Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
hey, maar hoe verkoop je die sjaaltjes etc. dan ? alsk vragen mag.

Grtz,!

Gaat automatisch, de merchandising wordt in FM door de 'computer' geregeld. Als je een topspeler binnenhaalt worden er automatisch meer shirts verkocht dus meer opbrengst...
  • Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

met manchester united heb ik 2 amerikaanse en 1 japanse satelietclub.. 25-40 miljoen per maand aan merchandising(H)

Geplaatst

Ik heb Chicago fire genomen met Roma.

Dat moet toch wel voor inkomsten gaan zorgen?

Geplaatst

Dat lijkt mij wel, helaas is mijn club te klein voor satellietclubs (ik speel met Recreativo nu), maar dit is wel iets om in de gaten te houden, bedankt voor de tip..

Geplaatst

Ik krijg met atletico maar geen aziatische of amerikaanse satelietclub. Ook al ben ik 2 jaar op rij spaans kampioen 2 jaar op rij CL houder.

Geplaatst
  • Auteur

Er is al vaak gezegd dat je én een beetje geluk moet hebben en dat niet elke grote club ook de mogelijkheid krijgt om dit soort sattelietclubs te krijgen.

Geplaatst

Ik zit nu in 2016 met Athletic Club de Bilbao in de Segunda Division en ik krijg zelfs een Japanse satelietclub.

Geplaatst

Kreeg vorige week met Sporting Portugal in het eerste seizoen (begin) een Japanse sattelietclub :D

Geplaatst

Kreeg in seizoen 2 met Heerenveen (eerste seizoen 3e 2e seizoen stond ik lang 1ste) halverwege het seizoen een club uit Amerika en 1 uit China aangeboden.

Geplaatst
Ik kreeg met ajax in een keer 2 japansa satelietclubs aangeboden :cab:

Ik kreeg ooit 1 Japanse en 2 Amerikaanse aangeboden, maar die bug werkt niet meer bij mijn versie, dus kon er maar 1 krijgen :(

Geplaatst
bij mij werkt die ook nie hoor

Die bug? Nee, in versie 7.0.2 hebben ze die gemaakt, in 7.0 en 7.0.1(?) werkte die nog wel

Geplaatst
bij mij werkt die ook nie hoor

Die bug? Nee, in versie 7.0.2 hebben ze die gemaakt, in 7.0 en 7.0.1(?) werkte die nog wel

Kan jij mij dan uitleggen hoe die werkt of de link er naar toe geven? Kan het zo 123 niet vinden,

Bvd :thumb:

Geplaatst
pagina 1 van dit topic

De bug is toch dat je (bijv.) 4 clubs krijgt aangeboden als mogelijke satellietclub, en dan kies je er 1, en dan met teruggaan ofzo kies je die andere clubs ook nog? Want wat jij zegt: pagina 1, daar zie ik het niet staan hoor :cab:

Geplaatst

Ik heb nu bij Middlesbrough ook een Chinese club als feederslub. Ik heb er verder geen bal aan, maar de inkomsten qua merchandise zijn enorm gestegen. Van €5.700.000 per seizoen, naar €7.500.000 per 3 maanden :checkit:

Geplaatst

En ik heb met Ajax in seizoen 2014/2015 (geen kampioenschap laten liggen + 5 CL finales waarvan 3 gewonnen) nog geen merchandising club gehad. Ik kom niet verder als valadollid in de Primera Division. Nog tips Frisian?

Geplaatst

Eventueel vriendschappelijke wedstrijden tegen Amerikaanse of Japanse clubs spelen? Geen idee, de eerste 2 keer dat ik kon kiezen heb ik DC United de eerste keer gedaan en een half jaar later een japanse club. Toen was Nakamura transfervrij. Gehaald voor 2e elftal en bekerwedstrijden. De merchandizing schoot omhoog. Er was ook een bericht dat 'een financieel dagblad' mij roemde om mijn inzicht om een japanse speler te kopen en dat dat zeer goed zou zijn voor de merchandizing. En dat bericht klopte. Nakamura is inmiddels verkocht, maar nog steeds haal ik 22-30 miljoen per maand binnen.

Geplaatst

Ik kreeg met West Brom 1e seizoen een amerikaanse sattelietclub en nu net in 2e seizoen een japanse :D gwoon met West Brom :P

Geplaatst
Ik kreeg met West Brom 1e seizoen een amerikaanse sattelietclub en nu net in 2e seizoen een japanse :D gwoon met West Brom :P

Dat heb ik nu ook met Sunderland in het eerste seizoen, maar ik heb wel een Chineze :D

In het 2de seizoen zit ik in de Premier League en ik mag een bedrag van 15 miljoen euro besteden aan transfers, terwijl ik mijn promotie geld nog niet eens heb gekregen (seizoen is net pas afgelopen)...

Geplaatst

Werkt het ook als je een speler van die landen koopt?

Krijg je dan ook geld aan merchandising?

Geplaatst

Ik kan nu kiezen uit drie Amerikaanse satelietclubs:

- Houston, die moet ik 4,5M betalen;

- Dallas, die moet ik 986K betalen;

- Chigago, die moet 4,48M betalen.

Maakt het nog uit hoeveel je aan zo'n club betaald, als je kijkt naar de inkomsten? Want als ik maar 1 miljoen hoef te betalen en net zoveel inkomsten krijg als dat ik ruim 4 miljoen betaal, dan kies ik natuurlijk voor Dallas. Of is het zo dat als ik meer betaal dat ik er ook meer voor terug krijg? Dus welke club moet ik kiezen?

Geplaatst

Houston of Chigago krijg je de meeste inkomsten van, zeker meer dan de kosten! dus 1 van die 2 doen, maakt niet zoveel uit welke

Geplaatst
Werkt het ook als je een speler van die landen koopt?

Krijg je dan ook geld aan merchandising?

Ja. Minder, dat wel, maar je club zal in aanzien stijgen. Koop bijv Nakumura met bijv. Real Madrid en je zal weer populairder daar worden en ze zullen shirts van Real kopen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]