Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

mijn reputatie is pas nationaal.. dus moet eerst presteren in de champions league? zodat mijn reputatie van de club beter word? ik heb overingens ook al stages gehad in japan china en amerika helpt dat iets?

Geplaatst

Haal je wel inkomsten uit,maar verandert niets aan je reputatie.

CL winnen zou kunnen helpen ja :)

Geplaatst

okee thnx;) dan ga ik zeer goed mijn best doen;)

maar als ik in die landen een tour doe dan word mijn reputatie in die landen tog wel beter neem ik aan of is dat niet?

Geplaatst

ik win namelijk alle wedstrijden in china, japan en amerika.. behalve van 1 club in china.. maar zelfs in amerika tege de beste clubs.. maar maakt dit ook niks uit?

Geplaatst

oh okee.. naja dan zit er maar 1 ding op en dat is heeeeeeeeeeeeel goed prestere in de CL

Geplaatst

kan absoluut wel met ajax.... heb er met ajax na 3 seizoenen zelfs 2. nogana stolz ofzo en kansas. ik verdien hier zo'n 5 miljoen per maand mee wat voor een club als ajax natuurlijk al heel erg lekker is. ook had ik een spel met barcelona waar ik uiteindelijk 4 leuke satelliet clubjes had...... verdiende er zo'n 40 miljoen per maand mee. was echt ziek. had na 2 siezoenen dan ook een budget van 170 miljoen euro en een balans van dik 400..... ben gestopt vond het niet meer leuk...... dat is wel nadelig....

Geplaatst

Je hoeft niet per sé de CL te winnen. Stel dat de Nederlandse clubs het plots heel goed gaan doen in Europees verband krijgt de Nederlandse competitie meer aanzien. Altijd meedoen in de top van de Eredivisie kan dan al genoeg zijn voor een leuke satellietclub. Je reputatie hoeft ook niet per sé globaal te zijn, continentaal is soms ook al genoeg.

Geplaatst

Zit nu met Ajax in 2013, en alles 3 keer gewonnen wat er te winnen valt, maar nog steeds geen goede satallietclub:S

Geplaatst

Ik heb er 2, 1 in Japan (Antlers) en 1 in Amerika (Columbus)

Brengen mij enorm wat op, maarja ik weet uiteraard niet wat nu percies hun aandeel is. Ik ga ook vaak op stage/tour en ben nu eenmaal r. madrid

satelieten.jpg

satelieten_opbrengst.jpg

Geplaatst

Het lijkt mij zelf ook wel vet als je zo'n club ben en een club als Real Madrid wil dat, dan krijg je dus bijna 2mil per maand, plus ook extra inkomsten.. Is voor hun focking veel geld

Geplaatst
Het lijkt mij zelf ook wel vet als je zo'n club ben en een club als Real Madrid wil dat, dan krijg je dus bijna 2mil per maand, plus ook extra inkomsten.. Is voor hun focking veel geld

2 miljoen per jaar ;)

Geplaatst

met ajax heb ik een reputatie : Globaal maar toch krijg ik alleen clubs aangeboden in europa weet iemand hoe ik een chineese of amerikaanse club als sataliet club kan krijgen ?

Geplaatst

Ik had precies hetzelfde met Real Betis. Gewoon die clubs blijven accepteren, en uiteindelijk zit er dan een mooie tussen.

Geplaatst

Misschien 1 keer een Europese club nemen en dan weer aanvragen en dat je misschien dan wel een Amerikaanse of Chinese krijgt

Geplaatst
Misschien 1 keer een Europese club nemen en dan weer aanvragen en dat je misschien dan wel een Amerikaanse of Chinese krijgt

nee heeft geen nut want ik heb udinesie en auxuere al en ja nog geen club uit V.s of china maar weet iemand iets wat ik kan doen ?

en zou het helpen om de samenwerking et ajax orlando te beindigen want daar is ook geen geld

Geplaatst

Mijn Balans met Fenerbahce is: €128.000.000

Mijn Transferburdget met Fenerbahce is: €68.000.000

Dankzij deze truc....ik heb 2 japanse en 1 amerikaanse satellietclub, maarja, als je dan ook nog eens de UEFA Cup en CL in 5 jaar wint, dan krijg je ook aardig wat money :D

Geplaatst

Hoe word je reputatie hoger want ik heb met ajax nog steeds continentaal en al 1x uefa cup gewonnen 3x champions league en 3x wk voor clubteams???

Geplaatst

Mijn satelietclubjes doen het ook aardig, zorgen voor een inkomen van €240,000,000,- per jaar. 8)

Geplaatst

Heb met Milan nu Osaka en Colorado als financiële sattelietclubs. Per maand 15 miljoen inkomen :)

Geplaatst
Heb met Milan nu Osaka en Colorado als financiële sattelietclubs. Per maand 15 miljoen inkomen :)

Ik ongeveer 20 miljoen, heb nu een banksaldo van 444 miljoen euro, transferbudget is net met 129 miljoen verhoogd tot 235 miljoen :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]