Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

Mmm met AZ in 4de seizoen een samenwerking met chineze club(intercacionel ofzo)

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb er nu net ook een samenwerkingsverband afgesloten met Higashiosaka United :D Heb nu in 2 maanden al bijna net zo veel verdiend als in het hele vorige seizoen!

Geplaatst

Ik krijg met porto echt alleen nog maar kleine ***ploegjes omdat dat lekker dichtbij is ofzow, eerder kreeg ik nog wel grotere ploegen nu niet meer, maar ik word wel landskampioen en heb de uefa cup gewonnen.. hoe kan dat?

Geplaatst

Het ligt volgens mij aan de reputatie die de club heeft, meestal krijg je een satelietclub met financiele voordelen als je reputatie globaal of continentaal is. Tenminste, dat is mijn ervaring. Ik speel zelf met Atlético, nog geen prijs gepakt, wel 2e in de competitie en finale beker, maar ik kreeg dus ook zo'n Chinese club

Geplaatst

Mijn reputatie bij Plymouyh is nationaal, maar ik heb Portland als satelietclub met financiele voordelen.

Geplaatst

Waar ligt Portland dan? Ik hoor dat van die reputatie ook maar van anderen hoor ;)

Geplaatst

ik heb bij az reputatie nationaal

Maar heb ook een chineze sattelietenclub

Geplaatst
  • Auteur

Een chinese sattelietclub hebben is opzich niet bijzonder nuttig, pas als als voordeel word genoemd dat je marketinginkomster er mee omhoog gaan.

Geplaatst

Amerikaanse satellietclubs leveren mij het meeste geld op :D

Geplaatst

Een chinese sattelietclub hebben is opzich niet bijzonder nuttig, pas als als voordeel word genoemd dat je marketinginkomster er mee omhoog gaan.

tis ook nuttig.

Dus met reputatie nationaal kan het gewoon ook lukken.

Tis gewoon geluk hebben

Geplaatst

Ik heb nu net een verband gesloten met Columbus (uit Amerika), dit is mijn 2e satellietclub met financiele voordelen dus ben benieuwd :) Verdiende eerst zo'n 4 miljoen per maand. Zal binnenkort ff laten horen hoeveel het omhoog gaat

Geplaatst

ik krijg er nog steeds geen:S snap er niks van 2x wereldbeker voor clubs gewonnen 3x achter mekaar CL en 4x achter elkaar kampioen en 3x achter elkaar Europese super cup.. als dat niet genoeg prijzen zijn..:cab:

Geplaatst

Je moet ook gewoon geluk hebben, gister was ik even bezig met Atlético en toen moest ik een wedstrijd tegen Villarreal geloof ik. En na die wedstrijd kreeg ik te horen welke satellietclub ik kreeg. Dat waren alleen maar van die gare Marokaanse cluppies. Toen crashte mijn game (ik had overigens met 5-0 gewonnen dus ik cheatte niet;)) Daarna speelde ik dus mijn wedstrijd tegen Villarreal overnieuw en won ik weer 3-0. Toen kreeg ik weer te horen welke satellietclub ik kreeg en toen kreeg ik opeens 2 Amerikaanse clubs aangeboden. Het is dus ook vooral geluk hebben

Geplaatst

Ik wacht, ook met Ajax, ook nog steeds op zo'n chinees clubje.. Maar voorlopig heb ik alleen nog maar Italiaanse, Franse, Spaanse, Duitse, Zwitsere en Belgische keuzes gehad..

Als ik de kans krijg om er nog 1 in Nederland te krijgen grijp ik die kans gelijk aan.. Vind 't wel grappig om een ander team te verbeteren dmv mijn huurlingen.. Hebben hun baat bij, en ik ook..

Geplaatst

Maar je kan zelf niet kiezen welke satteliet club je neemt??

Sommige mensen hier in dit topic zeggen dan neem ik die club wel.

Zoja als je wel een eigenclub kan kiezen hoe moet dat dan.

Geplaatst

ik heb ajax orlando als satellietclub krijg ik ook aardig wat geld van van merchandising.

verder heb ik omniworld, schaffhausen, fc karnten chateauroux en ajax capetown

Geplaatst

Maar je kan zelf niet kiezen welke satteliet club je neemt??

Sommige mensen hier in dit topic zeggen dan neem ik die club wel.

Zoja als je wel een eigenclub kan kiezen hoe moet dat dan.

Het bestuur geeft je een aantal opties, en uit die opties kan je kiezen.
Geplaatst

Als je een satellietclubs krijgt aangeboden moet je ze gewoon allemaal aanemen :D heb nu 2 amerikaanse teams, en 5 satteliet teams na 1x aanvragen. Hopelijk levert dat veel geld heb

Geplaatst

Als je een satellietclubs krijgt aangeboden moet je ze gewoon allemaal aanemen :D heb nu 2 amerikaanse teams, en 5 satteliet teams na 1x aanvragen. Hopelijk levert dat veel geld heb

Ik wil niet door zo'n bug rijk worden.
Geplaatst

Ik ook niet. Maar als ik satalietclubs zoek en er zit iets tussen dan zal ik die ook niet weigeren:P

Geplaatst

Ik had bij Ajax een Japanse Satelietclub in t 2de seizoen door 't aantrekken van Nakamura liep et lekker

Geplaatst

Wanneer je 1 sattelietclub hebt uit 'merchandise' land, krijg je wel mooi wat geld binnen. Mijn ervaring is nu dat een tweede club niet veel extra's opleverd.

Geplaatst

Wanneer je 1 sattelietclub hebt uit 'merchandise' land, krijg je wel mooi wat geld binnen. Mijn ervaring is nu dat een tweede club niet veel extra's opleverd.

Dat had ik juist wel hoor, met Millwall had ik er op een gegeven moment ook 2, en toen ging mijn merchandise zeker nog veel omhoog. Ik geloof van 70 miljoen naar 110 miljoen ofzo
Geplaatst

Moet je de landen hebben aangevinkt?

Ik krijg ook geen chinese clubs...alleen maar lage belgische, spaanse en nederlandse clubs.

IK ben ajax..Nu is het Augustus 2009.

Voorheen 1x CL gewonnen en 3 x kampioen.

2 x kwartfinale CL. en 2 x de beker gewonnen.

Moet toch wel een keer een mooie club aankomen :D

Geplaatst

Je hoeft de competities niet geselecteerd te hebben hoor, het is ook gewoon een kwestie van dom geluk hebben ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]