Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei Kyrill:

@timpy00 was een grap,Van der Wiel. Er was laatst bij een spelletje hier vraag, over actieve spelers,en @Urbeto kwam met Van der Wiel,op de proppen:cheer:

Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. 

Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag.

• Antwoorden 9,3k
  • Weergaven 366,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

• Maar als je niets hebt gezien en er niets aan gemist hebt, kun je in het vervolg ook beter niet posten, want je hebt overduidelijk niets toe te voegen.

• Haha Jut en Jul entering the chat.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Urbeto:

Je wees mij er afgelopen week in PM op dat ik jou steeds 'zoek', maar heb je nu misschien door dat je een ander iets verwijt waar je jezelf dubbel en dwars schuldig aan maakt? En ga je nu niet verschuilen achter 'dat het maar een grapje was', want om aan dat label te voldoen moet het op z'n minst enigszins komisch zijn. 

Tim zegt het al terecht; ik heb op 25 oktober een vraag verkeerd gelezen en je hebt het er een maand later nog over alsof ik daadwerkelijk dacht dat Van der Wiel nu nog actief is. Kleutergedrag.

Hij leest dit toch niet, want je staat op de negeerlijst. 

Ah nee, wacht. :mrgy:

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Tegen Spanje dus in de kwartfinale van de Nations League. Dat wordt zonder spuug en met aanloop, ben ik bang ;c 

Geplaatst

Makkie:-D maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden.

bewerkt door himan

Geplaatst
16 minuten geleden zei himan:

Makkie maar goed hopelijk kan je het thuis nog spannend houden. Dan weet je maat nooit. Zo groot is het verschil nu ook niet dat het 8-0 gaat worden over twee wedstrijden.

Oke, Dick

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
1 uur geleden zei Kelvin:

Oke, Dick

Ja, zoiets probeerde ik ook. :-D

Geplaatst

Loting voor de WK-kwalificatie is zojuist geweest. Is voor Nederland überhaupt nog niet duidelijk in welke poule ze komen, want hangt af van het resultaat tegen Spanje in de kwartfinale van de Nations League.

Bij winst tegen Spanje tegen: Turkije, Georgië en Bulgarije
Bij verlies tegen Spanje tegen: Polen, Finland, Litouwen en Malta

Poulewinnaars gaan naar het WK, maar daarna zijn er nog play-off routes voor ploegen die 2e zijn geworden óf het goed hebben gedaan in de Nations League. Die regels zijn bijna ondoorgrondelijk haha. Maar bij deze loting zou je bijna denken dat het gunstig is om van Spanje te verliezen (wat überhaupt een grote kans is). Die route is wel makkelijker om direct poulewinnaar te worden.

Geplaatst

Valt wel mee hoor, als je gewoon eerste in je poule wordt. :cab:

Je moet door beiden gaan, maar Turkije kan iets vervelender dan Polen. Zeker in combinatie met Georgië en Bulgarije. Terwijl in die andere poule alleen Finland zit die nog iets kan doen. 

bewerkt door himan

Geplaatst

Wat heeft de UEFA er toch weer een fantastisch gedrocht van gemaakt, Maar we krijgen er wel weer een paar nietszeggende Nations League-kwartfinales bij, dat is fijn natuurlijk!

Geplaatst
50 minuten geleden zei delichris:

Depay weer in de voorselectie. Hopelijk wordt hij geselecteerd en dat hij gaat scoren, want Brobbey en Zirkzee bakken er niets in Oranje.

Ik snap niet dat Koeman 4-3-3 blijft spelen terwijl we geen spits van niveau hebben en omkomen in de goede middenvelders. 

Ga 4-4-2 spelen met Gakpo en bijvoorbeeld Kluivert of Malen in de spits. Kan je op het middenveld al je toppers laten starten: 

-----------------------------------Verbruggen

Dumfries------De Vrij----------------------V Dijk------------Ake

--------------------------------Gravenberch

--Reijnders-------------------------------------------De Jong

--------------------------------Xavi

-----Kluivert-----------------------------------Gakpo

Geplaatst
9 minuten geleden zei Vitesse88:

Geen Flamingo en Steijn blijft toch wel echt bijzonder. 

Het is maar een voorselectie, dus je kan wel namen toevoegen, maar beiden vind ik niet zo gek. Er zijn ruim voldoende goede opties, wie zou er dan uit moeten in de uiteindelijke selectie? Ik vind het eerder vreemd dat een Emegha niet voorgeselecteerd is (zoals met Dallinga vorig seizoen bijvoorbeeld), je hebt alleen Brobbey in de spits.

Edit: ik ben echt blind, Depay is letterlijk een optie :D 

bewerkt door Rogier.

Geplaatst

Los van andere opties die er mogelijk (niet) zijn, had ik niet per se verwacht dat Malen erbij zou zijn. Had nou niet het idee dat Koeman helemaal fan van hem was en heeft bij Villa nog maar 1x in de basis gestaan.

Geplaatst

Hoe was jullie ‘wel speler X en niet speler Y????’-dag?

Sem Steijn had er misschien bij gemoeten gezien het seizoen dat hij draait, maar aan de andere kant denk ik niet dat hij beter is dan de middenvelders die nu zijn geselecteerd. Depay er weer bij ook prima, doet het naar ik begrijp prima in Brazilië en het is niet zo dat we omkomen in de wereldspitsen. Een échte topper is het niet, maar ik vind dat hij lang niet zo slecht is als sommigen lijken te vinden. 

Geplaatst

Meest opvallend vind ik nog wel dat Givairo Read zelfs niet bij Jong Oranje zit.

Geplaatst
23 uur geleden zei Boppah:

Ik snap niet dat Koeman 4-3-3 blijft spelen terwijl we geen spits van niveau hebben en omkomen in de goede middenvelders. 

Ga 4-4-2 spelen met Gakpo en bijvoorbeeld Kluivert of Malen in de spits. Kan je op het middenveld al je toppers laten starten: 

-----------------------------------Verbruggen

Dumfries------De Vrij----------------------V Dijk------------Ake

--------------------------------Gravenberch

--Reijnders-------------------------------------------De Jong

--------------------------------Xavi

-----Kluivert-----------------------------------Gakpo

Dit kun je toch ook gewoon in een 433 zetten? Met Xaxi op rechts, Kluivert als een soort valse spits en Gakpo vanaf links.

Geplaatst
6 uur geleden zei Oerlie:

Dit kun je toch ook gewoon in een 433 zetten? Met Xaxi op rechts, Kluivert als een soort valse spits en Gakpo vanaf links.

Persoonlijk vind ik Xavi op rechts stukken minder (in Oranje dan) en Kluivert is in deze opstelling een soort valse spits. 

Waarom vast blijven houden aan 4-3-3?