Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vooral Danjuma, iemand die nog eens een actie of een dribbel in kan zetten. Maar Brobbey had als diepe spits ook waarde kunnen hebben ipv Bergwijn, want die laatste lijkt bepaald niet in grootse vorm.

Zou goed zijn mocht Gakpo in de spits staan ipv op 10. Daar kwam hij nauwelijks in het spel voor. Blijf vinden dat Berghuis daar hoort, die kan tussen de linies komen en een goede pass versturen. Klaassen is toch een beetje jammer als je nog een beetje wil voetballen.

Maar kan ook nog dat Frenkie dan als 6 speelt en Berghuis en Klaassen dan meer als CM's spelen. 

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
39 minuten geleden zei Gert:

Ik vond toen Klaassen - Depay wel goed in de kwalificatie. Die hadden wel een connectie. Maar Depay speelt niet helaas.

Wellicht spelen ze beide de eerste helft, kunnen ze samen wisselen in de rust als mooie connectie.

Geplaatst

Noppert

Dumfries - Timber - van Dijk - Aké - Blind
Koopmeiners - Klaassen - de Jong
Gakpo - Bergwijn

De Ligt, Berghuis en Janssen er dus uit tov Senegal.

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Noppert

Gakpo - Bergwijn

Had echt liever Berghuis op 10 gehad, Klaassen heeft toch veel minder creativiteit. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Fantasy:

Noppert

Gakpo - Bergwijn

Mijn lieve hemel zeg..... wat een ontstellend creativiteit loze opstelling is dit. Niet te doen..... 

Geplaatst

Ik ben een aanvallende coach(richting de media misschien😝), eigenlijk sinds az is het volgens mij meer en meer reactievoetbal geworden met hem.

Geplaatst

Berghuis op tien schijnt heel raar te zijn voor Louis. Jammer. Dat is de man die tussen de linies kan spelen en iemand kan wegsteken. Die patronen moeten er nu juist inkomen. Offensief stel je heel weinig voor, dus in deze groepsfase had je op z'n minst moeten zorgen voor bepaalde vaste patronen. Gemiste kans.

Timber, Koopmeiners en Gakpo voorop is wel prima. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Gert:

Las op vi dat NL nu met Bergwijn - Gakpo voorin en Klaassen erachter gaat spelen. Kunnen de Psv-ers (en niet Psv-ers die Psv volgen) inschatten of die jongen wel rendeert in een 2 spitsen systeem als 1 vd spitsen? Zou zelf juist denken dat hij van de flank of op 10 zou moeten spelen. Wel een beetje zonde dat je dan zoveel spitsen meeneemt en er een speler neerzet die geen spits is. Beetje op zijn Schreuders.

In een twee spitsen systeem zou hij dat wel moeten kunnen, want meer vrijheid. Alleen in de spits mwah. Bij PSV is me dat niet bevallen in die periode dat Luuk geblesseerd was. 

Van links is hij gewoon het beste. Hij moet alleen wel zijn voorzet op een knikker kunnen leggen. 

Geplaatst

Klaassen staat elke keer zo diep en Koopmeiners zie je niet dus er is echt weinig middenveld in de opbouw. Frenkie kan niet alles

Geplaatst

Koopmeiners komt aan de bal steeds direct in duel en daar ligt zijn kracht niet. Hem qua positie ruilen met Frenkie zou in deze wedstrijd misschien niet gek zijn.

Verder gebeurt er weinig, wel redelijk onder controle. Achterin met dit systeem staat het nog steeds niet altijd helemaal goed. Het meeste wat verkeerd gaat in bij of rondom Dumfries.

Geplaatst

Zo hey, is dat even onterect haha. Noppert lag al in de andere hoek.

Geplaatst

Laten we hopen dat we er gewoon zo spoedig mogelijk uitgaan met dit voetbal. Potverdikkie, zit mij een partij te schamen.

Geplaatst

Zitnook totaal geen mentaliteit achter deze gasten man. Hele 1e helft achteruit lopen en dan de 2e helft precies tzelfde beginnen

Geplaatst

Wel een typisch Timber 2022 foutje hoor. Ben er nog niet overuit of Noppert er nog iets aan kon doen, maar minimaal denk ik.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Hoe kan het dat al die andere landen zo makkelijk tikken en het bij Nederland zo verdome traag gaat