Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
15 minuten geleden zei Thierryvane:

Zal het zoiets worden nu Frenkie ontbreekt?

Dit zou in principe het meest logische zijn, maar ik zie koeman er ook wel voor aan om Gini op de positie van Xavi te zetten en de Roon dan te koppelen aan Klaassen/Taylor. Janken wel als die dat gaat doen. 

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dit zou in principe het meest logische zijn, maar ik zie koeman er ook wel voor aan om Gini op de positie van Xavi te zetten en de Roon dan te koppelen aan Klaassen/Taylor. Janken wel als die dat gaat doen. 

Klaassen zou eventueel nog kunnen inderdaad. Gok vrijdag in ieder geval op (veel) zekerheidjes. Maandag tegen Gibraltar zullen de nieuwe jongens wel minuten gaan maken zoals Botman, Wieffer, Geertruida etc.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

Klaassen zou eventueel nog kunnen inderdaad. Gok vrijdag in ieder geval op (veel) zekerheidjes. Maandag tegen Gibraltar zullen de nieuwe jongens wel minuten gaan maken zoals Botman, Wieffer, Geertruida etc.

En brobbeast natuurlijk. Direct even een doelpuntje of 5 in je eerste interland maken. Lekker man. 

Geplaatst

Iedereen aan de vliegende spetterpoep, lekker man.

Overigens heeft Daley Blind in een interview Danny Blind genoemd als 1 van de 2 beste bondcoaches aller tijden. 12 jaar en TBS? Iedereen eens? oké en door.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Arezo:

Overigens heeft Daley Blind in een interview Danny Blind genoemd als 1 van de 2 beste bondcoaches aller tijden. 12 jaar en TBS? Iedereen eens? oké en door.

Maar met zijn uitleg erbij niet zo gek natuurlijk:

"Dit is een gewetensvraag. Het groepsproces met Van Gaal, terwijl mijn vader mijn beste persoonlijke trainer is. Van kleins af aan. Door zijn lessen ben ik de voetballer geworden die ik ben geworden. M’n beste trainer ooit."

Geplaatst
1 minuut geleden zei Tim':

Maar met zijn uitleg erbij niet zo gek natuurlijk:

"Dit is een gewetensvraag. Het groepsproces met Van Gaal, terwijl mijn vader mijn beste persoonlijke trainer is. Van kleins af aan. Door zijn lessen ben ik de voetballer geworden die ik ben geworden. M’n beste trainer ooit."

Maar dat is voor hem zelf... 

Kan voor Oranje zelf qua resultaten en het team nimmer nooit een van beste bondscoaches geweest zijn.. 

En dat is wat Arezo denk ik ook bedoeld... 

Geplaatst

Ja, dat snap ik ook wel. Maar zo geeft hij toch ook antwoord? Hij noemt Van Gaal en geeft vervolgens aan zijn vader de beste trainer voor hemzelf te vinden.

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Scherpen, De Vrij en Gravenberch komen erbij.

Waarom wel Scherpen maar geen Flekken? Bizar

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Waarom wel Scherpen maar geen Flekken? Bizar

Ik vermoed omdat Flekken niet zo’n hele goede keeper is en al op zijn piek zit. Scherpen is ook geen wonder, maar misschien heeft Koeman het idee dat dat ooit nog wat wordt. De derde keeper maakt me verder ook weinig uit eigenlijk.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Arezo:

Iedereen aan de vliegende spetterpoep, lekker man.

Beetje stemmingmakerij natuurlijk zonder enige context. 

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

Hoezo bizar? Flekken zit er toch bij :D  

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ik vermoed omdat Flekken niet zo’n hele goede keeper is en al op zijn piek zit. Scherpen is ook geen wonder, maar misschien heeft Koeman het idee dat dat ooit nog wat wordt. De derde keeper maakt me verder ook weinig uit eigenlijk.

Oops sorry heb niks gezegd hahaha

https://www.onsoranje.nl/teams/185184/spelers

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Hoezo bizar? Flekken zit er toch bij :D  

Ah. Kan je nagaan hoe boeiend de keeperspositie is.

Geplaatst

Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen. Maargoed, met deze afmeldingen maar als één team zijnde ziekmelden? Of vragen of de Fransen met 8 man willen spelen, kan ook.

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen. Maargoed, met deze afmeldingen maar als één team zijnde ziekmelden? Of vragen of de Fransen met 8 man willen spelen, kan ook.

7 tegen 7 op een half veld. :< 

Geplaatst

Scherpen, hahaha! 

Maar goed, die gaat niet spelen natuurlijk. Het is aanvallend wel echt beperkt aan het worden. Ik ben zelf altijd klaar voor Wout Weghorst in de basis, maar dat komt vooral omdat ik geniet van zijn houding. @Thierryvane 

Bij VIzsm hebben ze het over Malen - Depay - Simons of Simons naar de andere kant en dan Berghuis basis, dat is nog onrealistischer gezien de vorm en speelminuten van Malen..

Geplaatst
12 minuten geleden zei Jotew:

Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen.

Cillessen, Flekken erbij. Noppert, Bijlow geblesseerd, Verbrugghen ziek. Krul zal wel definitef uit beeld zijn. Dan houdt het denk ik wel op qua keepers. Wordt het Gorter of Scherpen, dat maakt me dan feitelijk ook niks uit.  Feitelijk is het dus je 6e keeper, denk dat dat best een eind klopt.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
28 minuten geleden zei Djordison:

Scherpen, hahaha! 

Maar goed, die gaat niet spelen natuurlijk. Het is aanvallend wel echt beperkt aan het worden. Ik ben zelf altijd klaar voor Wout Weghorst in de basis, maar dat komt vooral omdat ik geniet van zijn houding. @Thierryvane 

Bij VIzsm hebben ze het over Malen - Depay - Simons of Simons naar de andere kant en dan Berghuis basis, dat is nog onrealistischer gezien de vorm en speelminuten van Malen..

Malen leeft juist weer een beetje op bij Dortmund de laatste tijd. Doet het daar prima als rechtsbuiten. Afgelopen weekend nog belangrijk met een goal en assist.

Geplaatst

Oh ja, die twee heb je ook nog. Ook lood om oud ijzer. En Bizot nog, vooruit. Gouden keepersgeneratie.

bewerkt door PJHoutman