Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

oke, ik heb al mijn sattelietclubs bij ajax gedelete, en elke keer als ik een nieuwe aanvraag, komen ze met, blabla heeft geen nut in onze ogen? iemand?

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

speel zelf met arsenal.... Heb nu aa gent en een japanse club onder me hoede.. ook had ik ik n Zuid koreaanse spler gekocht voor de merchandising. krijg nu elke maand zo`n 8 miljoen binnen..doordat ik samenwerk met die japanse club het contract is net ingegaan dus dat geld komt wel binnen stormen...lol....

dus dit kan ook alleen maar meer worden per maand

Geplaatst

Als je dus bvb gwn een aziatische of amerikaanse speler koopt , krijg je dan ook al wat meer geld voor merchandising ?

Geplaatst

Ik heb het ff met Man Utd uitgeprobeerd en ik heb een chinese club en heb ook in 2maanden al zo'n 8miljoen in merchandising

Geplaatst

volgens mij is het lang geen 5 maanden zoals de meeste hier zeggen, ik denk ong 2 maanden

ik zal het de volgende keer ff bijhouden

Geplaatst

Als je dus bvb gwn een aziatische of amerikaanse speler koopt , krijg je dan ook al wat meer geld voor merchandising ?

Ja, dat kan. Ook als je een grote naam koopt is dit het geval...

Geplaatst

Best wel irritant, heb al paar keer gevraagd aan bestuur en telkens komen er europese clubs uit! laatste keer heeft me dat wel Eindhoven als satelietclub opgeleverd dus dat is wel grappig aangezien in met PSV speel!

Geplaatst

Als je sateliet clubs weigert, hoelang duurt het dan voordat je weer een aantal clubs krijgt aangeboden.

In mijn game moet ik bijna tot aan de winterstop wachten voordat ik er weer eens een paar krijg, of is dit normaal.

Moet je altijd via je bestuur om een sateliet club vragen, of bieden ook clubs zich vrijwillig bij je aan.?

Geplaatst

Je moet ook niet verwachten dat je met PSV zomaar een Chinese/Koreaanse/Amerikaanse satellietclub aan de haak slaat. Voor die clubs is het veel interessanter om met Barcelona, Chelsea, AC Milan etcetera in zee te gaan. Je zult eerst flink moeten presteren wil je een satellietclub uit Azië of Amerika krijgen.

Geplaatst

Je moet naar mijn ontdekkingen als je afwijst iig een maand wachten. Ik geloof als je er dan 1tje kiest dat je dan een half jaar moet wachten ;)

Geplaatst

lolof0.png

Ben benieuwd. :P

nummer2to1.png

@Shariff: Screentje na seizoen 1? Van de financien...

Geplaatst

Ik heb met Chelsea een japanse satteliet club en mijn merchanding is nu ongeveer 9miljoen en het was eerst 3 miljoen dus het wertk wel degelijk.

Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat je om de 6 maanden een satelioet club kan aanvragen en als je deze daarna afwijst dan kan je na 1 maand weer een nieuwe aanvragen

Geplaatst

...

Ben benieuwd. :P

...

@Shariff: Screentje na seizoen 1? Van de financien...

Graag :)

Geplaatst

Ik had ze beloofd te posten:

financienfd5.png

fianacien2gv7.png

Mooie winst geboekt dus door onder andere mijn satellietclubs. Ik heb eigenlijk alleen verlies geleden toen er geen wedstrijden waren.

Geplaatst

Nee werkt niet. Ik heb als nationaliteit Braziliaans gezet, en krijg ook nog enkel Europese clubs (na 3 seizoenen).

Geplaatst

Kben met liverpool begonnen en heb nu een japanse satelietclub! ben benieuwd wat de gevolgen zijn voor merchandising

Geplaatst

Is het niet wat achterlijk veel 12 miljoen euro PER MAAND aan merchandising.

Vraag me af of het nog wel leuk is als je zoveel geld krijgt elk jaar.

Geplaatst

Ik heb een chinese speler op het oog met waarde van 1 mil , zou die goed zijn voor merchandising ?

Geplaatst

Belangrijkste is het status van die speler. Hoe groot is zijn reputatie op regionaal, nationaal en internationaal niveau?

Geplaatst

heb nu met man utd Columbus als satelietclub! club uit de VS! 8 miljoen eerste maand! ben benieuwd naar vervolg

Geplaatst

ik heb nu 1 satellietclub uit Japan, en 1 uit de VS, verder nog wat kleinere clubjes uit spanje (ben AS Roma). Ben benieuwd wat dit me oplevert...!

Geplaatst

ik heb nu 1 satellietclub uit Japan, en 1 uit de VS, verder nog wat kleinere clubjes uit spanje (ben AS Roma). Ben benieuwd wat dit me oplevert...!

Idd, laat het snel weten als er resultaat is ;)

Geplaatst

8 miljoen per maand met 1 club uit amerika! financieel aardig aantrekkelijk dus!

Geplaatst

11miljoen per maand

mijn club: Arsenal

Satte.: Dalian, Moeskroen en DC United.

heb net een deal gesloten met DC dus die 11 miljoen is de eerste volle maand na dat ik het sloot kan dus misschien nog wel meer worden!!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]