Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
36 minuten geleden zei Dansmeister:

Degenen die mij kennen, weten dat ik er nooit op uit ben om iemand te beledigen slecht te doen voelen. Dat dit toch gebeurd is, betreur ik enorm. @Kyrill Het spijt me van mijn opmerking. Deze was gericht op de discussie en niet op jou persoonlijk. Ik zie je absoluut niet als randdebiel en zou je ook nooit zo neerzetten of te kakken willen zetten. Zeker in dit geval had ik meer rekening moeten houden met je persoonlijke omstandigheden, want zoals ik ook in het SCC lees, zit je op dit moment niet op een fijne plek mentaal gezien. En door alle gebeurtenissen in je leven kan ik je dat ook zeker niet kwalijk nemen. Het minste wat ik kan doen is daar rekening mee houden en dat heb ik niet voldoende gedaan. Sorry daarvoor. Weet aub dat ik dat niet persoonlijk bedoeld heb tegen je, want zo ben ik niet en dat heb je vooral ook niet verdiend.

Geen idee of je nog op advies van mij zit te wachten, maar anders moet je hier maar stoppen met lezen. Belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt waar je de meeste plezier uit haalt. Je bent fan van muziek luisteren en series kijken weet ik door je posts hier. Dus wanneer MU zorgt voor frustraties, klik rechtsboven op het kruisje en luister het nieuwe album van The National nog eens. Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken of je op MU wil blijven of niet - dat kan niemand beter bepalen dan jezelf - maar ik hoop niet dat je mijn post als aanleiding ziet om die beslissing te nemen.

Nobelprijs voor de Literatuur dit :classic_love:

Al weet ik trouwens niet of je die kan winnen met vermoedens van plagiaat...

bewerkt door Tim'

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
2 uur geleden zei Beppu:

Zal Hato opgeroepen worden?

Je hoeft niet bij elke post iets grappigs te bedenken, want het is niet om te lachen. Ajacieden zitten hier met een serieus probleem.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bolderbast:

Je hoeft niet bij elke post iets grappigs te bedenken, want het is niet om te lachen. Ajacieden zitten hier met een serieus probleem.

Nou, overdrijven is ook een vak :cab: Gewoon een leuk grapje hoor.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Beppu:

Nou, overdrijven is ook een vak :cab: Gewoon een leuk grapje hoor.

Ik zeg niet zomaar dat ik veel van Hato weet, ik word ernaar gevraagd of ik het een beetje gevolgd heb en geef aan dat ik al jarenlang de scene in Nederland volg.

Geplaatst

Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg) en Bart Verbruggen (Anderlecht).
Verdedigers: Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Bayern München), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München), Tyrell Malacia (Manchester United), Jurriën Timber (Ajax), Kenny Tete (Fulham) en Stefan de Vrij (Internazionale).
Middenvelders: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta), Tijjani Reijnders (AZ), Marten de Roon (Atalanta), Joey Veerman (PSV), Mats Wieffer (Feyenoord) en Georginio Wijnaldum (AS Roma).
Aanvallers: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid), Cody Gakpo (Liverpool), Noa Lang (Club Brugge), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Xavi Simons (PSV) en Wout Weghorst (Manchester United).

Geen Frimpong, dus een belachelijke voorselectie ;c #koemanout

Geplaatst

Voor tips mag Koeman mij altijd bellen.

Citaat

Gakpo - Memphis - Malen

Simons

Frenkie - Koopmeiners

Aké - De Ligt - Van Dijk - Timber

Bijlow/Flekken

Geplaatst

Van mij mag Frimpong er zeker bij, maar hoeveel heb je aan hem als je toch niet gaat aanvallen? Want ik verwacht toch een vrij defensieve tactiek tegen Kroatië. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei PJHoutman:

Van mij mag Frimpong er zeker bij, maar hoeveel heb je aan hem als je toch niet gaat aanvallen? Want ik verwacht toch een vrij defensieve tactiek tegen Kroatië. 

Kan nog altijd voor Ghana kiezen.

Geplaatst

Tijd om afscheid te nemen van enkele namen maar Koeman durft niet. Selecteer door. Cillessen, Klaassen, Blind eruit. Voldoende talent dat doorgeschoven kan worden i.p.v. de genoemde namen. 

Geplaatst
39 minuten geleden zei PJHoutman:

Als je met 4 achterin gaat spelen heb je aan Frimpong volgens mij niet heel veel. Als echte back in een 4man verdediging niet heel sterk. Is toch meer een wingback die veel aanvalt. 

Geplaatst
43 minuten geleden zei Thierryvane:

Voor tips mag Koeman mij altijd bellen.

Op basis van wat eigenlijk Timber als rechtsback? Daar speelt de beste man toch nooit of word ik nou gek?

Geplaatst
16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Op basis van wat eigenlijk Timber als rechtsback? Daar speelt de beste man toch nooit of word ik nou gek?

Bij Ajax al een aantal keer gestaan en ook bij Oranje. Ben niet echt een fan van Dumfries en Geert vind ik beter als CV.

Geplaatst

Zou het op basis van de huidige vorm niet zoiets moeten zijn? :D

Waarbij ik natuurlijk niet exact weer hoe goed Teuntje in vorm is ;c

Gakpo - Memphis - Malen

Simons

Frenkie - Wieffer

Aké - De Ligt - Van Dijk - Geertruida

Bijlow

Geplaatst
19 minuten geleden zei rich ruzzian:

Als je met 4 achterin gaat spelen heb je aan Frimpong volgens mij niet heel veel. Als echte back in een 4man verdediging niet heel sterk. Is toch meer een wingback die veel aanvalt. 

Nee, dat denk ik ook. Daarom begrijp ik de keuze best. 

Geplaatst

Het is dat Malen nu ontzettend goed in vorm is, maar als dat niet zo zou zijn, zou Frimpong zonder dollen ook gewoon onze beste rechtsbuiten zijn. Vreemd dat je hem niet eens in de voorselectie opneemt.

Geplaatst
26 minuten geleden zei Thierryvane:

Bij Ajax al een aantal keer gestaan en ook bij Oranje. Ben niet echt een fan van Dumfries en Geert vind ik beter als CV.

Maar ik vind Geert wel weer beter als rechtsback dan Timber dus zou ik ook zeker hem opstellen tov Timber zeker omdat Timber amper minuten maak als RA (zeker niet dit seizoen). Als die al op een andere positie stond was het op CVM. 

Ik mis Hartman toch wel in de selectie of heb ik nu teveel kampioenskoorts? :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik mis Hartman toch wel in de selectie of heb ik nu teveel kampioenskoorts?  

Ja

;c

Geplaatst

Frimpong waarschijnlijk mee naar het jeugd EK maar die jongen hoort toch gewoon bij het grote Oranje joh, hou op schei uit. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Maar ik vind Geert wel weer beter als rechtsback dan Timber dus zou ik ook zeker hem opstellen tov Timber zeker omdat Timber amper minuten maak als RA (zeker niet dit seizoen). Als die al op een andere positie stond was het op CVM. 

Ik mis Hartman toch wel in de selectie of heb ik nu teveel kampioenskoorts? :D 

Denk dat hij nooit aan spelen toe zou komen. Dus bijna nooit de beste 11 zou halen, terwijl de Euro onder 21 nu ook de kwalificaties voor de Olympische Spelen zijn, geldt misschien ook voor Frimpong. 

bewerkt door himan

Geplaatst
5 minuten geleden zei himan:

Denk dat hij nooit aan spelen toe zou komen. Dus bijna nooit de beste 11 zou halen, terwijl de Euro onder 21 nu ook de kwalificaties voor de Olympische Spelen zijn, geldt misschien ook voor Frimpong. 

Ja toen ik dat las over het jeugd EK snapte ik ook why Hartman met Jong mee mag. Alleen als je dan de naam Blind leest denk ik er toch het zijne van.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja toen ik dat las over het jeugd EK snapte ik ook why Hartman met Jong mee mag. Alleen als je dan de naam Blind leest denk ik er toch het zijne van.

Ik niet echt, iemand moet dan toch nog het bankie proberen te vullen?

Geplaatst

Huh, geen Hato?

o grapje is al gemaak, ga ik even hier de boot in. 🚤 

bewerkt door La Pulga