Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 816
  • Weergaven 31,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn eerste kampioenschap in de Serie A. Hele selectie bestaat uit jongens uit de eigen opleiding. Seizoen 2029/2030

• Seizoen 4

• Emmerich.
    Emmerich.

Eindstand seizoen 2027/2028 Makkelijk seizoen gehad. Geen enkel verlies, veel doelpunten en de jonge spelers hebben zich goed kunnen ontwikkelen. Wel 'jammer' dat Sturm Graz zich niet heeft weten

Geplaatst

Eens proberen om de grootste club van Manchester te worden.

In de Vanarama North lukt het tot nu toe vrij goed. En dit in het 1ste seizoen.

image.thumb.png.6043ce6adccbc9069477ca1355535dc2.png

Geplaatst

Netjes met Bari?

Zelf met Den Haag een meer dan prima eerste seizoenshelft gedraaid. Overwinningen op PSV, Feyenoord, Utrecht en AZ en een puntje tegen Ajax. Helaas in de 3e ronde beker eruit geknikkerd door Heerenveen.

1pfkn7.jpg

Geplaatst

Helaas de koppositie niet kunnen vasthouden door een mindere periode. Wel knap tweede geworden. Het werd nog even spannend want we moesten op bezoek bij Feyenoord en Heerenveen kreeg het zwakke NAC thuis, maar we wonnen knap waardoor het resultaat van Heerenveen niet uitmaakte.

Ben benieuwd hoe ver ik in Europa kan komen. In de zomer sluiten Sinkgraven aan en ene Nicolas Benedetti (op aanraden van Van As). Alleen nog 1 of 2 versterkingen in de defensie.

2eld18l.jpg

edit

kreeg helaas een crash, maar gelukkig daarna 2-2 en heerenveen ook gelijk. dus alsnog CL in

bewerkt door Rossi

Geplaatst

5e93f1fd5e94c9a5c3c2d6db707bba3b.png

Seizoen 1. Meeste goals in de PL gemaakt met onze hyper-agressieve speelstijl, maar ook een ziek aantal tegendoelpunten geïncasseerd helaas :-D. Nu maar eens even investeren in de verdediging, wellicht dat er dan meer inzit.

Geplaatst

Eerste 3 seizoenen met Wolves...;) 

In het 3e seizoen de titel verloren door een overvolle kalender jammer genoeg (heeft wel een CL en FA cup opgeleverd ;d)

2081384777_WOLVESS1.thumb.PNG.b004f51f07561ee83b1652e6c6b7f48d.PNG167945986_WOLVESS2.thumb.PNG.8ba9bc1d975ac64aaf613d50f473abc2.PNG129765118_WOLVESS3.thumb.PNG.9a22473ad467535a8c736c7a72846dad.PNG

WOLVES S1.PNG

Geplaatst

Vierde seizoen in mn game, vorig jaar als promovendus op P7 gestrand, dit jaar is het ongekend spannond achter de gedoodverfde kampioen...

image.png.fdec4858260e377c6a9816656a0a13de.png

Geplaatst

Zeer welkom (en onverwacht) resultaat na een moeizame start van het seizoen in seizoen 2021/2022 met mijn Hertha BSC game.

HerthaAtletico60.PNG

Geplaatst

25ztks0.png

Gaat op zich wel goed, maar heb ook al een serie van 6 wedstrijden zonder zege gehad. Het is niet heel constant allemaal. Sunderland heeft 4 van de laatste 5 duels gewonnen...

Geplaatst
6 minuten geleden zei Satyr:

25ztks0.png

Gaat op zich wel goed, maar heb ook al een serie van 6 wedstrijden zonder zege gehad. Het is niet heel constant allemaal. Sunderland heeft 4 van de laatste 5 duels gewonnen...

Lekker. Ben zelf gisteren een game met Charlton begonnen. Sta samen met Peterborough bovenaan na 11 wedstrijden.

Geplaatst

Eerste ongeslagen seizoen in deze FM. Tijd voor een stap omhoog lijkt het.

b916c891d663e3cbc54b2bd139e36191.png

Geplaatst

Seizoen 2020/21, ik ben met Peterborough in de Premier League aangekomen. Ik heb al m'n transfergeld, in totaal tien miljoen, besteed aan het huren van Kagawa, plus wat wisselgeld aan het huren van Hoever (Liverpool) en Wober (Ajax). Wijndal (Juve) mocht wederom een jaartje gratis komen spelen. Dan heb ik een zeer stabiele selectie:

image.thumb.png.68dbffcd9f6ec0a8f814f5ebd4b36dd8.png

Met deze resultaten:

image.thumb.png.b02cd74a8fd3d9d2c1f2510e08c92e4f.png

Geplaatst

Wober is echt zeer solide in FM19 heb ik ervaren.

Enkel er nog maar mee gespeeld bij Ajax, maar toch. Was pijnlijke verkoop.

Geplaatst

n28akwydf.png

Seizoen 2 ook vlekkeloos verlopen, op naar de Bundesliga!

bewerkt door Superboeren

Geplaatst

Was inderdaad een aardig makkelijk seizoen. Maar vooral nog met huurspelers gespeeld omdat ik weinig budget heb, dus daar wil ik wel vanaf en het dan zo goed mogelijk doen in de Bundesliga. 

@Mordurette Haha ja inderdaad, zie het nu pas. Had zelf ook veel meer verwacht van Werder Bremen en Koln.