Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik krijg met Feyenoord maar geen fatsoenlijke sattelietclub te pakken :(

Hopelijk binnen 6 maanden wel.

Geplaatst

ik weet niet, maar bij mij gaan de inkomsten echt niet omhoog ofzo

zit nu in 2014, en heb al de volgende satelietclubs gehad, nog NOOIT een opvallende stijging van merchandising gehad

- real murcia

- watford

- rio ave

- brescia

- recreativo

- lokomotiv moscow

- fc midtylland

- aziatische club

- australische club

- mexicaanse club

e.a.

Tevens heb ik nog geen een speler overgenome van een van de satelietclubs (ben zelf ajax), kwalitatief voldoen ze niet aadn e eisen

het enige waar ze makkelijk voor zijn is dat het goed is voor je scoutkennis en dat je spelers kan verhuren, maar dat alleen naar de betere teams als brescia en recreativo, en af en toe midtylland (omdat die altijd europees spelen).

Geplaatst

Ik word slapend rijk van de dooverkoopclausule's die ik in elke verkoop zet :D Heeft me al zo'n 25M opgeleverd dit seizoen :)

Edit: Zit in juni :D

Geplaatst

Na de patch zijn sattelietclubs niet zo veel meer waard, goed scouten is de opdracht.

Ik post zo wel wat screentjes

Geplaatst

Mag ik je kennis pagina eens zien Jordy?

Geplaatst

Thnx lieverd :whistle:

En jij vindt zoveel talenten dan?

Geplaatst

Je scouts hun verslagen grondig nalezen, je moet je scouts natuurlijk alleen spelers jonger dan 21 laten zoeken. En veel onderhandelen zodat je uiteindelijk de bodemprijs hebt voor je talenten en geen doorverkoopclausule voor hun. Bij verkoop natuurlijk andersom.

Geplaatst

Eens grondig mee beginnen dan :) Stelde vaak geen leeftijd in.

En hier vertrekt ook geen speler zonder een doorverkoopclausule van 50%.

Andersom heb ik denk ik 3 doorverkoopclausule's gehad van 5%. En dat op zo'n 10 jaar :)

Edit: Trouwens, reputatie v/d scout hangt samen met kennis hé? Dus niet met zijn * dat hij geeft?

Geplaatst

Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee over, ik vertouw mijn scouts blind en ze stellen me niet teleur

Geplaatst

Ik heb net even wat populatiteit in Brazilie neer gezet. heb een Samenwerkingscontract met Botafogo afgelsoten. Top pleog, groot stadion ( 100.000 mensen). kijken hoeveel me dit gaat opleveren

Geplaatst

Heb aan het einde van het seizoen na het behalen van de CL finale eindelijk zo een club gevonden, heb steeds alles afgewezen en nu eindelijk DC United uit amerika, kost me 2,7 mil per jaar, maar was wel voor merchandise.

dus ik zal gaan zien wat het gaat worden ;)

Geplaatst

ik heb net het SPaanse Recreativo aangetrokken als Sateliet club. VOlgend seizoen kijken of ik er nog een kan krijgen

Geplaatst

Lierse SK heeft me al de nodige miljoenen opgeleverd, al die brazilianen etc... zonder contract die beetje goede stats hebben gewoon gecontracteerd en bij lierse gestald, lierse staat nu dik 1e in de competitie (wel 2e klasse) en met 8 basisspelers van mij gehuurd haha.

dus na iedere periode ga ik weer alle contractloze spelers af, of spelers waar het van afloopt, geen werkvergunning is naar lierse, werkvergunning is naar B team of aberdeen (andere satellietclub)

dus dat levert veel geld op als je dat beetje handig aanpakt.

sommige spelers gaan dan voor 1 of 2 mil maar vergeet niet dat je ze gratis hebt gehaald, met lonen rond de 1k/3k per week dus het is bijna pure winst.

en er zitten ook wel duurdere spelers bij, maar op deze manier ben je wel verzekerd van een paar miljoen per jaar meer en dat is altijd mooi meegenomen :)

en verder, een satellietclub voor financiele voordelen werkt ook, heb nu in 1 maand 7, nog wat miljoen aan merchandise terwijl het hele vorige seizoen maar 21 miljoen was, dus op deze manier heb ik na 3 maanden al meer inkomen.

Geplaatst
Lierse SK heeft me al de nodige miljoenen opgeleverd, al die brazilianen etc... zonder contract die beetje goede stats hebben gewoon gecontracteerd en bij lierse gestald, lierse staat nu dik 1e in de competitie (wel 2e klasse) en met 8 basisspelers van mij gehuurd haha.

dus na iedere periode ga ik weer alle contractloze spelers af, of spelers waar het van afloopt, geen werkvergunning is naar lierse, werkvergunning is naar B team of aberdeen (andere satellietclub)

dus dat levert veel geld op als je dat beetje handig aanpakt.

sommige spelers gaan dan voor 1 of 2 mil maar vergeet niet dat je ze gratis hebt gehaald, met lonen rond de 1k/3k per week dus het is bijna pure winst.

en er zitten ook wel duurdere spelers bij, maar op deze manier ben je wel verzekerd van een paar miljoen per jaar meer en dat is altijd mooi meegenomen :)

en verder, een satellietclub voor financiele voordelen werkt ook, heb nu in 1 maand 7, nog wat miljoen aan merchandise terwijl het hele vorige seizoen maar 21 miljoen was, dus op deze manier heb ik na 3 maanden al meer inkomen.

heb je goed voor elkaar. Welk team ben jij eigenlijk ?? En welke sateleitclubs heb je nog meerb ehalve Lierse en Aberdeen ?

Geplaatst

Bij de reserves laten spelen heeft geen zin, net als sattelietclubs, je moet ze bij je eigen team laten spelen, die fout heb ik ook gemaakt.

Geplaatst

uhms... ik stuur eigenlijk nooit spelers naar de sateliet club.

Geplaatst

ik heb net een overeenkomst bereikt met FC Seoul.

Geplaatst

Ik vandaag in mijn game waarbij ik Sunderland manage in 08/09 met een Chinese Club terwijl ik nog maar in de Championship zit :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]