Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
3 minuten geleden zei cimbomcu:

Opvallend ja Geert en Timber.

Is mintens net zo opvallend als Griezje zijn kapsel. Gekke kauwgombal op ze hoofd

Geplaatst

Taylor doet wel alles verkeerd hè. Snap ook echt niet dat hij bij Ajax nog steeds alles speelt. Talentvolle jongen, maar heeft het gewoon ff niet.

Geplaatst
11 uur geleden zei Kyrill:

Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze.

Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije.....

Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja!

Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no

Echte kenner :mmm::slotje::classic_love::-D

Geplaatst

Goede combinatie daar rechts hoor. Toch die connectie van die Ajacieden. Terechte keuze zo. Kunnen we niet gewoon Klaassen en Brobbey er ook ff inzetten? Geweldig voetbal incoming hoor..

Geplaatst

Toch fijn dat ik emotioneel nooit zo betrokken ben bij Oranje. Vind gezellig hoor in de kroeg, maar ook vooral lachwekkend bij dit soort potjes. Gebeurt dit bij Feyenoord, dan kan de hele buurt meegenieten :D

Geplaatst

Och negativiteit hier weer alom, wat is het toch af en toe een heerlijk kinderachtig forum (ja ik doe er ook aan mee)

Er is gewoon te weinig voetbal, je speelt met 4 cv's, daarnaast nog een gehandicapt middenveld met Gini en De Roon. Leuk dat jullie het over Taylor hebben en terecht bij die goal, maar dat is op dit middenveld wel de enige die nog een bal kan raken.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Beppu:

Kenneth Fucking Taylor opstellen terwijl je Matsadonna op de bank hebt zitten. Koeman out!

Ik vraag me dus echt af of jullie écht Wieffer zouden willen zien. Die jongen heeft pas net een aantal wedstrijden op oké niveau achter de rug. En ik snap dat het lastig wordt als je een Schouten niet meeneemt, maar you get the point.

Ik ben dus echt zo benieuwd naar een heat map van de middenvelders na de wedstrijd. Het is wel heel statisch bij balbezit centraal achterin.

Geplaatst

Heeft die Koeman de schijterij in zijn hoofd ofzo? Timber op de plek van Luts. Lutsie op de plek van Timber. Taylor en de Roon is gewoon niet goed genoeg. Simons speelt bij PSV toch geen linksbuiten? Wijnaldum vind ik een beetje 2020. Flekken is beter dan Cillesen. Tis zo conservatief als de tyfus allemaal.

Geplaatst

Wat doet Cillessen daar ook zeg, duik eens in sneltreinvaart op die bal af. Bijlow had 'm gepakt, 100%. Lachwekkende bedoeling dit