Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

Het valt me net pas op, Dat ik met Shaktar ook met een Chinese club een samenwerkingsverband had afgesloten, ik kon kiezen uit China, Mexico en 1 uit de Vs, Koos maar voor China.

In totaal heb ik nu al 3 miljoen gekregen in 2 maanden, opzich wel leuk maar kan alleen nog maar meer worden als ik weer met een club een samingwerkingsverband kan afsluiten :D

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb even gekeken in de editor;) maar daar kan ik niet de clubs met samenwerkings verband vindem:S. Dus geen mogelijkheid om een clubs vooraf aan je te koppelen. Ik ben inmiddels mn kennis (scouten) van azie en noord-amerika aan het uitbreiden, het heeft alleen nog niks opgeleverd. Ik begin nu het 3e seizoen met Ajax. Afwachten dus. Of heeft iemand een beter idee om snel tot deze overeenkomsten te komen?

Enzo

Geplaatst

Ik heb even gekeken in de editor;) maar daar kan ik niet de clubs met samenwerkings verband vindem:S. Dus geen mogelijkheid om een clubs vooraf aan je te koppelen. Ik ben inmiddels mn kennis (scouten) van azie en noord-amerika aan het uitbreiden, het heeft alleen nog niks opgeleverd. Ik begin nu het 3e seizoen met Ajax. Afwachten dus. Of heeft iemand een beter idee om snel tot deze overeenkomsten te komen?

Enzo

een scouting netwerk opbouwen in China & amerika heeft geen invloed op hoesnel je daar een satalietclub krijgt.

het werkt op reputatie dus cl winnen wereldbeker voor clubteams winnen en dat soort dingen dan maak je kans om een club als satalietclub te krijge,

Smitjuuh

Geplaatst

Vorig seizoen heb ik met FC Porto de CL gewonnen en ook de wereldbeker voor clubs, maar mijn reputatie is nog steeds continentaal en niet globaal, en pas bij een globale reputatie krijg je pas aziatische sattellietclubs denk ik...

Geplaatst

een scouting netwerk opbouwen in China & amerika heeft geen invloed op hoesnel je daar een satalietclub krijgt.

het werkt op reputatie dus cl winnen wereldbeker voor clubteams winnen en dat soort dingen dan maak je kans om een club als satalietclub te krijge,

Smitjuuh

En maakt een stage wel uit?

Enzo

Geplaatst

Maakt het uit als je bijvoorbeeld een speler uit China of Amerika haalt? Heeft dat ook (veel) invloed op je merchandising?

Geplaatst
  • Auteur

Dat heeft wel invloed, maar niet zoveel als een sattelietclub uit zo'n land.

Geplaatst

Oh oke. Maar ik had net een vriendschappelijke wedstrijd georganiseerd tegen S-Pulse uit Japan en daarna aan het bestuur gevraagd voor een satellietclub en toen zat S-Pulse er ook tussen. Dus nu heb ik hun als satellietclub en ik betaal ze iets van 4 miljoen. :D

Geplaatst

Woehoe! ik heb nu ook eindelijk 1tje voor merchandising, kansas city wizards, ben benieuwd wat me dat gaat opleveren..

Geplaatst

Heb nu een samenwerkingverdrag met DC United en een of andere (kleine) chinese club. Krijg nu 3M+ aan merchandising binnen per maand terwijl het eerst 1M was, dus 24M per jaar extra winst :) En moet dan in totaal 5 miljoen aan ze betalen, dus heb 19M per jaar meer te besteden, kan je een leuke speler voor kopen.

Ben PSV in 2014-2015

Geplaatst

Ik heb o.a. Suwon en DC United als satellietclubs, geld stroomt redelijk binnen :D

Geplaatst

Ik heb o.a. Suwon en DC United als satellietclubs, geld stroomt redelijk binnen :D

Heb precies hetzelfde, maar bij mij stond er bij Suwon niet dat het gunstig was voor de financien, bij DC wel. Het geld stroomt idd wel aardig binnen ja! zn 90 miljoen per seizoen
Geplaatst

Ik heb 1 Chinese club als sattelietclub, maar als ik nu weer om een sattelietclub vraag komt er geen een leuk land meer voor de inkomsten:p, dus nog maar even verder vragen haha

Geplaatst

Gewoon blijven vragen, had ik ook, heb nu 1 amerikaanse ploeg, en nu krijg ik alleen maar gare 2e divisie ploegjes

Geplaatst

Vraag me af hoe je inkomsten omhoog zullen schieten bij een club uit Qatar??

Geplaatst

ik krijg met ajax nog steeds geen sattelietclub uit amerika of uit azie terwijl ik toch genoeg heb gepresteerd kijk maar in prijzenkast :cab:

Geplaatst

Je moet ook gewoon geluk hebben, ik had met Millwall op een gegeven moment ook de globale status, maar ongeveer 1 op de 4 keer kreeg ik een satellietclub met financiele voordelen.. ;)

Geplaatst

nou, dat is nog redelijk veel vergeleken met mij, alhoewel het zou nog kunnen heb het 3x gevraagd nu en nog niet gekregen dus mss is nu 4x scheepsrecht :D

Geplaatst

Ik kreeg het zelfs met Portsmouth gelijk toen ik het vroeg. Alhoewel ik ze 4 miljoen per jaar moest betalen en een maar een half miljoen per maand extra kreeg.

Geplaatst

Dan maak je nog wel 2 miljoen per jaar winst =) Maar het is toch jammer dat je zo weinig verdient, ik verdiende echt honderden miljoenen in 3 jaar met Millwall toen ik DC United en Suwon als clubs had

Geplaatst

idd.. maar dat komt nog wel bij mij..

maar kan je lijst met sattelietclubs ook vol zitten dat je er moet beëindigen?

Ik heb net weer aangeboden gekregen maar nee hoor, 2 uit italie 1 uit spanje 1 uit portugal en telstar ik heb diegene gedaan waaraan ik het meeste moet betalen, maar dat was maar 160 dus zal niks opleveren.

Geplaatst

Spelen jullie met patch? Want met de patch is het wel een stuk minder geworden hè ;)

Geplaatst

Kan er niet mee spelen aangezien ik het spel gedownload heb ;)

Geplaatst

ik speel niet met patch nee ook gedownload

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]