Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 674
  • Weergaven 7,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind dat je het tot zover boeiend weet te vertellen. Ik houd wel van deze schrijfstijl en ik ben oprecht benieuwd wat het verhaal allemaal gaat brengen.

Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] Daar waar al mijn klasgenoten vakantie gaan vieren is het seizoen voor mij alweer begonnen. Ondertussen draait de voorbereiding op volle toeren en ben ik door Erik Ten Hag ingeschreven voor de kwalificatierondes van de Europa League. Ik ben 1 van de 5 aanvaller maar weet ik heel goed dat ik er bij zit omdat Makienok langdurig geblesseerd is. Ook is Labyad tijdens de voorbereiding geblesseerd geraakt en ook hij ligt er bijna 6 maanden uit. Voor Jong Utrecht heb ik mijn 1[SUP]e[/SUP] goal te pakken. Ik mocht invallen tegen Jong FC Groningen en wist in het half uurtje dat ik kreeg 1 keer te scoren. Een paar dagen later speelde het 1[SUP]e[/SUP] de heenwedstrijd in de 2[SUP]e[/SUP] kwalificatieronde van de Europa League ik zat niet bij de selectie en ik had er ook geen rekening mee gehouden. Op de vrijdag training na deze wedstrijd kreeg ik te horen dat ik bij de A selectie zat voor de oefenwedstrijd tegen Olympiakos. Dit was de grootste tegenstander in de voorbereiding en ik was blij dat ik er bij zat. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @komodo25; voorlopig moet Jesus zich maar gaan bewijzen. voor de spitspositie zijn aardig wat gegadigden namelijk. @Vlonkie; Hopelijk pakt het allemaal ook positief uit. @ElMarcos; thnx top dat je er bij bent ;) @Niejo101; Alleen talent is niet genoeg je moet ook hard werken @Chimpa; Tof dat je er bij bent @DeJarnoxD; het is van jongs af aan de droom van Jesus nu die zo dicht bij is moet hij die stap extra zetten. @Messidona; Het is te hopen van wel Het spel is nu officieel uit en dus ook de Editor zodat ik eindelijk aan mijn game kon gaan beginnen. ik heb een speler aangemaakt die uit kan groeien tot international als het allemaal mee zit binnenkort zal ik hier ook een screentje van posten. THNX voor jullie reacties weer
Geplaatst

Prachtige novelle tot dusver... Heftig zeg van zijn overleden vader :( Heel goed bezig. GZD!! _O_

Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] Er werd gelijkgespeeld maar voor mij was deze dag onvergetelijk. Ik mocht invallen en ook hier was ik gelijk trefzeker. Na een vrije trap van Rico Strieder stond ik bij de 2[SUP]e[/SUP] paal vrij om de bal er in te schieten. Na de wedstrijd opende ik mijn snapchat en daar stroomden de felicitaties binnen. Eind Juli speelde ik weer mee met Jong. Het was een oefenwedstrijd tegen Noordwijk die met 11-0 werd gewonnen. Met 1 goal en 1 assist had ik een aandeel in deze wedstrijd maar het kan me maar niet snel genoeg gaan. Laat die competitie maar beginnen. Ondertussen is FC Utrecht doorgedrongen tot de laatste kwalificatieronde van de Europa League waarin Olympique Marseille de tegenstander is. Een wedstrijd waar ik hoe dan ook bij ga zijn. Waarschijnlijk niet als speler maar dan zeker toch als toeschouwer. In de laatste test voor de 1[SUP]e[/SUP] competitie wedstrijd mag ik 45 minuten meedoen en kom ik opnieuw tot scoren. Ik heb het gevoel dat ik straks wel gewoon basiskracht ben bij Jong maar omdat spelers die bij de A selectie aansluiten wedstrijd ritme op moesten doen heb ik naar mijn idee even plaats moeten maken. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Messidona; Het ziet er in ieder geval stabiel uit nu ervaring opdoen in de jupiler league is op 16 jarige leeftijd prima een screentje volgt hier onder. @Niejo101; met een doelpunt tegen de beste tegenstander kan jesus ook best tevreden zijn @komodo25; inderdaad nu de lijn doorzetten @Vlonkie; Jesus heeft zich in ieder geval laten zien aangezien het de voorbereiding is valt er nog weinig over te zeggen @DeJarnoxD; met zulke ervaringen komt die groei er uiteindelijk wel @Patje!; een prima debuut die groei kan nu mooi gemaakt worden @Kyrill; tof dat je er bij bent. ik kijk er zelf ook eerst kritisch na de ene keer zullen jullie alleen wat flitsen van wedstrijden te lezen krijgen en dan weer wat dingetjes buiten het voetbal om [CENTER] [img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a08591f442a7/5a08591f3b8a7-jesus_stats.png[/img] hier nog de screen van Jesus als jullie nog tips hebben zijn die natuurlijk altijd welkom en natuurlijk weer bedankt voor de reacties.[/CENTER]
Geplaatst

Mooi, die goede prestatie tegen Olympiakos zal heus niet vergeten worden. Met zo'n stats zou ik hem zelfs in het eerste meteen durven droppen!

Geplaatst

Zo, die attributen zijn nogal wat voor een 16-jarige! Zou me niks verbazen als je dit seizoen al in de hoofdmacht terecht komt. Vooral als je blijft scoren!

Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] In het Vélodrome hangt een geweldige sfeer. Tijdens de veld inspectie droom ik even weg. Het zal toch wat zijn? Eenmaal in de kleedkamer ligt daar een shirt voor mij klaar met rugnummer 53. We beginnen de wedstrijd erg goed en binnen 5 minuten maakt Dessers de 0-1 en staat het over 2 wedstrijden gelijk. En dat is de ruststand. Aan het begin van de 2[SUP]e[/SUP] helft mag ik van de bank af om me warm te lopen. Na een uur spelen raakt Bahebeck geblesseerd en roept Erik ten Hag mij bij zich. ‘Ben je klaar’ ‘Natuurlijk trainer ik kan niet wachten’ Mooi je komt naast Dessers en doe gewoon je eigen ding.’ Daar ging ik dan 16 jaar en mijn officiële debuut voor FC Utrecht in een Europese wedstrijd. In de 65[SUP]e[/SUP] minuut kregen we een strafschop tegen. Jensen wist de bal te keren. Vlak voor tijd viel er een bal tussen de 2 centrale verdedigers van Marseille in en ik zag mijn kans schoon. Ik nam de bal mee en het volgende moment lag ik op de grond. De scheidsrechter wees naar de stip en spelers kwamen uitbundig op mij af want dit kon wel eens de beslissing zijn. Willem Janssen wist de strafschop te benutten en nu moest Marseille er 2 maken. Het ging dus risico’s nemen en ik kreeg wat meer ruimte. Ik kon Dessers de diepte in sturen met een splijtende pass. Janssen was goed mee gelopen en Dessers wist hem te bereiken 0-3 en dat was de eindstand. We bereiken de groepsfase van de Europa League en ik heb daar zeker een belangrijke bijdrage aan geleverd. Ik word weg gehouden van de pers want de trainer vind dat er ineens wel erg veel op mij af komt. Dit neemt niemand me meer af. Mijn social media pagina’s ontploffen en overal verschijnen reacties met hartjes en worden als HELD. Een dag later en een beetje bijgekomen van was me allemaal is overkomen kijk ik met het team naar de loting. Villareal , Red Bull Salzburg en Lokomotiv Moskou blijken uit de koker te rollen. We hebben Marseille uitgeschakeld dus we zouden best wat kunnen bereiken denk ik bij mezelf. En op dat moment komt de trainer naar me toe. ‘Jesus je weet dat Cristophe gisteren geblesseerd is geraakt dus ik neem je op in de wedstrijd selectie voor komend weekend voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen.’ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Messidona; Ik zelf ook maar ik laat ingame alles bepalen door de assistent voor zo ver dat kan @Niejo101; dat zal top zijn maar voorlopig is Jesus nog afhankelijk van blessures anders is het gewoon vaste prik bij Jong @Vlonkie; dat zou mooi zijn maar eerst maar eens de eredivisie @komodo25; de eerste officiële minuten in bij de grote mannen zijn gemaakt @DeJarnoxD; op naar de volgende droom en dat is een vaste plek in de selectie. thnx voor jullie reacties weer
Geplaatst

Niet alleen maar doelpunten van Jesus' voet, maar ook in het voorbereiden van goals komt hij tot zijn recht :)

Geplaatst

Ohla, debuteren in het Stade Velodrome voor zoveel vorige Marseille supporters en dan nog een belangrijk aandeel hebben in de overwinning?! Mooier kun je het niet dromen! Utrecht gaat mooie tijden tegemoet met hem.

Geplaatst
  • Auteur
[CENTER][img]https://www.imgdumper.nl/uploads9/59f353aadffa6/59f353aad349d-jesus_banner.png[/img] In het Noord Lease stadion zie ik vanaf de bank dat Willem Janssen ons al vroeg op voorsprong zet helaas maakt Veldwijk er vlak na rust 1-1 van. Dessers zit niet in de wedstrijd en ik weet dat ik naast Nick Venema de enige ben die in de spits kan spelen. In de 75[SUP]e[/SUP] minuut is het dan eindelijk zo ver ik mag Dessers vervangen. Waarom hij de hele wedstrijd vrij onzichtbaar is merk ik in de tijd dat ik speel maar al te goed. De centrale verdedigers van Groningen zitten er kort op en ik kan vrij weinig brengen. Al met al een niet een best debuut maar ik ben er niet minder trots op. Morgen mag ik me melden op de KNVB Campus. Stadion De Goffert in Nijmegen. Met Jong Oranje treden we aan tegen Jong Macedonië. Ik zit op de bank en zie dat de jongen binnen een uur al met 4-0 voor staan. In de 66[SUP]e[/SUP] minuut mag ik ook hier mijn debuut maken. Al scoor ik hier wederom niet het is al met al toch een gedenkwaardig maand voor mij en ondertussen moet ik me ook weer op school gaan richten. Na de interland periode sluit ik me weer aan bij Jong. Ik had me er al op ingesteld en het is geen probleem. School is ook weer begonnen en er zijn met de club en school altijd duidelijke afspraken geweest. Als we niet doordeweeks spelen met FC Utrecht zijn we 1 doordeweekse dag vrij. Ik moet me dan gewoon op school melden. Ik vind het leuk om op school te zijn gewoon even onder de voor mij bekende mensen die me al kennen van voor mijn debuut voor FC Utrecht. Natuurlijk wil iedereen mijn verhaal aanhoren en ook bij elke andere leraar gaat het er over. Er is op school altijd 1 leraar geweest en die leraar heb ik ook dit jaar weer. Meneer is een fanatiek Ajax supporter en gezien mijn verleden bij Feyenoord en FC Utrecht wat toch niet de grootste vrienden van die club zijn denk ik dus ook dat hij me daarom moet hebben. Ik loop ook mijn eerste blessure op in deze periode. Tijdens de wedstrijd tegen Cambuur loop ik een hersenschudding op en sta ik 2 weken buitenspel. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/CENTER] @Vlonkie; echt een helden debuut was het natuurlijk geweest als Jesus de winnende had gemaakt maar klagen mag hij niet @komodo25; helaas niet maar al met al toch weet een stap gemaakt. @Niejo101; de voorbereiding is misschien nog wel belangrijker al blijft het natuurlijk lekkerder om te scoren. @Messidona; voorlopig zit Jesus even in de wacht maar je kan slechter debuteren. @Patje!; In ieder geval 6 extra wedstrijden in Europa thnx voor jullie reacties weer