Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

joooow laat eens wat screen zien:):) dat is een hele goede speler in de maand namelijk:P wil je balans wel eens zien:P

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jammer dat ik nooit Koeraanse/Japanse teams als satelietclub krijg:(

Geplaatst

Welke club ben je? krijgen topclubs zeker alleen Japsne en Koreaanse satelietclubs?

Geplaatst

ikke juve maar krijg verdomt weinig:( maar gaat heel goed sportief dus zal wel steeds meer worden

verdien nu aan 2 van zulke clubs totaal 6 miljoen per maand das opzich ook wel aardig :)

Geplaatst

Ik ben erg benieuwd of het nog werkt bij de nieuwe patch, lijkt me van wel maar je weet maar nooit. Iemand al ervaringen mee?

Geplaatst

Ik heb met Atletico een koreaanse sateliet club, Hyundai motors ofzo.

De eerste die ik aanvroeg en hij kwam, benieuwd hoeveel inkomsten ik eruit krijg. ;)

Geplaatst

hmm krijg met porto alleen maar leuke clubjes uit europa, zoals wolfsburg, udinese en ado enz. maar nog geen aziatische of amerikaanse clubs, beetje jammer..

Geplaatst

Met liverpool kreeg ik in het eerste seizoen enkel maar europese satelietclubs aangeboden.

Ik heb in dat eerste seizoen de champions league gewonnen en heb in het begin van het 2de seizoen

een satelietclub uit japan gekregen.

Mijn marchendising is nu rond 4M in plaats van 2M. Niet overdreven maar toch een verdubeling.

grtz

Geplaatst

Hallo,

ik ben nieuw op het forum:

Dit is een interessant topic!

Ik zit bij Ajax en ben bijna voor de 2e x kampioen. Weet iemand wanneer er ook bij ajax japanse, amerikaanse, chinese of koreaanse clubs in het rijtje voorkomen??

Of weet iemand wanneer de status van ajax van continentaal naar globaal gaat?

En heeft het invloed om op stage te gaan in Azie, of Aziatische spelers aan te trekken om zo tot een samenwerkingverband te komen?

Enzo

Geplaatst

ehmm, ik denk dat als je scout en spelers aantrekt dat het helpt, en naar globaal komt als je de CL 1/2x wint ofzo

Geplaatst

Hallo,

ik ben nieuw op het forum:

Dit is een interessant topic!

Ik zit bij Ajax en ben bijna voor de 2e x kampioen. Weet iemand wanneer er ook bij ajax japanse, amerikaanse, chinese of koreaanse clubs in het rijtje voorkomen??

Of weet iemand wanneer de status van ajax van continentaal naar globaal gaat?

En heeft het invloed om op stage te gaan in Azie, of Aziatische spelers aan te trekken om zo tot een samenwerkingverband te komen?

Enzo

ik zit nu in het 3e seizoen met ajax, ik heb 2x eredivisie gewonnen jc schaal gatorade cup, cl, wbvcl en ik heb een satalietclub uit china, dus kan je als snel overkomen.

Geplaatst

Als je bijv bij ajax je reputatie verlaagt (is cheaten maja...) kun je dan ook sneller grotere clubs als moeder- of satalietclubs aan je binden?

hoe doe je dat dan kan dat met Fmm 2.1 ?

en wat moet je dan veranderen

Geplaatst

Ik ben nu net een seizoen begonnen met AS Roma en heb een sattelietclub gekregen uit Amerika (New England Revolution), ik weet alleen niet wat het me gaat opleveren..

Geplaatst

Moet je bij financiën kijken na een (half)jaar!

Geplaatst

Dat kan niet, gebeurd automatisch door de engine.

Geplaatst

Huppa weer een Chinese satelietclub erbij!

Geplaatst

jongens even een vraag, waarom heb ik met Ajax niet die dikke inkomsten, terwijl Ajax wel gewoon vanaf het begin een Amerikaanse (Ajax Orlando)?

Geplaatst

jongens even een vraag, waarom heb ik met Ajax niet die dikke inkomsten, terwijl Ajax wel gewoon vanaf het begin een Amerikaanse (Ajax Orlando)?

ja dat heb ik ook maar ik zou het niet weten

maar ik heb nog een vraagje zeg maar los angels galaxy is vorige jaar 1e geworden in de major leuge maar n.y red bulls heef 77.000 zitplaaatsen en L.A Galaxy maar 25.ooo

welke zou ik dan moetrn kiezen ?

en welk land is beter voor je finfancien china of amerika

Geplaatst

ALs je bij de 'tab' kijkt zie je reputatie, waarde en geschatte waarde en stadion capactiteit ik denk dat deze factoren invloed hebben op de merchandising inkomens.. ;)

Enzo

Geplaatst
  • Auteur

Ajax Orlando heeft niet de reputatie van de grotere teams uit Amerika, spelen ze überhaupt wel in de MLS? Wat ook mee kan spelen is of de overeenkomst er wel op gebouwd is om merchandiseinkomsten te genereren.

Geplaatst

ze spelen niet in de MLS nee, maar er staat wel dat het is vanwege financieele aantrekkelijkheid voor beide teams

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]