Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is allemaal waardeloos. Dumfries heeft zijn dag ook totaal niet, alles gaat fout aan die kant. 

Kijken of Berghuis was schwung kan brengen. 

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst

Frenkie (LCM), De Roon (RCM) en Berghuis (CAM) is gewoon het meest gebalanceerde en logische middenveld dat beschikbaar is. Kan overeind blijven tegen betere ploegen en goed genoeg tegen kleinere. Had er allang ingeslepen moeten zijn. Nu is het los zand.

Geplaatst

Totaal geen creatief vermogen meer nu. Top tactiek. Dat icm amper voorzetten. Succes gegarandeerd

Geplaatst
Zojuist zei MetalMichael:

Niet echt een beste invalbeurt van Depay he?

Nope. Elke draai zie je dat er nul versnelling in zit ook. Nutteloos. Maar eigen schuld van Louis & co.

Geplaatst

Dit is echt tenenkrommend slecht. Jezus. Stuk voor stuk ook. Gaat me bij die tegengoal toch ook een boel mis.

1 van de slechtste wedstrijden die ik in tijden gezien heb.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Erwin.:

Ze zeggen dat zelfs de slechtste teams elke westrijd wel een kans krijgen. Die voetbalwijsheid kan dus ook in de ijskast. 

Geplaatst

Hee, maar wat is er gebeurd met spelers mee nemen die in vorm zijn?

Ik zit hier te kijken naar 2 voorhoede spelers ( Bergwijn/Depay) die gewoon het presteren om in 1 wedstrijd niet 1 bal goed te raken. Die had je op deze manier net zo goed.thuis kunnen laten. 

bewerkt door Elsjorro1990

Geplaatst

Je zou Danjuma maar zijn. Je bent hetzelfde type speler, bent eigenlijk in alles net wat beter en toont dat al geruime tijd in dezelfde competitie en zelfs op CL-niveau aan.

En dan kijk je naar wekenlang gespeculeer of de grote wereldster - Memphis heet hij trouwens, een tegenwoordig sloom stuk spieren dat vooral de bal kwijtraakt - wel of niet fit genoeg gaat zijn voor dertig minuten of een helftje tegen Senegal of Ecuador. En dan valt hij in en laat hij weer zien de draaicirkel van een vrachtwagen te hebben. En zelf zit je niet eens op de bank, maar gewoon thuis. Want als Memphis het niet laat zien, is het aan de beperkte spits van Royal Antwerp of Besiktas. Wat een potsierlijkheid.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hee, maar wat is er gebeurd met spelers mee nemen die in vorm zijn?

Ik zit hier te kijken naar 2 voorhoede spelers ( Bergwijn/Depay) die gewoon het presteren om in 1 wedstrijd niet 1 bal goed te raken. Die had je op deze manier net zo goed.thuis kunnen laten. 

Geen knikker geraakt, beide niet. Ik

had graag een type Brobbey willen zien vanavond. Maar ik maak me wel zorgen aanvallend gezien iig. Niks creëren kan gewoon niet. 

Geplaatst

Probleem is ook dat wie je ook bij die twee spitsen zet, ze leveren niet echt en zijn allemaal weinig in vorm, op Gakpo na. Die wingbacks brengen voetballend ook amper wat. Ik hoor niemand vandaag over Dumfries, maar die had ook weer twee linkerpoten. Als je vast wil houden aan dit systeem moet je gewoon De Roon voor de stabiliteit naast Frenkie zetten met Berghuis of desnoods Xavi op 10 voor creativiteit. Gakpo met Memphis/Bergwijn ernaast. Maar ik vrees dat dat niet veel gaat doen.

Ik zou het ook logisch vinden om over te schakelen op een 5-2-3. De Roon naast Frenkie. Gakpo op links, Luuk in de spits, Berghuis of Xavi op rechts. Op linkerwingback Malacia bringen om defensief stabieler te zijn, op rechterwingback Frimpong om juist vaker door te komen op rechts en een voorzet af te leveren.

Noppert; Frimpong, Timber, Van Dijk, Aké, Malacia; De Roon, Frenkie; Berghuis/Xavi, Luuk, Gakpo.

Geplaatst

Ik ben van ellende maar wat anders gaan doen. Had net zo goed een lading accuzuur in mijn ogen kunnen gooien.

Inderdaad een schande dat Danjuma niet mee is. Bijzonder ook dat Luuk en Simons niet mochten invallen maar dat gekozen wordt voor de mindere versie van Luuk en Mr. Balverlies.

Geplaatst
40 minuten geleden zei Socrates:

Probleem is ook dat wie je ook bij die twee spitsen zet, ze leveren niet echt en zijn allemaal weinig in vorm, op Gakpo na. Die wingbacks brengen voetballend ook amper wat. Ik hoor niemand vandaag over Dumfries, maar die had ook weer twee linkerpoten. Als je vast wil houden aan dit systeem moet je gewoon De Roon voor de stabiliteit naast Frenkie zetten met Berghuis of desnoods Xavi op 10 voor creativiteit. Gakpo met Memphis/Bergwijn ernaast. Maar ik vrees dat dat niet veel gaat doen.

Ik zou het ook logisch vinden om over te schakelen op een 5-2-3. De Roon naast Frenkie. Gakpo op links, Luuk in de spits, Berghuis of Xavi op rechts. Op linkerwingback Malacia bringen om defensief stabieler te zijn, op rechterwingback Frimpong om juist vaker door te komen op rechts en een voorzet af te leveren.

Noppert; Frimpong, Timber, Van Dijk, Aké, Malacia; De Roon, Frenkie; Berghuis/Xavi, Luuk, Gakpo.

Heb het net met vrienden hierover. Had exact dezelfde elf op De Roon na. Misschien nog Lang erbij (Noa fanclub, dat wel).

Geplaatst
11 minuten geleden zei Thierryvane:

Heb het net met vrienden hierover. Had exact dezelfde elf op De Roon na. Misschien nog Lang erbij (Noa fanclub, dat wel).

Jij begint er met de dag meer kijk op te krijgen!

Louis zou je een vernederende schouderklop geven die voor sympathiek moet doorgaan!

Geplaatst

Liefste jongentje van de klas willen zijn blijkt maar weer in alles, Koopmeiners ook na de wedstrijd "We staan er goed voor", terwijl je net gelijk hebt gespeeld tegen de nummer 44 van de wereld. Weghorst met z'n 3m ook letterlijk nul duels winnen. :cab:

Geplaatst
11 uur geleden zei joostmakaay:

Liefste jongentje van de klas willen zijn blijkt maar weer in alles, Koopmeiners ook na de wedstrijd "We staan er goed voor", terwijl je net gelijk hebt gespeeld tegen de nummer 44 van de wereld. Weghorst met z'n 3m ook letterlijk nul duels winnen. :cab:

Hij heeft ook weinig ballen gehad voorin.

Geplaatst
11 uur geleden zei joostmakaay:

Al die interviews achteraf joh, van Gaal vond ik nog best rustig en realistisch overkomen. Maar er zit echt werkelijk nul zelfkritiek. Van Dijk meteen op z’n teentjes getrapt door in mijn ogen echt terechte kritiek van v Basten. Die sloeg wat mij betreft de spijker op z’n kop. Virgil die niet zegt; ‘ik had bij die goal er korter op moeten zitten’. Memphis die werkelijk niks zegt. Zeg gewoon dat het slecht was. Ik denk ergens ook dat er sprake was van onderschatting, wellicht niet bewust. 

Geplaatst

Kritiek op Depay is gewoon onzin trouwens, beetje hetzelfde als je van Ard van Peppen kan verwachten dat die ineens kan voetballen. Hij kan het gewoon niet en dat zie ik helaas al 1.5 jaar.