Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Slapend rijk worden!

Je hoeft de competities niet geselecteerd te hebben hoor, het is ook gewoon een kwestie van dom geluk hebben ;)

AHA! Maar gelukt heb ik nooit!

Net kwamen ze weer maar 3 clubs waar ik niets aan had.

Moet iets zijn waardoor je die clubs krijgt.

• Antwoorden 372
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je hoeft de competities niet geselecteerd te hebben hoor, het is ook gewoon een kwestie van dom geluk hebben ;)

Je moet dacht ik minimaal de status continentaal hebben met de club.
Geplaatst

Hoeft ook niet, soms kan je met status nationaal ook een merchandise-satellietclub hebben
Geplaatst

Ik sta geloof ik 12e op de wereldranglijst.

Moet voldoende zijn volgens mij.

Ik krijg echt alleen maar lage clubs uit Europa, waar ik niets aan heb.

Enige wat ik daarmee kan doen is mijn spelers dumpen.

Geplaatst

Volgens mij is het onmogelijk om zoiets met Ajax te krijgen :O]:

Geplaatst

Nee hoor, maar ik lees hier dat iedereen de clubs die worden aangeboden afwijst, probeer eens te accepteren, want blijkbaar zoekt het bestuur in die catogorie. Als je eenmaal zó'n club hebt, zullen ze in een andere catogorie gaan zoeken, misschien wel voor de Merch. ;)

Geplaatst

Dat heb ik nu inderdaad gedaan :)

Ben benieuwd waar ze de volgende keer mee aankomen.

Geplaatst

Jezus ik heb met Celtic reputatie Nationaal :??:

Zal nog wel ff duren met die merchandising club

Geplaatst

Waar zie je de reputatie van je club?

Geplaatst

Bij informatie

Ok tnx :)

Reputatie is Continental

Geplaatst

Volgens mij gaat het idd per categorie, ik krijg nu ook alleen nog maar hele kleine semi=pro clubjes, maar es eentje accepteren dan..

Geplaatst

je moet gewoon elke keer clubs accepteren, je krijgt dan vanzelf uit alle regio`s satelietclubs! dit kost wel veel tijd!

Geplaatst

Na vele satellietclubaanvragen met meerdere clubs (en ook niet de minsten) eindelijk eens een club uit China, Zuid-Korea, de VS of Japan die ik als samenwerkingsclub nemen kon. Ok, het is een Japanse club genaamd Nagoya Stolz, maar met nota bene Liverpool trek ik slechts 1,1 miljoen per maand binnen. Als totale merchandise welteverstaan en Liverpool sales in heel de wereld natuurlijk...

Kortom ook eindelijk eens met geschikte club werkt het niet, of moet je een hoog aangeschreven club uit één van deze landen te pakken hebben?

Geplaatst

mijn ervaring is dat je indd de iets bekendere clubs uit die landen moet hebben om heel veel te verkopen.. yokohama etc

Geplaatst

Na vele satellietclubaanvragen met meerdere clubs (en ook niet de minsten) eindelijk eens een club uit China, Zuid-Korea, de VS of Japan die ik als samenwerkingsclub nemen kon. Ok, het is een Japanse club genaamd Nagoya Stolz, maar met nota bene Liverpool trek ik slechts 1,1 miljoen per maand binnen. Als totale merchandise welteverstaan en Liverpool sales in heel de wereld natuurlijk...

Kortom ook eindelijk eens met geschikte club werkt het niet, of moet je een hoog aangeschreven club uit één van deze landen te pakken hebben?

Ze hebben die opbrengsten met de nieuwe patch naar beneden geschroeft he

Geplaatst

dat is jammer

Geplaatst

Hoezo niet realistisch? Waarom denk je dat Real Madrid vorig jaar in Azië ging toeren in de zomer? Die hoge inkomsten zijn juist wel realistisch. Probleem is dat het spel een beetje scheef groeit omdat niet iedere club een Aziatische feeder kan krijgen, dus voor het spelplezier is het wel beter.

Geplaatst

ik ben met pescara, reputatie nationaal, hbe ik sateliet club uit japan. Maar is een 2de divisie club. Krijg je daar dan ook veel geld mee of minder dan met die grotere japanse clubs? :O]:

Geplaatst

Kijk even naar de voordelen van de satellietclub. Je hebt er hoogwaarschijnlijk niet veel voordel van.

Geplaatst

Ze hebben die opbrengsten met de nieuwe patch naar beneden geschroeft he

Maar ik speel nog gewoon met 7.0.0 (krijg steeds foutmeldingen met het laden van 7.0.1, waardoor ik terug moet naar de backup van de pc überhaupt nog te kunnen spelen).

Ik vind het een beetje een tegenvaller na dit topic gelezen te hebben, maar ok wat krizzzie al zei is dat waarschijnlijk zo omdat het een club is met een lage reputatie in Japan.

Bijna weer kans om een nieuwe satellietclub aan te vragen en ik vermoed dat voor mij Japan er niet meer in zit (iemand ervaring met 2 clubs uit 1 financieel aantrekkelijk land?). Nu hoop ik maar op 1 van de andere landen.

Geplaatst

Heb met Man U nu 2 clubs uit Japan en 1 uit Amerika :D Maar dat is niet helemaal eerlijk gebeurd, dat geef ik toe

Geplaatst

Hoezo niet realistisch? Waarom denk je dat Real Madrid vorig jaar in Azië ging toeren in de zomer? Die hoge inkomsten zijn juist wel realistisch. Probleem is dat het spel een beetje scheef groeit omdat niet iedere club een Aziatische feeder kan krijgen, dus voor het spelplezier is het wel beter.

Volgens mij was het eerst overdreven veel wat je kreeg. De verhoudingen tussen de (top)clubs groeide wel heel erg snel uit elkaar.

Geplaatst

Eeen vraagje: Ik ben shakhtar en ik wil graag een satelietclub in china, amerika of japan of iets in de richting. kan ik dat met een club als shakhtar? of is die club er te klein voor? en hoe krijg je persee clubs uit azie en niet uit afrika ofzo? wil je dit mij even uitlegge? bij voorbaat dank;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]