Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

We zijn blijkbaar weer een ronde verder. Misschien dat ik dan toch nog een keer een wedstrijd ga kijken van NL. 

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
23 minuten geleden zei MisterX:

We zijn blijkbaar weer een ronde verder. Misschien dat ik dan toch nog een keer een wedstrijd ga kijken van NL. 

Doe maar niet. Dan gaan we tenminste door.

Geplaatst

We krijgen nu wel een keer een tegenstander met spelers die zonder moeite drie keer kunnen overspelen. 

Geplaatst
22 minuten geleden zei ElMarcos:

We krijgen nu wel een keer een tegenstander met spelers die zonder moeite drie keer kunnen overspelen. 

Al valt Argentinië tot dusver ook nog erg tegen. Leunen - niet heel gek natuurlijk - vooral op de bevliegingen van ene Lionel Messi. De rest is vooral beetje ren je rot en speel vooral naar Messi.

Geplaatst
35 minuten geleden zei Lazy:

Al valt Argentinië tot dusver ook nog erg tegen. Leunen - niet heel gek natuurlijk - vooral op de bevliegingen van ene Lionel Messi. De rest is vooral beetje ren je rot en speel vooral naar Messi.

Ik heb niet alles gezien van Argentinië, maar snap wat je bedoelt. Dit laat natuurlijk onverlet dat het de tegenstander is die met afstand de meeste individuele kwaliteiten heeft die we tot nu toe troffen. 

Geplaatst
Citaat

Andries Noppert zat maandag op een jacht van ongeveer dertig miljoen euro en de Oranje-keeper denkt niet dat hij dat nog een keer zal meemaken. Noppert bevindt zich plots in een heel andere wereld bij het Nederlands elftal, maar daar kan hij zelf wel om lachen.

Maandag had de selectie van Oranje een vrije dag, in aanloop naar de kwartfinale tegen Argentinië. De selectie maakte van de gelegenheid gebruik om met een jacht van miljoenen euro's te varen "Ik ben bang dat ik nooit meer op zo’n bootje zal komen", lacht Noppert in gesprek met het Algemeen Dagblad. "In de zin van: zo'n luxe ding. Da's normaal helemaal niet mijn wereld, je moet ook dicht bij jezelf blijven hè."

Noppert krijgt later ook nog de vraag of hij de slechtst betaalde speler in de gehele Oranje-selectie is. De 28-jarige doelman moet daar hard om lachen. "Jazeker, honderd procent. Mogen mensen gerust vragen hoor. Geen probleem. Lijkt me ook nogal logisch."

Noppert is leuk.

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Voor Argentinië. 

Landverrader!!

Geplaatst
Zojuist zei Zawisza:

Landverrader!!

Ik betaal gewoon netjes mijn belasting hoor. 

Geplaatst

Ben benieuwd naar de opstelling. Zie Van Gaal wel met Janssen beginnen uit het niks

Geplaatst

Ik ben echt klaar met dit 5 verdedigers systeem..... 

Moeten ze bij Ajax eens doen, dan staat heel Amsterdam in vuur en vlam.. 

Speel gewoon 433(plat of de variant met defensieve middenvelder) of 4231. Als we al vanavond winnen, gaan we er zkr onderuit tegen Brazilië of Kroatië. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben echt klaar met dit 5 verdedigers systeem..... 

Moeten ze bij Ajax eens doen, dan staat heel Amsterdam in vuur en vlam.. 

Speel gewoon 433(plat of de variant met defensieve middenvelder) of 4231. Als we al vanavond winnen, gaan we er zkr onderuit tegen Brazilië of Kroatië. 

Snap het wel. 4-3-3 hebben we de spelers nu sowieso niet voor. Dat 4-3-3 is sowieso een farce, Nederlanders zijn dat altijd maar verplicht, want Hollandse school. 5-3-2 Speel je verkapt 3-5-2. Dat is aanvallend zat toch?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Zawisza:

Snap het wel. 4-3-3 hebben we de spelers nu sowieso niet voor. Dat 4-3-3 is sowieso een farce, Nederlanders zijn dat altijd maar verplicht, want Hollandse school. 5-3-2 Speel je verkapt 3-5-2. Dat is aanvallend zat toch?

Aanvallend zat, meen je dat nou?

1 schot op doel tegen Ecuador....

Laagste xG Europees team ooit op WK was dat...

4 schoten op doel tegen Qatar(hint zij hadden er ook 4 op doel) en breek me bek niet open over Senegal 90 minuten niks gebeurde op 2 goals na(waarvan 1 extreem laat)

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Aanvallend zat, meen je dat nou?

1 schot op doel tegen Ecuador....

Laagste xG Europees team ooit op WK was dat...

4 schoten op doel tegen Qatar(hint zij hadden er ook 4 op doel) en breek me bek niet open over Senegal 90 minuten niks gebeurde op 2 goals na(waarvan 1 extreem laat)

Senegal hebben we vrijwel niks weggegeven, Qatar niks. Ecuador gaan we het niet over hebben, maar die wedstrijden zitten er tussen. Uiteindelijk kunnen we zeiken wat we willen, daar zijn we natuurlijk ook Nederlands voor, maar we hebben de groepsfase toch makkelijk doorstaan en tegen VS was het ook niet bijzonder. Nederlands kracht ligt sowieso in de omschakeling en met 5 man die opstomen met 2 spitsen ervoor, is dat meer dan voldoende. Als we 4-3-3 spelen, ligt de verdediging open en is het aanvallend niet veel beter

Geplaatst
Zojuist zei Zawisza:

Senegal hebben we vrijwel niks weggegeven, Qatar niks. Ecuador gaan we het niet over hebben, maar die wedstrijden zitten er tussen. Uiteindelijk kunnen we zeiken wat we willen, daar zijn we natuurlijk ook Nederlands voor, maar we hebben de groepsfase toch makkelijk doorstaan en tegen VS was het ook niet bijzonder. Nederlands kracht ligt sowieso in de omschakeling en met 5 man die opstomen met 2 spitsen ervoor, is dat meer dan voldoende. Als we 4-3-3 spelen, ligt de verdediging open en is het aanvallend niet veel beter

VS maar klein stuk gezien mijn moeders verjaardag hadden en er gasten waren, daar in Spanje en logisch.

Meen je dat niet ''vrijwel niks weggeven'' Nederland stond in 2010 in de finale van WK en regelmatig ook halve finale. Dan vind ik ''niks weggeven'' mentaliteit tegen dat soort landen wel erg pover en magertjes :cab::classic_rolleyes:

Dat vind ik ook gewoon echt niet goed genoeg. Ik denk dat Argentinie gaat winnen en anders Brazilie wel.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

VS maar klein stuk gezien mijn moeders verjaardag hadden en er gasten waren, daar in Spanje en logisch.

Meen je dat niet ''vrijwel niks weggeven'' Nederland stond in 2010 in de finale van WK en regelmatig ook halve finale. Dan vind ik ''niks weggeven'' mentaliteit tegen dat soort landen wel erg pover en magertjes :cab::classic_rolleyes:

Dat vind ik ook gewoon echt niet goed genoeg. Ik denk dat Argentinie gaat winnen en anders Brazilie wel.

Ja, toen hadden we Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart en Kuijt voorin. Dan is het wel even wat makkelijker om aanvallend voetbal te spelen. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei PJHoutman:

Ja, toen hadden we Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart  voorin. Dan is het wel even wat makkelijker om aanvallend voetbal te spelen. 

Even aangepast

Geplaatst

Vergeet Huntelaar niet met alle respect. Klassen beter dan Weghorst/De Jong. Pak daar een Van Bronckhorst op de back bij en je was aanvallend ijzersterk

Geplaatst
2 minuten geleden zei Zawisza:

Vergeet Huntelaar niet met alle respect. Klaassen beter dan Weghorst/De Jong. Pak daar een Van Bronckhorst op de back bij en je was aanvallend ijzersterk

Wat bazel jij nu weer

Geplaatst
5 minuten geleden zei Zawisza:

Vergeet Huntelaar niet met alle respect. Klassen beter dan Weghorst/De Jong. Pak daar een Van Bronckhorst op de back bij en je was aanvallend ijzersterk

Voor dat halfuurtje dat hij mocht meedoen tegen Kameroen?

Geplaatst
31 minuten geleden zei PJHoutman:

Voor dat halfuurtje dat hij mocht meedoen tegen Kameroen?

Dat komt gewoon puur door hogere concurrentie. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Zawisza:

Dat komt gewoon puur door hogere concurrentie. 

Ja dat snap ik, maar mijn punt was dat het een beetje raar was om Huntelaar als een factor te noemen terwijl hij alleen significant mee mocht doen in een wedstrijd waar we al door waren.