Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 674
  • Weergaven 7,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] [B]Januari 2014[/B] Het is inmiddels al een paar weken geleden sinds het noodlot toesloeg. Langzaam probeer ik de dingen weer op te pakken zoals ze waren. Natuurlijk gaat dat niet altijd even makkelijk en word ik nog steeds dagelijks geconfronteerd met het gemis maar dat zal altijd blijven. Op school ben ik er niet helemaal bij met mijn hoofd maar ik kan me helemaal verliezen in het voetbal. Heerlijk even nergens aan denken en even me zorgen vergeten. Wel loop ik nu tegen een probleem aan waar ik best wel mee zit want ik zie mijn moeder en zusje nu amper. Het zou allemaal een stuk makkelijker zijn als het voetbal wat dichter bij huis zal zijn. Thuis besluit ik het onderwerp eens aan te kaarten. 'Mam ik kan 2 dingen doen. Of ik kom dichter bij huis voetballen of ik moet naar een gastgezin die dichter bij de club woont maar dat laatste zie ik niet zo zitten.' Duidelijk is dat ik het op deze manier niet lang ga volhouden. --------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Messidona; slechter kan inderdaad niet. hopelijk komt er toch over een tijdje nog iets positiefs uit. @Niejo101; het is inderdaad de vraag hoe Jesus dit gaat verwerken @komodo25; die stap zou denk ik nog wat vroeg zijn geweest en die stap is nu voorlopig wel even uitgesloten. @Vlonkie; daar heb je helemaal gelijk in toch is het voor een jongen van 13 op dat moment die toen nog zorgeloos kon leven de enige droom;) @DeJarnoxD; Jesus zal door moeten dat is uiteindelijk denk ik ook wat zijn vader wil ;)
Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] [B]Februari 2014[/B] Na lang twijfelen en veel praten met familie ben ik tot de conclusie gekomen dat het voor mezelf beter is om toch maar een club dichter bij huis te vinden. Maar eerst moet ik ook Feyenoord er nog van op de hoogte brengen en als ik iets lastig vind is dat het wel. Na de wedstrijd tegen Ajax onder 15 die word gewonnen met 3-2 met de winnende van mijn voet besluit ik dat dit het moment is. 'Cor heb je misschien even?' [B]'Natuurlijk jongen mijn kantoor?'[/B] 'Lijkt me een goed idee' [B]'Wat is er waarover je me wilt spreken?'[/B] 'Zoals u weet is er de laatste tijd privé best wel wat op me af gekomen. En ik heb het er moeilijker mee dan dat ik misschien laat blijken.' [B]'Dat is ook niet zo gek voor iemand van jou leeftijd. Je weet dat je altijd op mij kan rekenen als je ergens mee zit.'[/B] 'Dat weet ik en daarom wil ik u ook als eerste vertellen dat ik het allemaal niet meer trek qua reizen. Ik zie mijn moeder en mijn zus heel weinig en dat is gelijk het probleem. Natuurlijk ben ik trots en blij dat ik hier speel maar ik denk dat het voor mezelf beter is als ik wat dichter bij huis ga voetballen.' [B]'Alleen jij weet wat goed voor je is jongen. Ik kan nu wel een heel lulverhaal gaan ophangen dat je hier voor je ontwikkeling zou moeten blijven maar het sociale aspect speelt hierin een belangrijke rol. Ik wil je wel introduceren met clubs bij jou in de buurt als je dat zelf ook wil?'[/B] 'Nou ik ben blij dat u zo reageert. Eerlijk gezegd heb ik er zelf ook al over nagedacht en zijn er eigenlijk maar 2 clubs waar ik volgend seizoen naar toe zou willen qua afstand.' [B]'Ik weet genoeg jongen. Ik ga het voor je regelen. tot die tijd hoop ik dat jij je volledig inzet voor ons.'[/B] 'Dat lijkt me niet meer dan logisch meneer.' -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @komodo25; qua afstand en reizen zijn het er maar 2. een beetje topografie en je kan ze zelf wel raden ;) @Vlonkie; echt een dilemma was het niet maar je moet er toch voor zorgen dat jullie als lezers nog wat te raden hebben ;) @Messidona; zeker wel toevallig ook 2 clubs die ook goed met talenten zijn @DeJarnoxD; op den duur is het voor de carrière van Jesus beter om dichter bij huis te voetballen thnx voor jullie reacties weer. nog een aantal dagen en dan kan ik eindelijk ook in game gaan beginnen.
Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] 'Jesus het is heel simpel. Ik volg je al sinds mijn tijd met Bayern München en ik was toen al onder de indruk van jou kwaliteiten als spits. Ik wil je koste wat het kost hier hebben en jou in de toekomst aan mijn selectie toevoegen. Als jij niet in 2017 bij in ieder geval JONG zit dan is dat alleen te wijten aan blessures' Inmiddels is het Mei 2014 en heb ik gesprekken gehad met meerdere clubs. Bij 1 club was het gevoel gelijk goed. Dat kwam mede door de hoofdtrainer zelf die een duidelijk plan voor mij klaar had liggen. maar er zijn natuurlijk meerdere afwegingen die bij mijn keuze kwamen kijken. speelt de ploeg op kunstgras of niet ? ik speel het liefst op echt gras dus ook daarin had deze club een streepje voor. Hoe zijn de supporters? Niet om het één of ander maar als ik bij Feyenoord had gehaald dan had ik misschien wel de beste supporters achter mij staan. Deze club heeft wat dat betreft ook de supporters die daar in mijn ogen het dichts bij in de buurt komen. Mijn keuze is dus gevallen op FC Utrecht. Qua ligging ideaal want met het openbaar vervoer ben ik met 45 minuten op de plek van bestemming. En om maar gelijk de woorden van de hoofdcoach serieus te nemen. Ik kan niet wachten op het moment dat ik bij JONG kan aansluiten om te ruiken aan het betaalde voetbal. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Messidona; ik heb er lang over getwijfeld inderdaad of het Zwolle of Utrecht werd. Bij deze keuze had ik een beter gevoel want voor het verhaal kan ik meer kanten op vind ik zelf @komodo25; Almere was ik met Edson mijn vorige spelers novelle al begonnen dus die viel af. Amsterdam zal het gezien de geschiedenis niet snel worden @DeJarnoxD; was inderdaad een mogelijkheid geweest @Vlonkie; een goed gesprek is nooit weg en utrecht is ook geen misselijke club om door te breken. @Niejo101; verkeerd gegokt dan ;) de club is nu dus bekend. Ik zal voordat ik aan de game begin nog 1 update plaatsen en dan kan ik eindelijk echt aan de slag gaan. thnx voor jullie reacties weer
Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] 'Jesus fix seizoenskaarten dan voor ons we zijn je klasgenoten' Het is inmiddels Mei 2017 en het is bekend geworden dat ik volgend seizoen met de A selectie mee ga trainen. Wedstrijden zullen er voorlopig nog niet in zitten maar het feit dat ik mee mag trainen geeft aan dat ik op de goede weg ben. Op school ben ik nu helemaal de populaire jongen en ieder wil wel wat van me. Ik geniet van de aandacht maar kan het allemaal ook makkelijk van me af zetten want ik ben er namelijk nog niet. Sinds ik bij FC Utrecht speel ben ik elke thuiswedstrijd gaan kijken en daarbij heb ik vooral gekeken naar Haller. Wat een geweldige spits is dat zeg. Fysiek sterk , technisch vaardig en als spits erg compleet. Helaas is al bekend dat hij vertrekt naar Eintracht Frankfurt en dus kan ik niet veel meer van hem leren. Komende zomer ga ik niet op vakantie. Ik ga voor mezelf trainen om zo misschien met een voorsprong aan de voorbereiding te beginnen. Hopelijk werpt het zijn vruchten af ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Messidona; ik vind utrecht wel iets hebben inderdaad. Pec zou leuk zijn geweest maar je krijgt niet vele info uit een beloften competitie. daarom leek de jupiler league met doorgroeimogelijkheden me beter @komodo25; er gebeurd inderdaad altijd wel iets bij de FC @DeJarnoxD; thnx @Niejo101; thnx ;) @Vlonkie; met erik ten hag aan het roer is er ook nog eens erg leuk voetbal in gekomen thnx voor jullie reacties. Vanaf nu zal ik wat langere updates gaan plaatsen