Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Heb met Milan nu Osaka en Colorado als financiële sattelietclubs. Per maand 15 miljoen inkomen :)

Ik ongeveer 20 miljoen, heb nu een banksaldo van 444 miljoen euro, transferbudget is net met 129 miljoen verhoogd tot 235 miljoen :cab:

zit nog maar in seizoen 1 he ;)
  • Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik kan om de een of andere manier niks uploaden bij imagehack, ik zal hem zo snel mogelijk plaatsen

Geplaatst

Heb nu met Tottenham vanaf Maart 2007 een Amerikaanse satellietclub voor het geld. Was wel verbaast dat ik er al zo snel eentje kreeg, normaal duurt het bij mij langer voordat ik er een krijg voor de financiële shit.

Geplaatst

met club brugge komen ze altijd maar af met duitse en spaanse clubs. daar ben ik niks mee.

kzit nu in t vierde seizoen, en heb allesinds geld over. iemand een hint hoe ik sneller aan goede feederclubs kan geraken? ik heb vb al veel tours gedaan in die landen..

Geplaatst
met club brugge komen ze altijd maar af met duitse en spaanse clubs. daar ben ik niks mee.

kzit nu in t vierde seizoen, en heb allesinds geld over. iemand een hint hoe ik sneller aan goede feederclubs kan geraken? ik heb vb al veel tours gedaan in die landen..

Je zal zéér goede prestaties willen halen mits je met Club Brugge een Aziatische of Amerikaanse feeder wil krijgen.

Club is nu niet direct de éérste associatie met voetbal in die landen.

Geplaatst

Ik krijg ook alleen Spaanse en Duitse clubs met Club Brugge. Heb nochthans de Uefa-cup gewonnen.

Geplaatst

kent iemand de ploeg Gamba?

mn inkomsten zijn voor de merchendishen (ofso) zijn van 1milj. gestegen naar 3.5 milj.

Geplaatst
Hoe deed je dat? :|

Niks raars, kreeg ik gewoon ineens aangeboden.. 8)

Geplaatst

Ik ben met Real Madrid in 2012 , ik heb 18 satellietclubs waarvan 10 in verre landen.(mexico,ghana,argentinie,china,japan,amerka enz.)Ik had vorig jaar een inkomsten aan merchandising van 310 miljoen,en dit jaar na een kwart jaar al 150 :clap: Het is dus egt aan te rade!!

Geplaatst
Ik ben met Real Madrid in 2012 , ik heb 18 satellietclubs waarvan 10 in verre landen.(mexico,ghana,argentinie,china,japan,amerka enz.)Ik had vorig jaar een inkomsten aan merchandising van 310 miljoen,en dit jaar na een kwart jaar al 150 :clap: Het is dus egt aan te rade!!

lekker hoor maar 18 satallietclubs zeker dat trucje gebruikt van 5 satalietclubs tergelijk. lukt mij nog niet :wall:

Geplaatst

lekker hoor maar 18 satallietclubs zeker dat trucje gebruikt van 5 satalietclubs tergelijk. lukt mij nog niet :wall:

Ja dat wel,maar als een grote club in het echt ook 2 satelietclubs wil,zullen ze dat ook zeker weten doen ,dus vind k het neit echt cheaten.;s mm je moet gwoon ff oefenen en goed lezen hoe het lukt dan komt het wel goed:p succes alvast!

Geplaatst

Ja dat wel,maar als een grote club in het echt ook 2 satelietclubs wil,zullen ze dat ook zeker weten doen ,dus vind k het neit echt cheaten.;s mm je moet gwoon ff oefenen en goed lezen hoe het lukt dan komt het wel goed:p succes alvast!

hoeft niet gecheat te hebben hoor:m: hij zit in het jaar 2012, als je na telt: 3 in een jaar, 1 aan het begin 1 in het midden en 1 aan het einde van het jaar, 3 maal 5 zou je rond te 15 sattelietclubs komen,

stel dat ie dat truucje had gebruikt en hij zou er per keer 3 of 4 krijgen kom je wel rond de 50 sattelietclubs uit na 5 jaar

Geplaatst
kent iemand de ploeg Gamba?

mn inkomsten zijn voor de merchendishen (ofso) zijn van 1milj. gestegen naar 3.5 milj.

gamba is tog best wel een bekende club, althans zo heb ik dat altijd gezien

Geplaatst

Heb enkele A-internationals in mijn Feyenoord game uit China en wat aankomende talent uit Korea. Helaas komt mijn board alleen maar aanzetten met clubs in Spanje en Portugal... Heeft er iemand wel eens een club uit Zuid Amerika gehad?

Geplaatst
Heb enkele A-internationals in mijn Feyenoord game uit China en wat aankomende talent uit Korea. Helaas komt mijn board alleen maar aanzetten met clubs in Spanje en Portugal... Heeft er iemand wel eens een club uit Zuid Amerika gehad?

ja ik heb wel is met mijn Man utd. game een club uit Mexico en Brazilie gehad alleen ik weet de namen niet meer:cry: want ik heb de game verwijderd:wall:

Geplaatst

Ik vind wel vreemd. Ik speel met Verbroedering Geel in 2017 en ik heb een chinese club als satellietsclub ruim 3 seizoenen. Maar het merchandsing blijft beperkt tot 3 à 4 miljoen per jaar :(

Geplaatst

Speel je met de nieuwste patches? Daarmee zijn de enorme bedragen die je voor merchandising ontvangt namelijk behoorlijk ingeperkt. ;)

Geplaatst

Of je hebt gewoon een kleine aziatische satellieteclub

die zorgen ook voor lagere merchandising

ook jou reuputatie en die van de club spelen een tol in de hoogte van je inkomsten;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]