Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 894
  • Weergaven 41,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beschrijf je nou gewoon Feyenoord?     Clubs: Spurs, AC Milan, Panathinaikos, Schalke/Leverkusen..

• https://upcoming.nl/artikel/242214/16-voetbalvelden-op-verbijsterend-unieke-locaties-over-de-hele-wereld?uuid=242214.IWyXwlBhzOMBtfTA&utm_source=facebook&fbclid=IwAR11koeW7EtQUYyRcJaqSl_mhcgBq

• Dank voor het meedenken zat te twijfelen tussen Rapid boekarest, MTK en wisla krakow.   Het was een lastige keuze maar heb gekozen voor wisla krakow en hoop dat ik hun weer naar de Poolse to

Geplaatst

Alvast bedankt iedereen voor de vele suggesties. Straks mijn 3de seizoen volledig afronden en dan eens kijken welke save het word.

Geplaatst

ik ben nu bij fm19 begonnen met ajax zoals altijd eigenlijk.
Nu houd ik best wel van een kleine uitdaging, sta nu met ajax 6 punten lost van de nummer 2 en 10 los van de nummer 3 .
Voor een ander save game ben ik op zoek naar een club die best wel wat werk nodig heeft om weer terug aan de top te kunnen komen,
Hebben jullie ideeën?

Geplaatst
5 minuten geleden zei Whitewolf345:

Nu houd ik best wel van een kleine uitdaging, sta nu met ajax 6 punten lost van de nummer 2 en 10 los van de nummer 3 .
Voor een ander save game ben ik op zoek naar een club die best wel wat werk nodig heeft om weer terug aan de top te kunnen komen,
Hebben jullie ideeën?

Deportivo La Coruna, Real Zaragoza, Kaiserslauteren, Hansa Rostock, Portsmouth, Nottingham Forest, Auxerre, Sochaux, Parma, Modena

Helsingborgs, Steau Bucharest, Austria Wien, Rangers

Allemaal clubs die ooit grotere waren dan dat ze nu zijn en wel wat werk nodig hebben.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Whitewolf345:

Hebben jullie ideeën?

Deportivo La Coruña is, zoals hierboven al gezegd wordt, een leuke uitdaging. Kijk verder eens op onze site voor meer clubgidsen. Misschien zit er wat tussen ;)

Geplaatst
36 minuten geleden zei Whitewolf345:

Hebben jullie ideeën?

Saint-Etienne was in de jaren '60 en '70 toonaangevend, maar daarna afgezakt. Hele tijd in Ligue 2 gespeeld. Laatste 15 jaar weer in de Ligue 1 en heeft zich weer opgewerkt tot subtopper. Interessante club om, zeker met PSG, terug naar de Franse top te brengen. En heeft met o.m. Rijvers, Rep en Rob Witschge een leuke Nederlandse link. Recenter waren spelers als Matuidi, Guilavogui (eigen jeugd) en Payet er actief.

bewerkt door Hwb

Geplaatst

Denk er al een tijdje aan om eens een save te beginnen in Argentinië of Brazilië. Maar vind niet onmiddellijk een team, de ploegen die ik een beetje kennen behoren allemaal tot de top en wil wel een beetje meer uitdaging. Iemand suggesties voor een leuke save daar?

Geplaatst
9 minuten geleden zei W8er:

Denk er al een tijdje aan om eens een save te beginnen in Argentinië of Brazilië. Maar vind niet onmiddellijk een team, de ploegen die ik een beetje kennen behoren allemaal tot de top en wil wel een beetje meer uitdaging. Iemand suggesties voor een leuke save daar?

San Lorenzo? Speelt momenteel onderin mee. Of anders Belgrano?

bewerkt door Rossi

Geplaatst
  • Auteur
12 minuten geleden zei W8er:

Zijn wel hele lange competities, veel wedstrijden in bekertoernooien... Ask @Nom de Guerre die heeft ooit een carrière gehad met Temperley.

Geplaatst
13 minuten geleden zei W8er:

Colombia is ook leuk 

Geplaatst
8 minuten geleden zei komodo25:

Colombia is ook leuk 

Vorig jaar een journeyman gedaan waar ik in Colombia beland was. Vond die regels maar raar wat betreft het promoveren.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Mordurette:

Zijn wel hele lange competities, veel wedstrijden in bekertoernooien... Ask @Nom de Guerre die heeft ooit een carrière gehad met Temperley.

Heb ik ook al opgemerkt, gaan de seizoenen gewoon wat trager voorbij, gaan nu ook al tergend traag bij een normale competitie.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Rossi:

San Lorenzo? Speelt momenteel onderin mee. Of anders Belgrano?

Belgrano mss wel een goed idee, met Matti (ex-Anderlecht).

Geplaatst
27 minuten geleden zei W8er:

Vorig jaar een journeyman gedaan waar ik in Colombia beland was. Vond die regels maar raar wat betreft het promoveren.

Gaat inderdaad om het gemiddelde. Rare regels maar had er veel plezier zeker omdat de club die ik had niet standaard speelbaar is. En ik geen spelers ouder dan 23 kon opstellen 

Geplaatst

Na de Braziliaanse en Argentijnse competitie eens goed bestudeerd te hebben dan toch maar besloten om dit niet te doen. Te veel wedstrijden per seizoen waardoor het veel te traag vooruit zou gaan.

Zou nu eerder voor de Portugese competitie gaan. Weet iemand een leuke club daar? Geen top club.

Geplaatst
9 minuten geleden zei W8er:

Na de Braziliaanse en Argentijnse competitie eens goed bestudeerd te hebben dan toch maar besloten om dit niet te doen. Te veel wedstrijden per seizoen waardoor het veel te traag vooruit zou gaan.

Zou nu eerder voor de Portugese competitie gaan. Weet iemand een leuke club daar? Geen top club.

Boavista, begin deze eeuw kampioen geworden. Daarna weggezakt door financiën etc. Sinds een paar jaar weer op het hoogste niveau maar niet meer dan een anonieme middenmotor.

Braga, zitten al jaren net onder de top.

Geplaatst
  • Auteur
23 minuten geleden zei W8er:

Guimaraes (als ik het goed spel) is ook een leuke club met het nodige talent en mogelijkheden. Boavista is ook zeker een optie. Veel clubs hebben goede faciliteiten en jeugdopleiding. 

Geplaatst

Na mijn gesloopte save met Bolton ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging, wederom slaat de twijfel toe..

Leeds

Nottingham Forest

QPR

anderzijds lijkt mij een save met Sevilla of Leverkusen ook leuk. Jullie tips of ideeen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

Na mijn gesloopte save met Bolton ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging, wederom slaat de twijfel toe..

Leeds

Nottingham Forest

QPR

anderzijds lijkt mij een save met Sevilla of Leverkusen ook leuk. Jullie tips of ideeen?

Net een seizoen met Leverkusen gespeeld. Is veel mogelijk, meteen eerste seizoen al kampioen geworden. Met een op het oog simpele 4-3-3 met de punt naar achter. Bailey is een beest om AMR als hangende vleugelspits. Enige minpuntje, vind ik dan, is dat ze geen 2e elftal hebben. Wel een U19. 

Geplaatst
2 uur geleden zei W8er:

Madeira

Geplaatst
17 minuten geleden zei Karlo:

Net een seizoen met Leverkusen gespeeld. Is veel mogelijk, meteen eerste seizoen al kampioen geworden. Met een op het oog simpele 4-3-3 met de punt naar achter. Bailey is een beest om AMR als hangende vleugelspits. Enige minpuntje, vind ik dan, is dat ze geen 2e elftal hebben. Wel een U19. 

Dan haak ik voor Leverkusen al af, haha

Geplaatst
1 uur geleden zei Kavinos:

Madeira

Is Cristiano ook niet van Madeira?

Madeira is het dus geworden. Eens kijken wat we daar kunnen verwezenlijken.