Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst

Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo.

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

Poh, domme actie van Virgil zeg. Streng gestraft, maar allebei niet onterecht denk ik zo.

Die eerste wel toch? Blijft een domme overtreding, maar goed.

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rogier.:

Gewoon héél dom. Duidelijk frustratie.

Geplaatst
1 minuut geleden zei aron24:

Gewoon terecht 2x geel. Gewoon een oliedomme speler af en toe Van Dijk. Ik vind hem bij Nederland ook heel vaak slecht spelen.

Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten :D Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart.

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

Misschien moet ik de dubbele ontkenning voortaan achterwege laten, want zoals ik al zeg vind ik het ook 2 terecht gele kaarten :D Zijn alleen genoeg situaties waarbij de scheidsrechter een speler spaart.

Ik haakte vooral aan op streng. :D

Geplaatst
11 minuten geleden zei Lenstra:

Nou ja, professionele dan  maar die kunnen ook goor zijn. 

Zit weinig aggressie in toch? Ook weinig kans op een blessure. Niet erg gemeen. Maar wel vervelend voor Maalen die hem gewoon al kwijt is. 

Geplaatst

Dumfries als aanvoerder is zeker een absoluut dieptepunt in de geschiedenis van het Nederlands elftal. Hopelijk snel een nieuwe bondscoach.

Geplaatst

Ik ben stiekem wel blij dat Van Dijk geschorst is tegen de Duitsers. Wil hem al langer uit het elftal hebben, omdat hij veel fouten maakt en we het materiaal hebben om door te selecteren. En Koeman zou hem uit zichzelf nooit ernaast hebben gezet. Benieuwd hoe het duo De Vrij - Van de Ven staat, met Maatsen op links. 

Geplaatst
13 uur geleden zei Tim':

Jong Oranje is maandag pas toch? Ik heb een kaartje dus zou jammer zijn als ik nu nog op de fiets moet springen om het te redden.

Banzuzi! 

Geplaatst

Reactie van Van Dijk op die eerste gele kaart is wel weer aanvoerder-onwaardig. Lijkt wel alsof men in het voetbal niet meer weet wat wel en niet respectvol is. Hij komt schreeuwend met armen wijd aan gesprint en gaat door met roepen als de scheidsrechter zich omdraait. Jammer dat we in de week van de scheidsrechter maar liefst 2 toonbeelden uit de Nederlandse voetballerij hebben die laten zien hoe het níét moet. Hoe moet de jeugd dit wel niet opvatten?

Geplaatst
3 uur geleden zei FlyD:

Banzuzi! 

Hij speelde eergisteren tegen Mexico zag ik. Hopelijk krijgt hij maandag ook nog minuten.

Geplaatst

Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato

Geplaatst
59 minuten geleden zei Beppu:

Het gaat hier de laatste tijd veel te weinig over de leeftijd van Hato. Wat is die gozer jong hé. Wat een talent! Hato hato hato

Ik begin met de dag en week, steeds vaker te twijfelen of jij niet gewoon Ajax fan bent ipv Feyenoord.....:D;c:t: