Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik had met Feyenoord gratis Nakamura binnengehaald --> salaris van 475.000 per jaar. krijg ik bericht dat Feyenoord een topaankoop doet vanwege de merchandising :D dus die zal alleen maar toenemen :D

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik kan nu kiezen uit drie Amerikaanse satelietclubs:

- Houston, die moet ik 4,5M betalen;

- Dallas, die moet ik 986K betalen;

- Chigago, die moet 4,48M betalen.

Maakt het nog uit hoeveel je aan zo'n club betaald, als je kijkt naar de inkomsten? Want als ik maar 1 miljoen hoef te betalen en net zoveel inkomsten krijg als dat ik ruim 4 miljoen betaal, dan kies ik natuurlijk voor Dallas. Of is het zo dat als ik meer betaal dat ik er ook meer voor terug krijg? Dus welke club moet ik kiezen?

Kijk eerst naar hoeveel je moet dokken.. Daarna kan je kijken naar de reputatie en ikzelf kies vaak voor een club met een goede jeugdopleiding zodat ik later misschien nog wat talentjes kan overnemen:D

Geplaatst

Ik heb nu Miami FC en en een chinese club. Sjuizang Hongse of zoiets. Ik had toen ik die Chinese nam ook een aanbieding van een Japanse. Toch jammer dat je er dan 2 aangeboden krijgt en de 5 tegelijk bug deed het niet. Met Feyenoord met een nationale reputatie.

Geplaatst

Die bug werkt alleen zonder patches ;)

@ Matin_:

Altijd de duurste, die levert het meeste op ;)

Edit: Werken stages in China enzo ook? Ik heb gisteren namelijk een stage, met Portsmouth, afgelopen tegen 4 Chinese clubs, maar m'n merchandising bleef steken op 99.900,-

Geplaatst

KAn je ook zelf kiezen welke club je als satelliet of moeder wilt, als je een kleinere club bent?

Ik ben manager van Shrewsbury (2nd division Engeland) en heb aan het einde van het eerste seizoen (nu bezig met voorbereidingen voor 2e seizoen) aan het bestuur gevraagd of ik niet een moederclub kon krijgen, voor goedkoop lenen van redelijk goede spelers.

Dit resulteerde in Westbromwich Albion als moeder club, wat leuke spelers heeft lopen vergelijkend met Shrewsbury uiteraard.

Maar je kan dit volgens mij neit zelf kiezen toch? Als dit wel kan, hoe doe ik dit dan?

Geplaatst

Met Liverpool heb ik een Japanse club, Verdient lekker bij zeg

Bij Boca heb ik Chineese, ook nog een chineese speler

Geplaatst
Die bug werkt alleen zonder patches ;)

@ Matin_:

Altijd de duurste, die levert het meeste op ;)

Edit: Werken stages in China enzo ook? Ik heb gisteren namelijk een stage, met Portsmouth, afgelopen tegen 4 Chinese clubs, maar m'n merchandising bleef steken op 99.900,-

Je moet wel bekende club hebben he;)

Geplaatst

Kan het inderdad wel aan liggen, maar in real life zijn er ook zat clubs, met dezelfde status als Portsmouth, die inkomsten genereren doormiddel van stage's in zulk soort landen...

Geplaatst

Een stage? Is dat de Nederlandse vertaling van 'tour' ofzo? Dat je 3 wedstrijdjes speelt in Verwegistan?

Geplaatst

En hoe kun je zon stage regelen ?? of moet je gewoon paar clubs uit 1 bepaald land uitnodigen ??

Geplaatst

Bij vriendschappelijke wedstrijden kan je kiezen wat voor soort wedstrijd je wilt. Stage is daar één van..

Geplaatst

Ligt het eingelijk aan je reputatie dat je zulke chineze clubs krijgt?

Ik ben River plate en heb Continentaal, maar ik krijg geen 1, moet ie naar GlobaaL?

Geplaatst
Bij vriendschappelijke wedstrijden kan je kiezen wat voor soort wedstrijd je wilt. Stage is daar één van..

Aha, ga ik na het seizoen gelijk doen.

Alles stond in het Engels, en omdat ik geen Engelswonder ben begreep ik er niks van.

Geplaatst

Is proberen met me nieuwe game morgen, ben nu Palermo en kreeg alleen Europese clubs:(

Geplaatst

heb 1 japanse en 2 amerikaanse clubs nu met me feyenoord game ~13 mil. per maand opbrengst :D

Geplaatst
heb 1 japanse en 2 amerikaanse clubs nu met me feyenoord game ~13 mil. per maand opbrengst :D

Dat tikt lekker binnen, kan je veel goeie spelers kopen :p ;) :)

Geplaatst

Dat tikt lekker binnen, kan je veel goeie spelers kopen :p ;) :)

~800 miljoen euro voor transfers nu :) maar ik zit inmiddels in 2028 (zie transfer budget topic)

Geplaatst

bij mij gaat het lekkr ik heb nu iets van 600mil aan transfers om uittegeven

Geplaatst

Satelietclubs, extra inkomsten

Heey mensen, ik ben nu met mijn 2e seizoen liverpool bezig. Ik las op de Manutd site dat je redelijk wat geld kan verdienen aan een Chinese sateliet club. Nu zou ik graag zo'n Chinese satelietclub willen. Maar het bestuur had er geen chinese clubs of aziatische clubs bijzitten. Hoe kan ik foceren om toch een Aziatische sateliet club aangeboden te krijgen?

Geplaatst
Heey mensen, ik ben nu met mijn 2e seizoen liverpool bezig. Ik las op de Manutd site dat je redelijk wat geld kan verdienen aan een Chinese sateliet club. Nu zou ik graag zo'n Chinese satelietclub willen. Maar het bestuur had er geen chinese clubs of aziatische clubs bijzitten. Hoe kan ik foceren om toch een Aziatische sateliet club aangeboden te krijgen?

Blijven vragen? Goede resultaten neerzetten enzo.

Geplaatst

Je hebt geen satellietclubs nodig om slapend rijk te worden hoor, zorg dat je top scouts in je gelederen hebt en haal de juiste talenten en je wordt zeker zo rijk;

transfer1kh4.jpg

transfer2ev3.jpg

transfer3ca7.jpg

transfer4wq6.jpg

transfer5ys6.jpg

En dit zijn nog maar een paar voorbeelden van mijn game met NAC

nacbredaxe2.jpg

Geplaatst

Heb bij Real Madrid sattelietclubje van China :) Guo'an

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]