Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De Ligt je beste CV noemen. Dan ga je je afvragen hoeveel PFAS eieren mensen eten tegenwoordig. 

Hop. 3-1. Die gouden beker kunnen ze alvast opmaken voor ons

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
12 minuten geleden zei cimbomcu:

Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. 

Gravenberch heeft nu twee/drie potjes leuke dingen laten zien. Over een hype gesproken. Laat hem dit een heel seizoen doen en we praten verder.

Reijnders (y)

bewerkt door Thierryvane

Geplaatst
1 minute ago, Thierryvane said:

Gravenberch heeft nu twee/drie potjes leuke dingen laten zien. Over een hype gesproken. Laat hem dit een heel seizoen doen en we praten verder.

Reijnders (y)

Inderdaad. Voetballend was ook nooit echt het probleem bij Ryan. Vooral mentaal. Dat verander je niet zo snel en zomaar. Laat het inderdaad maar eens een heel jaar zien nu. Dan praten we verder. 

Maar goed. Weggedaan door Ajax. Weggedaan door Bayern. Bij Liverpool nu pas echt op niveau. Alleen Cim weet het beter. 

Geplaatst
12 uur geleden zei timpy00:

Ik zou je beste cv ook niet opstellen inderdaad.

Beste cv. We hebben een GROOT probleem.

Geplaatst

Liep ie weer hoor. Annie Friesinger. Was weer lekker op tijd om die voorzet te blocken maar gelukkig zou hij zéker geen hands maken.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
1 minuut geleden zei Magikarp:

Liep ie weer hoor. Annie Friesinger. Was weer lekker op tijd om die voorzet te blocken maar gelukkig zou hij zéker geen hands maken.

Jajajajaja handjes op de rug :D

Geplaatst

Waarom nou altijd wisselen na 60 minuten als het goed gaat. Laat lekker staan, momentum nu helemaal kwijt

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thomassje123:

Waarom nou altijd wisselen na 60 minuten als het goed gaat. Laat lekker staan, momentum nu helemaal kwijt

Omdat het een oefenwedstrijd is. Wel mooi dat Koeman dat ook gewoon zegt vooraf met z'n "Ik wil Brobbey dinsdag zien" ipv te doen alsof de spelers/staf iets geven om de Nations League. 

Geplaatst

Ik zou wel het wel geinig vinden als Jurien het shirt van Quenten aangedaan heeft en vice versa:-D

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arezo:

Ik zou wel het wel geinig vinden als Jurien het shirt van Quenten aangedaan heeft en vice versa

Zou in clubverband wel leuker zijn. Dat Quinten ineens tegen City linksback speelt.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Haha moest hier ook net aan denken. Die heeft het voorlopig wel even verbruid denk ik. Wellicht ook een goeie wake up call voor de mensen (onder wie ikzelf) die op het EK liever De Ligt hadden gezien dan De Vrij. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Arles:

Haha moest hier ook net aan denken. Die heeft het voorlopig wel even verbruid denk ik. Wellicht ook een goeie wake up call voor de mensen (onder wie ikzelf) die op het EK liever De Ligt hadden gezien dan De Vrij. 

Als je buitenlands voetbal kijkt weet je dat dit pertinente onzin is.