikaanse, Koreaanse, Japanse of clubs uit een ander land onder je hoede te nemen. Moet je dan gewoon spelers van hun kopen ofzow? snap er vrij weinig van..

Geplaatst

Merchandising is bijvoorbeelde de verkoop van sjaaltjes, shirts, posters en al die dingen.

Geplaatst

Inderdaad, met Inter heb ik nu een Japanse en een Amerikaanse ploeg onder mijn hoede. De financiën qua merchandising gaan er zeer sterk op vooruit en je hoeft slechts 2 tot 3 miljoen per jaar te betalen aan die clubs, een schijntje als je bekijkt wat je ervoor terug krijgt.

Geplaatst

ah oke.. alleen ajax wil geen sataltieclubs :( wrom weet ik niet.. maar bij Inter wel?

Geplaatst

Ajax heeft er natuurlijk al een paar hè ;)

Geplaatst

Je moet hiervoor ook op stage naar die landen zeker?

Geplaatst

hmm intressante shit zeg :) ik ga maar eens proberen met Ajax (nadat ik CT en Ajax Amateurs heb verbannen van mijn lijstje)

Geplaatst

heb ik ook aan ebstuur gevraagd, maar zei kwamen aanzetten met europese clubs, hoeveel x per seizoen mag je zoiets aanvragen? en kan je zelf ook club zoeken en als satalietclub aanraden?

Geplaatst

Nee, je kan zelf geen clubs uitzoeken.

Ik vind dit echt prachtig gedaan, omdat het gewoon heel realistisch is. In het echt verdienen grote clubs zo ook heel veel geld. Zoals eerder gevraagd zou het me logisch lijken dat je dan ook een oefenwedstrijd moet spelen. Wie weet hoe dit zit?

Geplaatst

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb nu een samenwerkings verband met een japanse club. De inkomsten zijn nu al 5x verdubbeld

Geplaatst

Ik ben Ajax en als ik aan het bestuur vraag om een samenwerkingsverband dan kirjg ik verschillende mogelijkheden. Dat zijn altijd clubs uit Europa en altijd uit lagere divisies. Weet iemand hoe ik wel clubs uit de hoogste divisies of zelf uit landen als Japan enzo kan krijgen?

Geplaatst

Inderdaad, het moet voor die Jappen en Chinezen wel interessant zijn om met jou in zee te gaan.

Geplaatst

ik heb de eufa cup gewonnen met ajax en 4x achter elkaar landskampioen en iok krijg nog alleeen maar teams uit europa en afrika

Geplaatst

Inderdaad, met Inter heb ik nu een Japanse en een Amerikaanse ploeg onder mijn hoede. De financiën qua merchandising gaan er zeer sterk op vooruit en je hoeft slechts 2 tot 3 miljoen per jaar te betalen aan die clubs, een schijntje als je bekijkt wat je ervoor terug krijgt.

Als ik met Inter satellietclub aanvraag krijg ik Roda, Austria Wien, Lille, en Nog een klein clubje uit italie en als ik het dan vervolgens weer doe dan krijg ik weer allemaal kleine clubs??

Kreeg jij in je 1e seizoen al deze clubs aangeboden of na een aantal seizoenen??

Geplaatst

Als ik met Inter satellietclub aanvraag krijg ik Roda, Austria Wien, Lille, en Nog een klein clubje uit italie en als ik het dan vervolgens weer doe dan krijg ik weer allemaal kleine clubs??

Kreeg jij in je 1e seizoen al deze clubs aangeboden of na een aantal seizoenen??

Ik kreeg met Inter meteen al Japanse en Chinese clubs aangeboden. Heeft niks met resulataten of dergelijke te maken, meer met geluk. De ene zal mischien meteen al zulke clubs krijgen aangeboden terwijl een ander wel 3 seizoen moet wachten. Kan je niks aan doen.

Geplaatst

En als je als 2e nationaliteit doet Chinees ofzo, mss maakt dat wat verschil. Heeft iemand dat al geprobeerd ?

Geplaatst
  • Auteur

Ik kreeg met Inter meteen al Japanse en Chinese clubs aangeboden. Heeft niks met resulataten of dergelijke te maken, meer met geluk. De ene zal mischien meteen al zulke clubs krijgen aangeboden terwijl een ander wel 3 seizoen moet wachten. Kan je niks aan doen.

Je kan alle clubs die je aangeboden krijgt afwijzen, het een paar weken later weer proberen en hopen dat er wel zo'n aziatische club bij zit.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]