Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
20 uur geleden zei PJHoutman:

Stijn van Gassel ook bij Excelsior. Dit geintje kennen we nu wel; als je veel ballen op je afgeschoten krijgt, lijk je een hele goede keeper. Zie Tyton, Wellenreuther, Scherpen, Jurjus, etc. etc. etc. 

Oh maar dat scheelt wel. Ik verwacht namelijk dat er veel ballen de kant van Noppert op gaan na de groepsfase.

Ook echt totaal geen zin in dit WK. 

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst

Geef dan gewoon die band aan Blind. Krijgt die rood, wisselt die Janssen voor een middenvelder (Berghuis of Koopmeiners) en ga je er in principe nog op vooruit ook terwijl de tegenstander juist denkt dat het makkelijker zal worden. Je maakt als collectief meer meters + psychologisch voordeel.

Maar ja, zo vindingrijk is die opgeblazen amateurpsycholoog dan ook weer niet hé!

Geplaatst
4 minuten geleden zei Socrates:

Geef dan gewoon die band aan Blind. Krijgt die rood, wisselt die Janssen voor een middenvelder (Berghuis of Koopmeiners) en ga je er in principe nog op vooruit ook terwijl de tegenstander juist denkt dat het makkelijker zal worden. Je maakt als collectief meer meters + psychologisch voordeel.

Maar ja, zo vindingrijk is die opgeblazen amateurpsycholoog dan ook weer niet hé!

Wellicht stelt hij Noppert op om de band te dragen? :-D

Geplaatst

Mooi dat Berghuis start ja, die heb je wel nodig. Verder zie ik niet direct de balans in dit elftal, maar Frenkie kan een hoop natuurlijk.

Geplaatst

Was toen wel genieten uit tegen België met Frenkie en Berghuis naast elkaar. Maar toen had je volgens mij wel nog Klaassen erbij staan die met zijn omschakeling ook wat kan betekenen, waar nu Gakpo staat. Maargoed, wel mooi aanvallend een stuk meer kwaliteiten daardoor. Wel blij met dit middenveld :) 

Geplaatst

Van Gaal wilde elke pot met vier creatievelingen starten, toch? Zul je zien dat we Teun weer krijgen voor Berghuis zodra Memphis fit is.

Geplaatst

Noppert snap ik dan weer wel. Maar dat zullen de Feyenoord supporters wel niet willen horen.

Dat Blind er in staat voor Malacia is dan wel echt een regelrechte schande. Man man man. Die laat al anderhalf seizoen lang zien dat dat niet meer kan. 

Geplaatst

Malacia speelt dan weer amper. 

Noppert, ik als Heerenveen fan vind het leuk, maar had gewoon Flekken willen zien spelen.

Geplaatst
Zojuist zei Satyr:

Ik krijg een beetje een FM gevoel bij Noppert, als je dan zelf bondscoach bent en je selectie baseert op clubvoorkeur 

Ik speel net toevallig Feyenoord - Heerenveen op FM en hij maakt toch een giga blunder :-D Lekkere voorbode voor zometeen hehehe.

Geplaatst

Wordt dit middenveld met De Jong - Gakpo - Berghuis niet volledig overlopen?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Noppert snap ik dan weer wel. Maar dat zullen de Feyenoord supporters wel niet willen horen.

Dat Blind er in staat voor Malacia is dan wel echt een regelrechte schande. Man man man. Die laat al anderhalf seizoen lang zien dat dat niet meer kan. 

Maar zelfs als je van mening bent dat Malacia aan de bal te weinig brengt, hé. Je krijgt rugdekking van Aké en Van Dijk en je hebt Frenkie naast je. Zelfs een Taylor had je daar kunnen testen. Beetje een inverted wingbackje spelen á la Mazraoui en Zinchenko, gewoon Frenkie wat ondersteunen enzo. Maar ja, dat is wel een beetje te modern voor Louis waarschijnlijk. 

12 minuten geleden zei Thierryvane:

Van Gaal wilde elke pot met vier creatievelingen starten, toch? Zul je zien dat we Teun weer krijgen voor Berghuis zodra Memphis fit is.

Mag hopen van niet, Berghuis is wel cruciaal. Misschien dat hij dan op 10 komt en Gakpo weer bankie gaat. Maar laten we hopen dat Blind ook onder de creatieve spelers valt dan. Moet ook wel, want onder de defensieve krachten en kilometervrees valt hij in elk geval zeker niet.

6 minuten geleden zei Satyr:

Malacia speelt dan weer amper. 

Heeft zijn basisplek verloren maar speelde nog wel in EL-wedstrijden bijvoorbeeld. Heeft wel genoeg ritme. En zelfs al had 'ie nog geen wedstrijd gespeeld was hij nog fitter, energieker en sneller geweest tov Blind. Dat is natuurlijk een lage lat.

Geplaatst
23 minuten geleden zei Thierryvane:

Sluit niet uit dat we zelfs Teun en Klaassen krijgen. Dat geforceerde alternatieve altijd van die man. Vreselijk...... 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Zawisza:

Wordt dit middenveld met De Jong - Gakpo - Berghuis niet volledig overlopen?

Ja en nee. Als ze er staan worden ze niet overlopen denk ik, maar ik vrees dat ze er niet altijd gaan staan. En dan heeft Senegal 60 meter vrij baan om over te steken. Frenkie kan dat oplossen, maar dan haal je wel wat van zijn kracht weg vrees ik.

Geplaatst

Wat een holle uitleg van LvG over die armband. Ook geen alternatief gezocht. Blijkt ook direct hoe menens het hen echt is, laffe leeghoofden.

Geplaatst
14 minuten geleden zei FlyD:

Ja en nee. Als ze er staan worden ze niet overlopen denk ik, maar ik vrees dat ze er niet altijd gaan staan. En dan heeft Senegal 60 meter vrij baan om over te steken. Frenkie kan dat oplossen, maar dan haal je wel wat van zijn kracht weg vrees ik.

Ik denk dat dit in de counter dodelijk wordt. Aanvallend voetbal met veel risico.  Gelukkig 3 man erachter nog, maar die gaan het ook niet redden tegen 4 a 5 aanvallers

Geplaatst

Goed sfeertje in Doetinchem wel :D.

Leuk zo om 17:30 avondcollege geven. Kwamen die gasten uit heel de wereld net al langs of ik echt dat WK niet even op kon gaat zetten. Tuurlijk jongens.

Geplaatst

Ik luister net een interview met Andries Noppert. Is Chinees voor mij :cab:

Geplaatst
30 minuten geleden zei Socrates:

Maar zelfs als je van mening bent dat Malacia aan de bal te weinig brengt, hé. Je krijgt rugdekking van Aké en Van Dijk en je hebt Frenkie naast je. Zelfs een Taylor had je daar kunnen testen. Beetje een inverted wingbackje spelen á la Mazraoui en Zinchenko, gewoon Frenkie wat ondersteunen enzo. Maar ja, dat is wel een beetje te modern

Als je Blind dan toch opstelt dan is ie denk ik ook minder slecht als inverted back dan als wingback