Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wieffer als Nederlandse hoogtepunt. Voor de rest weer typisch dat Nederland 1 helft redelijk speelt en volgens kansloos afgedroogd wordt.

Maar wel genoten van Modric. Wat een speler is dat. :classic_love:

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
8 uur geleden zei Geppiej:

Op zondagmiddag om 15:00 uur. ;c

Wij hebben kaartjes :-D Dacht nog een keer Modric zien maar ik kan gaan oefenen op de wave :cab: 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Vitesse88:

Wij hebben kaartjes :-D Dacht nog een keer Modric zien maar ik kan gaan oefenen op de wave :cab: 

Gewoon één keer als enige geluid maken tijdens de wedstrijd, dan hoort heel MU precies op welke stoel je zit.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Thierryvane:

En dan speel je zondag nog voor plek drie of vier. Moet je zin in hebben. :cab: 

Klein ‘corona-uitbraakje’ of ‘voedselvergiftiging’ doet wonderen joh. Gewoon reglementair 3-0 opschrijven en die gasten kunnen lekker op vakantie ;c.

Ohnee, Koeman vond het een belangrijke pot ter voorbereiding op de EK kwalificatie. Denk dat die spelers daar toch heel anders over denken :-D

Geplaatst

Idd stuur iig Ake en Dumfries (Ja toch maar @Vitesse88  ;) ) naar huis aub.

Wel een hele fijne eerste helft gezien van beiden landen. Jammer van de verlenging, want dat had me liever bespaard gebleven.

Geplaatst

Een goede eerste helft en de tweede helft was Kroatië beter. Gakpo die een domme overtreding maakt en daardoor komen ze gewoon terug in de wedstrijd. Het is jammer om weer geen prijs te pakken.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Een goede eerste helft en de tweede helft was Kroatië beter. Gakpo die een domme overtreding maakt en daardoor komen ze gewoon terug in de wedstrijd. Het is jammer om weer geen prijs te pakken.

Jij moet analist worden.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je gaat je inmiddels toch wel serieus afvragen of we dat EK wel halen :cab:

Dat moest sowieso al. Griekenland en Ierland zijn op zijn minst aardige tegenstanders, waar je met een vroege rode kaart zeker een doffer op kan lopen.

Maar goed, Frank de Boer terug?:classic_laugh:

Geplaatst
1 minuut geleden zei himan:

Dat moest sowieso al. Griekenland en Ierland zijn op zijn minst aardige tegenstanders, waar je met een vroege rode kaart zeker een doffer op kan lopen.

Cocu en Van Bronckhorst zijn eerst nog aan de beurt. Daarna tappen we uit het nieuwe vaatje; Steijn, Penders. Misschien Jans nog wel. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei himan:

Ja dat bedacht ik me ook na mijn post. 

Iedereen weet dat we geen ploeg hebben waarmee je dit soort landen van de mat veegt. Maar er zit gewoon echt helemaal niets in, ook de zogenaamde ‘kroonprinsen’ laten zelden iets zien. 

Dat Koeman geen geweldenaar is kunnen we wederom wel weer concluderen. Maar met het Nederlandse trainersgilde zou ik ook oprecht niet weten wie er dan wel (weer) iets van kan maken.