Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had :-D

20240702-184759.jpg

Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben ;e

bewerkt door Urbeto

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
18 uur geleden zei FlyD:

U vraagt, wij draaien.

De bovenste lijn met 'gemiddeldes' is obv van al zijn interlands (vanaf 2015), dus clubvoetbal heb ik er uit gefilterd:

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_49.thumb.png.1b85d0340d41078ab556a309620323fa.png

corners tellen blijkbaar niet mee als 'cross'.

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_34.thumb.png.26e65188edac9c36e5a16b918a16c13b.png

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_17.thumb.png.0f98a70d42f1f543ba46ac6e47bcb2eb.png

Schermafbeelding2024-07-03om13_56_56.thumb.png.d00545cd4f474e20d32f662cc7f9e658.png

Ter vergelijking heb ik in spoiler hetzelfde verzameld voor Kai Havertz (ik vermoed zijn rol en de van Memphis het beste te vergelijken zijn van alle spelers op dit EK).

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-07-03om14_03_49.thumb.png.3374f1fca0f9e91b4c66d41c713b9b7e.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_34.thumb.png.a6a20934d0a47d8ea71e75c4d47539a4.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_22.thumb.png.a5a0517739838a1c94ddc0f304eef966.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_06.thumb.png.a1ed1adaf1a764053b9553fdec359948.png

Ah, attribuutloos kijken! :D 

De statistieken laten toch wel zien dat hij een zaadpot speelde tegen Roemenië, waarover ik het eens wat met @Elsjorro1990. Het laat ook niet direct zien dat hij anderen beter liet voetballen, al worden loopacties niet meegenomen hier.

bewerkt door Titan

Geplaatst

Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Chiemel:

Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn 

Door de strot duwen en anders afhaken

Geplaatst
15 minuten geleden zei Chiemel:

Die 1,5 u voetbal kijken er gewoon door drukken natuurlijk, en anders later aansluiten! :D 

Geplaatst
18 uur geleden zei Thierryvane:

Laatste keer Nederland Turkije zat ik in het stadion. Leuk potje met een goal van ons Guus.

2024-07-0314_34_14-OnsOranje.png.ea11a39ad70ce818389737d5d6d15e0c.png

Je zou bijna vergeten dat die gekke Guus Til gewoon interlands achter z'n naam heeft staan :D

Geplaatst
40 minuten geleden zei Urbeto:

Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had 

20240702-184759.jpg

Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben 

Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kelvin:

Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje.

Vanuit Istanbul vlieg ik naar Rotterdam, dus misschien haalt Feyenoord de finale wel :D

Geplaatst

Zijn jullie ook niet bang dat zaterdagavond na 23:00 het hele land in de fik staat? Ongeacht wie het gaat doen hoor.

Geplaatst
Zojuist zei Titan:

Ik ga langs de doorgaande weg een kraampje neerzetten waar ik claxonvloeistof verkoop. Wie weet helpt het.

Moet er niet aandenken, Turpin fluit dan af en dan 17 miljoen Nederlanders die dan op een toeter gaan drukken. 

Misschien kan ik dan wel naast jou een kraampje neerzetten met oordopjes.

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Zo'n tyfus scheidsrechter dit :-D

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat die man nog mag fluiten. 

Hij heeft Nederland drie keer gefloten en Nederland won al die wedstrijden :P 

Geplaatst
43 minuten geleden zei delichris:

Hij heeft Nederland drie keer gefloten en Nederland won al die wedstrijden :P 

Met die statistiek kunnen we helemaal niets.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Klopt. Jullie liggen er al uit.

Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Aaron21:

Als je deli vervelend vind kan ik je altijd nog het nummertje doorsturen van degene die deli laatst in elkaar heeft gebeukt op de TT hoor.

Geplaatst
45 minuten geleden zei Aaron21:

Je maakt het me makkelijk.

@La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap.

Geplaatst
3 minuten geleden zei delichris:

Je maakt het me makkelijk.

@La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap.

Laten we het gewoon maar weer over voetbal hebben chris, daar is dit topic voor bedoeld.