Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

Dus als je alles afwijst hoef je niet een half jaar te wachten..

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dus als ik het goed begrijp.. zijn die Aziatische clubs alleen goed voor de merchandising ?

Geplaatst

dat begrijp ik er ook uit, maar wel Heel goed voor merchandising

Geplaatst

Ik zal eens kijken of het bij mij ook werkt.. moet ik wel eerst ff zo'n clubje vinden ;)

Geplaatst

Inderdaad, met Inter heb ik nu een Japanse en een Amerikaanse ploeg onder mijn hoede. De financiën qua merchandising gaan er zeer sterk op vooruit en je hoeft slechts 2 tot 3 miljoen per jaar te betalen aan die clubs, een schijntje als je bekijkt wat je ervoor terug krijgt.

Als ik met Inter satellietclub aanvraag krijg ik Roda, Austria Wien, Lille, en Nog een klein clubje uit italie en als ik het dan vervolgens weer doe dan krijg ik weer allemaal kleine clubs??

Kreeg jij in je 1e seizoen al deze clubs aangeboden of na een aantal seizoenen??

Ik kreeg met Inter meteen al Japanse en Chinese clubs aangeboden. Heeft niks met resulataten of dergelijke te maken, meer met geluk. De ene zal mischien meteen al zulke clubs krijgen aangeboden terwijl een ander wel 3 seizoen moet wachten. Kan je niks aan doen.

Je kan alle clubs die je aangeboden krijgt afwijzen, het een paar weken later weer proberen en hopen dat er wel zo'n aziatische club bij zit.

Volgens mij werkt dat niet. Ik heb het een keer afgewezen en toen kon ik het pas 3 a 4 maanden later weer proberen en kreeg ik allemaal dezelfde clubs. Niet precies dezelfde maar ik kreeg eerst een stel schotse ploegen en de volgende keer een stel andere schotste ploegen. Dus afwijzen werkt niet volgens mij althans.

Geplaatst

Maar krijg je ook al niet meer centen aan merchandising als je een paar oefenwedstrijden in azië organiseerd? Er zullen vast wel een aantal winkelkarretjes worden neergezet en laat die jappen en chinezen maar kopen!

Geplaatst
  • Auteur

Ik zou zeggen probeer het, je bestuur schat vooraf de inkomsten die je er uit kunt halen, misschien is het wel extra veel ;)

Geplaatst

met anderlecht kreeg ik meer als 15 milj. aan verkoop van sjaaltjes enzo bij. Dat vind ik toch een beetje overdreven. Maar het is toch realistisch

Geplaatst

Ik heb het met Juve ook. Ik kreeg 2 japanse clubs aangeboden, waarvan 1 de reputatie continentaal had. Die heb ik gekozen. Ik moest 2 miljoen betalen. De eerste maand maakte ik op merchandising 400K winst, nu twee maanden later staat de teller in totaal al op 6,9 miljoen. En ik betaal 2 miljoen per jaar :) In begin oktober heb ik het er dus al 3 dubbel uit :)

Geplaatst

Ik denk het niet, want ik heb als 2e nationaliteit Braziliaan, maar heb nog geen Braziliaanse club als satelietclub gekregen.

Geplaatst

Ik krijg Seongnam Ilwha Chunma uit Z- Korea

Houston Dynamo uit Amerika

en Washinton DC United aangeboden welke kan ik het beste kiezen??

Geplaatst

Die de beste reputatie heeft...

Geplaatst

ze hebben alle 3 Continentaal. welk land is beter Amerika of Z-Korea??

Geplaatst

Ik zou voor Amerika gaan of de club die je het meest moet betalen.

Geplaatst

oke bedankt, Houston Dynamo neem ik als sattelietclub die moest ik 4.6 miljoen per jaar betalen ik zie wel wat het word als het me niet zo veel op levert dan stop ik het weer gewoon.

Geplaatst

Onze Glenn maakt hier heerlijk gebruik van, of niet Glenn? :D

Geplaatst

Zeer zeker, gemiddeld 12 miljoen euro winst per maand waarvan 95% door de merchandising. Ik zit nu in december en heb dit seizoen al 75 miljoen euro uit de merchandising gehaald, dus ik reken op minimaal 150 miljoen aan het einde van het seizoen.

Geplaatst

Met Valencia heb ik een connectie met een Japanse club, maar dat het geld binnenstroomt, nou nee..

Geplaatst
  • Auteur

Misschien is het maar een kleine club, en heeft het daarom minder effect. Het soort verbintenis kan ook uitmaken.

Geplaatst

Welk seizoen + welke club ben je dan?

Inter, het tweede seizoen.

Geplaatst

lolof0.png

Ben benieuwd. :P

Geplaatst

Idd, post maar eens wat results later...

Geplaatst

Hm ben benieuwd! hoop dat ik ook zo`n samenwerking voorelkaar kan krijgen met PSV!

Geplaatst

tweede keer geprobeerd, twee spaanse, en 1 belgische club :( over 5 maanden weer proberen:P mischien helpt het nudat ik ook bondscoach ben van U.S.A

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]