Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst

En waarom kon Koeman niet al doorselecteren voor het EK? :D

Je zou er nog bijna vertrouwen in krijgen zo. Die bal Gravenberch was lekker zeg :<

Geplaatst

Heb wel altijd het gevoel bij hem dat als hij een sprintje trekt het in beide hamstrings tegelijk schiet.

Geplaatst

Oei.. gejynxt. Haha en weer De Ligt :-D

Dat vind ik overigens niet oprecht grappig voor hem. Maar je gelooft het toch bijna niet. 

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Nou De Ligt komt er denk ik niet meer in voorlopig. Alhoewel ik altijd nog liever heb dat er een foutje in de opbouw wordt gemaakt dan dat er een verdedigende fout aan vooraf gaat

Geplaatst
Zojuist zei aron24:

Thanks Matthijs

Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. 

Geplaatst
Zojuist zei Geppiej:

Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. 

Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. 

Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op

Geplaatst

Komaan jongens. Niet opgeven!

(Hahahahaha)

Geplaatst
Zojuist zei aron24:

Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. 

Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op

Ja eens hoor. Maar vond Duitsland wel makkelijker voetballen, zonder echt heel gevaarlijk te worden. 

Aan de andere kant als Dumfries gewoon normaal kopt op doel en Simons die enorme kans gewoon afmaakt dan sta je 3-0 voor. Vind ik persoonlijk net zulke grote fouten als van de Ligt.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Geppiej:

Was niet Virgils man, kan me voorstellen dat je niet zou verwachten dat je teamgenoten hem daar zo vrij laten. Maar hij had wel beter om zich heen kunnen kijken ja. 

Geplaatst

Dit is het antwoord op de vraag waarom je Brobbey ook een kans moet geven en niet alleen Zirkzee.